De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   4u van Kelly Jamers (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6377)

Flitser 09-12-2003 20:25

Quote:

Originally posted by boosterke
dieje bij jullie het 2de aan het rijden was... kwam wel kortbij moet ik zeggen, hadden jullie nog zo iemand gehad dan :frusty:
Mauro had het beste van zichzelf al gegeven enkele uren daarvoor in de B&S Wintercup vrees ik. Maar zoals gezegd; de overwinning was meer dan verdiend en daar had zelfs een "goeie Mauro" niets meer aan kunnen veranderen.

JV1 09-12-2003 20:28

Quote:

Originally posted by flugel
Misschien een detail snelste tijd van Driesco 44.104 snelste tijd van jullie 44.145... duseuh :)
Ja klopt maar was niet tijdens het incident, toen wij achter Driesco zaten reed Pat onwijs goed! als hij hem niet voor hem had gehad dan kwam hij in de 43 ters............

Mistery 09-12-2003 20:35

Een wijze raad van Tante Kaat :

Moei je als achterligger niet in het gevecht tussen mensen die voor de podiumplaatsen strijden, dan zijn discussies als deze helemaal niet nodig... ;)

redje 09-12-2003 20:40

Quote:

Originally posted by Mistery

Moei je als achterligger niet in het gevecht tussen mensen die voor de podiumplaatsen strijden, dan zijn discussies als deze helemaal niet nodig... ;)

Da's het beste, maar als de marshalls niet vlaggen, is dat niet makkelijk.

flugel 09-12-2003 20:42

Quote:

Originally posted by JV1
Ja klopt maar was niet tijdens het incident, toen wij achter Driesco zaten reed Pat onwijs goed! als hij hem niet voor hem had gehad dan kwam hij in de 43 ters............
Dus besliste hij maar om te beginnen botsen :) eneuh "als als" :rolleyes:

Maarten 09-12-2003 20:46

Quote:

ik weet dat toch niet zenne mistery
in principe zou je dat niet mogen doen, maar als je op die moment sneller bent ... dan is het voor iedere piloot moeilijk om zich in te houden, komt daar nog bij dat degene in de kart daarom nog niet weet dat die kerels voor hem voor het podium rijden, al weet ik natuurlijk niet dat dit het geval was.

velen transformeren immers als ze in dat kartje zitten, en dan is het gewoon gaan gaan gaan gaan ... :D

Flitser 09-12-2003 21:00

Quote:

:confused:
Die opmerking slaat toch ook nergens op :no:

Mistery 09-12-2003 21:03

Leg uit, Didier, ik leer graag bij... Het is een algemene (ongeschreven) regel in de autosport, blijkbaar is dat in karting dus anders...

Flitser 10-12-2003 00:34

Quote:

Leg uit, Didier, ik leer graag bij... Het is een algemene (ongeschreven) regel in de autosport, blijkbaar is dat in karting dus anders...
Grrrrr :mad: nu heb ik hier al twee keer een bericht van enkele paragrafen ingetikt en logt die verdomde pc me elke keer uit tegen dat ik het wil posten, gevolg tekst verdwenen :mad:

Enfin; de korte versie dan maar...

Ik denk dat ik jou weinig kan bijleren Mistery :rolleyes: het zal misschien eerder omgekeerd zijn ;)

Ik had het anders moeten verwoorden.
In elk geval, ik heb het zelf ook al meegemaakt en ik weet best dat dit geen leuke toestand was voor Dries maar voor mijn part heeft die achterliggende piloot evenveel recht om zo snel mogelijke rondetijden neer te zetten en voor mij hoeft ie zeker niet met de handrem op te rijden. Jammer dat je zo een plaats moet prijsgeven maar zoals ik al zei je kan het die piloot niet kwalijk nemen... enfin ik toch niet destijds en het heeft me toen ook een ereplaats gekost.

Driesco 10-12-2003 08:41

Jongens, jongens, t'is voorbij hé.
Het positieve van het incident is dat die jonge gast nu voor eens en altijd de ideale lijnen weet liggen bij JPR. Hij werd maar snel toen hij kon aanpikken en dat is belangrijk in de karting. Je hebt een punt om naartoe te rijden. Natuurlijk was hij goed, zelfs beter dan mij in sommige bochten, maar daarom ga je nog niet botsen. Ik denk niet dat hij het weet dat hij tussen 2 en 3 kwam hangen maar alle, geen probleem.

Als we altijd de beker van het meest sportieve team krijgen zit er ook iets fout he. Lekker spannend zo een wedstrijdje op het scherp van de snee. :) :)

Flitser 10-12-2003 09:09

http://www.kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif

JV1 10-12-2003 11:23

Quote:

Originally posted by Driesco
Jongens, jongens, t'is voorbij hé.
Het positieve van het incident is dat die jonge gast nu voor eens en altijd de ideale lijnen weet liggen bij JPR. Hij werd maar snel toen hij kon aanpikken en dat is belangrijk in de karting. Je hebt een punt om naartoe te rijden. Natuurlijk was hij goed, zelfs beter dan mij in sommige bochten, maar daarom ga je nog niet botsen. Ik denk niet dat hij het weet dat hij tussen 2 en 3 kwam hangen maar alle, geen probleem.

Als we altijd de beker van het meest sportieve team krijgen zit er ook iets fout he. Lekker spannend zo een wedstrijdje op het scherp van de snee. :) :)

Ik zou zeggen laten we het er niet meer over hebben........

Kelly Jamers 11-12-2003 12:41

wanneer gaan we nog eens racen????

By the way: k bevind mij terug onder het land der levenden, gezond en wel!!

B.V.S. 11-12-2003 15:39

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers
wanneer gaan we nog eens racen????

By the way: k bevind mij terug onder het land der levenden, gezond en wel!!

oei oei... zijt ge in't land der doden geweest dan... :( :(

Kelly Jamers 11-12-2003 15:45

doden is veel gezegd ma k als ze u zo verplichtend in slaap doen en ge zijt nog nie moe, ja..........dan ziet ge en doet ge al is rare dingen he!!??
Zoals gewoonlijk haal ik dan al is wa stoten uit........
Alles achter de rug nu en zondag lekker op mijn gemakske gaan karten se!!...

All times are GMT +2. The time now is 07:08.