De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   The 3 Hours of... misteryracing.com ! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5185)

Mistery 16-09-2003 12:58

Op www.misteryracing.com staat trouwens een kort (algemeen) verslag van deze wedstrijd. Terug te vinden via het menu op de homepage !

flugel 16-09-2003 15:02

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Nanananana :rolleyes:

Ik heb niet van u verloren. Mijn team is achter uw team geëindigd. Als we alleen tegen elkaar zouden rijden kan je zeggen dat er een winnaar en een verliezer is, in teamverband verliest een team... Dat ik trager ben deert me niets, ik reed dit weekend voor de vierde keer dit jaar in Herselt. Dat kan van u niet echt gezegd worden dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh ;)

Deert het u echt niks, wat zei je verleden week tegen mij "ik zou niet kunnen verdragen dat er een vrouw sneller is dan mij" :)

Soit, 'k denk dat het ondertussen wel vrij duidelijk is dat die vrouwen echt wel kunnen karten, en ik was blij der zo 2 in mijn team te hebben :D

Scapa 16-09-2003 15:42

Quote:

Originally posted by flugel
Deert het u echt niks, wat zei je verleden week tegen mij "ik zou niet kunnen verdragen dat er een vrouw sneller is dan mij" :)

Ik heb gezegd dat ik dat niet leuk vind, dat is toch wat anders als iets niet kunnen verdragen eh. Trager zijn is niet leuk of het nu een vrouw of een man is... En stop nu met mijn worden hier te citeren of ik zal hier is wat dingen beginnen posten die jij tegen mij hebt gezegd ;) :D

flugel 16-09-2003 16:06

Quote:

Originally posted by stijnconinx
En stop nu met mijn worden hier te citeren of ik zal hier is wat dingen beginnen posten die jij tegen mij hebt gezegd ;) :D
't is 't moment om te zwijgen zekers? :D:D

JFL 16-09-2003 21:31

Amai, de Coninckx krijgt het hier nogal op zijn dak. :D

In elk geval, welkom op de Paddock Annelies. Ik denk dat je je entree niet gemist hebt. Hoezo geen karter? Komaan zeg, genoeg gezwanst...

Stijntje, daar zijn revanches voor. Laat maar weten, want aan uwen bumper kom ik blijkbaar ook goed vooruit.

Piet Konijn 17-09-2003 02:35

Quote:

Originally posted by redje
In een rechtstreeks duel met gelijke karts weet ik al wie wint. En dat Annelies daar sneller is idd wel logisch. Ze rijdt er meer.

En dan natuurlijk ook op het zelfde gewicht he, met een beetje lood aan de kart... :+ :+

flugel 17-09-2003 16:28

Quote:

Originally posted by Piet Konijn
En dan natuurlijk ook op het zelfde gewicht he, met een beetje lood aan de kart... :+ :+
tja, gelijk de Stijn een met overgewicht kampend iemand is gaat da echt veel verschil maken :D

A.J. 17-09-2003 18:31

Quote:

awel, dan doe ik ook ne keer mee aan een kart wedstrijd :D :D

Raceboy 17-09-2003 18:35

Quote:

Originally posted by A.J.
awel, dan doe ik ook ne keer mee aan een kart wedstrijd :D :D
Waar gaan ze da lood steken op mijn kart ? :p

A.J. 17-09-2003 18:36

misschien een remorkske :D

R@ce@holiC 17-09-2003 18:56

dan doe ik ook wel mee :D

Piet Konijn 18-09-2003 04:01

Quote:

Originally posted by flugel
tja, gelijk de Stijn een met overgewicht kampend iemand is gaat da echt veel verschil maken :D

Tja elke kilo maakt een verschil he, nu niet dat de stijn zo ne zware jongen is maar toch...................

flugel 18-09-2003 17:08

Quote:

Tja elke kilo maakt een verschil he, nu niet dat de stijn zo ne zware jongen is maar toch...................
hangt af in welke context da ge da ziet eh ;)

All times are GMT +2. The time now is 19:27.