View Full Version : Review BMR 2005 boek,
Belgian Motorsport Review 2005
http://www.depaddock.eu/marshal/thread/BMR-Cover.jpg
Het Belcar boek is in de loop der jaren een referentie geworden voor liefhebbers van het uithoudingskampioenschap. Op 9 februari verschijnt een tweede naslagwerk uitgegeven door Transporama Publishing bvba: Belgian Motorsport Review 2005. Niet het zoveelste fotoboek, maar meer dan 3 kg leesplezier over het voorbije autosportseizoen in België, een uniek naslagwerk.
In dit 608 pagina's dikke boek, eentalig Nederlands of Frans en gekruid met prachtige, exclusieve foto's in kleur, passeren alle nationale disciplines de revue: het BK Rally, Mediagroup Van Dyck Belcar, Belgian Touring Car Series, Zolder Touring Cup, BK Rallycross, VW Fun Cup, Sprinters Cup, Mini Challenge en Legends Cars. Naast wedstrijdverslagen en uitslagen van alle wedstrijden, bevat het boek per discipline interviews met alle kampioenen, reportages over diverse teams en werpt het boek een blik achter de schermen. Uniek is het overzicht van alle piloten en teams die in 2005 de autosport in België kleur hebben gegeven.
Belgian Motorsport Review 2005 kan je bestellen voor de prijs van 35 € via www.bmr2005.com. Het zal eveneens verdeeld worden door Standaard Boekhandel en de betere autosportshops.
persbericht
Voor zover ik me kan herinneren is dit het eerste autosportboek dat een overzicht zal geven van één jaar nationale autosport. De prijs in verhouding tot het aantal bladzijden ziet er op het eerste gezicht goed uit. De inhoud van het boek? Daar kan ik nog niks over zeggen want het boek is onderweg ;)
Chauffeur
11-02-2006, 16:52
Voor diegene die de dure verzendkosten willen ontlopen, U kan het boek altijd bij ons op kantoor komen inkijken en kopen. Boek is beschikbaar in NL & FR
Transporama Publishing
Mechelsesteenweg 326/4
2650 Edegem
03/4558795
Tijdens kantooruren van 08.30 tot 17.00.
Betaling enkel mogelijk contant.
Reservatie van boeken ook mogelijk via info@transporama.be
Belcarboek 2002-2003-2004-2005 / Zolder Touring Cup 2005 / BTCS 2005 en Fun Cup 2005 ook verkrijgbaar.
Post- of geschenkverpakking verkrijgbaar aan 1 euro/stuk
En hoe duur zijn die dure verzendkosten dan, want ik vind er noch in deze thread, noch op de site enige info over?
Chauffeur
11-02-2006, 19:18
Als je op "bestellen" kijkt op de website dan kan je eerst kiezen op land. Aan de hand van het land en het aantal gekozen boeken zal het systeem een verzendkost uitrekenen. Wij hebben de parameters van de post gebruikt. 1 boek verzenden in België met kilopost ( boek weegt 3,5kg) kost 7,6 euro.
Per bestelling van 10 boeken nemen wij de verzendkost ter onzer laste.
Je kan via dit systeem dus perfect zien hoeveel de eventuele verzenkost zou bedragen.
Dominique
11-02-2006, 19:36
Kan het boek nog steeds worden afgehaald bij Wheels Café?
Chauffeur
12-02-2006, 01:49
Yep, gewoon aanvinken op bestelformulier op de website
Je kan via dit systeem dus perfect zien hoeveel de eventuele verzenkost zou bedragen.
Dankuwel voor de uitleg, maar als potentiël koper van 1 boek weet ik zoiets graag op voorhand, dus vóór ik op de bestelknop druk. Vandaar mijn vraag.
Om terug te komen op uw eerdere "voor diegene die dure verzendkosten willen ontlopen", als je pakweg in Zuid-Limburg of in de Westhoek woont, zijn die verzendkosten niet duur. Voor 7,40 euro kan je immers niet zelf op en af rijden. ;)
't is maar dat het juust is he. :)
Misschien volgend jaar een Belg op de kaft? :rolleyes:
Dominique
12-02-2006, 14:06
Hoe lang is de levertermijn bij afhaling in de Wheels ongeveer?
Dan krijgen we weer de discussie van wie wel en wie niet... ;)
Mr.Dallara
12-02-2006, 16:12
Tja, want wat een WS piloot met een boek van de Belgische autosport te maken heeft snap ik ook niet zo goed...
Dan krijgen we weer de discussie van wie wel en wie niet...
Tip: zet er dan een foto van een prachtig circuit/bocht op...
altijd neutraal...
Tja, want wat een WS piloot met een boek van de Belgische autosport te maken heeft snap ik ook niet zo goed...
Een algemeen en herkenbaar beeld van autosport brengen zonder aan vriendjespolitiek met een of andere piloot of team te doen. :rolleyes:
McLarenboy
13-02-2006, 11:21
@Dominique: Wij zullen vandaag even passeren in Zolder met wat boeken voor de toren, Wheels café,...
Dominique
13-02-2006, 13:44
@Dominique: Wij zullen vandaag even passeren in Zolder met wat boeken voor de toren, Wheels café,...
Thanks! Had gisteren net mijn bestelling geplaatst. :)
JPMontoya
13-02-2006, 14:36
is er aandacht voor de FR 1.6?
McLarenboy
13-02-2006, 15:51
In deze editie staat niets van de FR 1.6 maar we zijn nu uiteraard opzoek naar nieuwe mogelijkheden voor editie 2006
In deze editie staat niets van de FR 1.6 maar we zijn nu uiteraard opzoek naar nieuwe mogelijkheden voor editie 2006
Ik zal nu ook een exemplaar bestellen. Zal 'em dan ophalen tijdens het weekend van de 25ste in de Wheels, ok?
Greetz.
McLarenboy
13-02-2006, 16:28
zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat via de site te doen? :)
zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat via de site te doen? :)
Ik had het ook op de bestelsite. Maar als ik het herlees, is het idd wel dubbel op te vatten. :)
De betaling heb ik daarnet gedaan...
Speedboy 911
13-02-2006, 20:07
Ik heb hier en daar wat info ingewonnen over dat boek. En de eerste reacties die bij mij in de mailbox kwamen waren goed. Maar Mini, Touring Cup, Rallycrooss interesseren mij niet zo. Ik wou dan ook de editie Belcar en de editie BTCS aanschaffen, maar deze blijken uitverkocht te zijn. Klopt dat? Indien neen: waar kan ik nog aan een Boek Belcar en een Boek BTCS komen?
Ik heb hier en daar wat info ingewonnen over dat boek. En de eerste reacties die bij mij in de mailbox kwamen waren goed. Maar Mini, Touring Cup, Rallycrooss interesseren mij niet zo. Ik wou dan ook de editie Belcar en de editie BTCS aanschaffen, maar deze blijken uitverkocht te zijn. Klopt dat? Indien neen: waar kan ik nog aan een Boek Belcar en een Boek BTCS komen?Bij Transporama normaal gezien de uitgever van dit boek.
info@transporma.be
McLarenboy
14-02-2006, 10:28
dat is correct, hier hebben wij nog Belcar- en BTCS boeken beschikbaar. Stuur even een mailtje met je bestelling en hoe je graag wilt ontvangen (opsturen, the Wheels of zelf komen ophalen)
McLarenboy
14-02-2006, 11:45
even een kleine mededeling; omdat Andy naar de Daytona 500 is deze week is er niemand in de Wheels. Dus we zullen volgende week maandag de boeken gaan afleveren.
Jo Smets
14-02-2006, 13:28
Besten,
ik heb het boek vorige week ontvangen, en heb nog niet alles bekeken, maar het gedeelte van de Sprinters cup ziet er keurig en compleet uit. Mooie fotos ook.
Het is altijd leuk jezelf in zo'n boek tegen te komen.
Prima werk heren. Doe zo voort.
Race-groeten,
Jo Smets
McLarenboy
14-02-2006, 14:57
:) dat doet ons een groot plezier om dat te horen
bluelite
16-02-2006, 00:05
Ik was vandaag in de Standaard Boekhandel in Brussel. Blijkbaar duurt het om en bij de drie weken vooraleer ik het boek via SB kan krijgen. Ze zeiden me dus dat ik dan maar via de uitgever moest bestellen om het sneller te ontvangen.
Vooraleer ik ga bestellen via de website (bmr2005.com) wil ik wel nog dit weten. Hoe gebeurt de betaling? Is dat bij ontvangst als ik het boek in de Wheel ga ophalen? Of kan ik overschrijven via de bank? Ik ben geen internet-koper, dus wil ik eerst weten wat ik moet doen vooraleer ik op de knop "Bestellen" druk.
Chauffeur
16-02-2006, 00:38
Beste,
Het duurt inderdaad ZEER lang, om iets in de de SB te krijgen. Hoe perfect je de zaken in orde hebt, oef zeg.
Bestellen kan je op volgende manieren:
1) Via de website. Alles invullen, op send drukken en dan krijg je de vriendelijke uitnodiging het bedrag over te maken. Van zodra wij de betaling ontvangen hebben verzenden wij het boek(en).
2) Bij Andy in Wheels Café Zolder. Dit kan je als afhaalpunt aanvinken op de website. Wij leggen het boek daar voor je klaar. Betalen kan je rechtstreeks aan ons (indien je een factuur nodig hebt), of bij Andy in Wheels café ( geen koffie vergeten drinken hé :))
3) Bij ons op kantoor, Mechelsesteenweg 326/4 - 2650 Edegem ( alle werkdagen tussen 09.00 en 17.00). Enkel contante betalingen en factuur mogelijk terwijl U wacht. Late afhalingen op maandag en woensdag mogelijk na afspraak op 0474/952386
4) Gewoon even bellen, wij noteren je bestelling, U schrijft het bedrag over en wij versturen het boek.
Ik kan ook 320 winkels bevoorraden, maar het volume en het aantal kilo's heeft ons voorlopig compleet in hun macht. Nog 8 palets uit te laden, om je maar een idee te geven van 1000 boeken. :)
bluelite
16-02-2006, 00:54
Voila, dan heb ik nu mijn bestelling gedaan. Morgen ga ik naar de bank voor de overschrijving. Ik ga het boek bij Andy afhalen de 25ste, dus ik vermoed dat die tegen dan wel daar op stock zal liggen.
Merci voor de informatie Chauffeur ;)
TommySoprano
16-02-2006, 22:19
Met alle respect, maar zou het commerciëel niet interessanter geweest zijn om het boek, nog voor de jaarwisseling uitgebracht te hebben?
Ik heb mijn boek vandaag ontvangen (tot mijn grote verbazing want ik had aangegeven: afhalen in de Wheels, maar soit ;)) en ik verschoot eerst en vooral van het gewicht. Amai, dat ding weegt zwaar! :eek:
Ik vind het trouwens een mooi exemplaar...ik zal het met plezier doornemen.
Ik hoop dat er alleszins een editie 2006 uitkomt. :)
Chauffeur
16-02-2006, 23:23
Met alle respect, maar zou het commerciëel niet interessanter geweest zijn om het boek, nog voor de jaarwisseling uitgebracht te hebben?
Jawel hoor!! Maar 9 disciplines, met allemaal hun kampioenenpagina's, alle uitslagen en teampagina's waar je maar kan aan beginnen na het einde van het kampioenschap, moeilijk.
Wij hebben onze werkwijze iets aangepast waardoor wij in 2006 als streefdatum 9 dec. op de kalender staan hebben.
Veel leesplezier ermee.
Chauffeur
16-02-2006, 23:25
Ik heb mijn boek vandaag ontvangen (tot mijn grote verbazing want ik had aangegeven: afhalen in de Wheels, maar soit ;))
Goeie klanten mogen niet in de kou blijven staan he Belle :) Vooral gedaan omdat Andy ganse week dicht was en je anders te lang moest wachten ;)
Goeie klanten mogen niet in de kou blijven staan he Belle :) Vooral gedaan omdat Andy ganse week dicht was en je anders te lang moest wachten ;)
Hehe...alleszins bedankt ervoor! ;)
Heb 't boek ondertussen ook ontvangen...
Het boek is dik in orde (letterlijk en figuurlijk) ! :)
Echt de moeite waard !!
Greetz
Chauffeur
20-02-2006, 18:38
Mijn persoonlijke mening: het hoofdstuk van de MINI Challenge is volgens mij qua opmaak het mooiste deel in het boek. Het rare van het verhaal is dat we bij de rijders in dit kampioenschap niet 1 bestelling hebben.
Koploper qua bestellingen met kop en schouders boven iedereen momenteel: BK rallycross. Raar maar waar, maar de Die Hard fans qua autosport moeten we blijkbaar daar gaan zoeken.
Verkoop komt op kruissnelheid, enkel de franstalige piloten kunnen we moelijk bereiken. In de loop van volgende week onze servers hier eens opwarmen voor een "klein" mailcampagneken. Heb geen plaats meer om nog een paar honderd Franse boeken te stockeren.
Voor de rest horen jullie ons niet klagen wat betreft BMR 2005 boek.
We zijn alvast begonnen met editie 2006 tijdens Ardenne Bleue :)
bluelite
20-02-2006, 19:36
Ik las dat Belle haar boek aan huis geleverd kreeg, ookal had ze "Wheels" opgegeven om daar het boek te gaan afhalen. Vermits mijn betaling al van vorige week binnen is, vraag ik me af of ik het boek nu ook aan huis krijg, of het toch de 25ste kan afhalen in de Wheels?
Chauffeur
21-02-2006, 00:32
Ik ga de boeken persoonlijk wegbrengen naar Wheels Café woensdag 22/2tegen de middag. Andy zal er daar nog een 20tal op stock liggen hebben moesten er nog gegadigden zijn.
Voor de rest lijkt kantoor wel een winkel. Aangenaam als je anders nooit iemand over de vloer krijgt :)
Dominique
21-02-2006, 18:05
Ik las dat Belle haar boek aan huis geleverd kreeg, ookal had ze "Wheels" opgegeven om daar het boek te gaan afhalen. Vermits mijn betaling al van vorige week binnen is, vraag ik me af of ik het boek nu ook aan huis krijg, of het toch de 25ste kan afhalen in de Wheels?
Ik heb net hetzelfde voor: duidelijk aangevinkt dat ik afhaal in Wheels (staat ook op de bijhorende factuur zo vermeld), maar ik heb mijn exemplaar vandaag bij de post mogen gaan afhalen.
Ik zal dus in alle eer en geweten maar zeggen dat ik mijn exemplaar in de Wheels niet zal claimen zeker?
Chauffeur
21-02-2006, 18:23
Feest is vanaf morgen gedaan mannen:)
Morgen is Wheels terug open en moet je ze daar gaan afhalen indien zo aangevinkt. Bekijk het even als een leuke gratis klantenservice:)
Jullie mening is voor ons heel belangrijk. Vertel het door indien ok, vertel het ons indien opmerkingen.
bluelite
21-02-2006, 21:50
Intussen zit ik wel met een probleem. Ik had Wheels aangevinkt, maar Redje moet donderdag geopereerd worden en kan vermoedelijk niet naar Zolder rijden. Bijgevolg kan ik de 25ste niet in Zolder zijn, tenzij redje toch weer op tijd fit geraakt (wat me zou verbazen).
De volgende keer dat ik in Zolder zal zijn (vermoed ik) is tijdens de WSbR... dus da's nog een eindje ver. Kan ik mijn boek dus alsnog met de post aan huis geleverd krijgen ipv het te moeten afhalen in de Wheels?
Chauffeur
22-02-2006, 18:29
In Wheels Café bij Andy liggen sinds vandaag 30 boeken klaar voor diegene die er nog eentje wensen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.