![]() |
Is dat geen Scuderia 430 GT3 van Chad
Is dat trouwens niet Enzo Ide? |
Quote:
En Bouvy-Coens op de Delahaye |
Goed en slecht nieuws van Rudi Penders:
Quote:
|
Waarom geeft het team de voorkeur aan Budapest ipv Zolder?
|
Quote:
|
Quote:
Ik vermoed dat ze 1000km Budapest doen aangezien ze toch willen meedingen voor het kampioenschap? Hopelijk kunnen ze een samenwerking met een ander topteam (NGT bijvoorbeeld moesten ze nog bestaan) om toch aan de start van de 24 Uren van Zolder te verschijnen. Wel jammer van die clash want anders zouden we Westbrook en Holzer misschien aan het werk gezien hebben in Zolder. |
Te lezen in de laatste Start dat Rob de Laat uit de (DNRT WEK/ZAC - DSC ??)een BMW M3 aan het opbouwen is voor de Zolder 24 hours en BTCS 12 uren.
Toch wel benieuwd wat ik van de 24 uur mag verwachten.......... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
ikzelf heb momenteel geen foto's. maar stel je een totaal lege camaro voor, in het wit, en denk daar een rolkooi in :) Als het blok effectief komt te liggen waar we het momenteel gepositioneerd hebben ziet her goed uit, volledig achter de vooras :D Ik en m'n collega zullen normaal instaan voor het inhangen van het blok en versnellingsbak alsook voor het onderhoud en tuning van het blok en aandrijflijn
|
Is er een Belcar ShakeDown donderdag dit jaar ?
|
Quote:
|
Vindtt de vauten :)
|
Vandaag is deze persreutel van Speedworld te lezen op http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=22558
Als de kwaliteit van de persreutel een voorbode is van het racen in 2010 dan ziek het donker in ;) Het staat bol van de vertaalfouten en verkeerd gespelde namen, dat is bijzonder slordig te noemen. Het is dusdanig geschreven dat totaal niet duidelijk is, in bepaalde gevallen, bij welk team nu welke coureurs rijden. Het positieve van het verhaal: men verwacht meer dan 40 deelnemers. Dan heeft de fusie van Belgian GT en DSMEC geen al te grote verliezen opgeleverd. Gezamelijk zat beide klassen vorig jaar net onder de 60 deelnemers. Echter als we in detail kijken dan is er een scherpe daling te zien bij DSMEC deelnemers en een sterke stijging bij de Belgian GT deelnemers. |
All times are GMT +2. The time now is 15:28. |