De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

Scapa 26-02-2004 02:42

Quote:

Originally posted by Marshal
Volgens mij rijdt die FIA GT met een Saleen...........broederlief heeft overigens de nieuwe Turbo voor 2004 op het net gezet, foeilelijk
Daar zit Michael Bartels voor iets tussen, daar kan je zeker van zijn ;) Zou wel een leuke guest zijn voor de Belcar maar aangezien het een carbon chassis is geraakt die er niet door denk ik.

Terug on-topic nu :)

fast freddy 26-02-2004 10:41

mja...ook niet als guest ofzo....
of kijken ze daar ook zo streng op

ps: to stijnconinx....ge hebt gelijk...
ff aangepast was idd redelijk
:Offtopic:

Scapa 26-02-2004 12:11

@ the mods: gelieve bovenvermelde post te verplaatsen naar deze thread aangezien die hier TOTAAL niet op z'n plaats staat :rolleyes:

wiljo 26-02-2004 14:55

Afgelopen woensdag reed de BMW M3 GTR testrondjes op Monza. Het gaat om de auto die ingezet wordt tijdens de 24 uur van de Nurburgring en de 24 uur van Spa en die we (wellicht) tenminste 1 wedstrijd in het Belcar gaan zien.

Achter het stuur op Monza zat Ralf Schumacher! Die heeft overigens geen verdere plannen op dit gebied. Ook Gerhard Berger reed nog een paar rondjes. Jorg Muller fungeerde als instructeur.

Foto van deze test rit vindt je hier:
http://www.racing1.de/web/_img//form...e/rsc_m3_o.jpg

wiljo 26-02-2004 15:21

De PR-functionaris van Toon van de Haterd stuurde mij heel enthousiast deze foto:

http://www.test.juergen-alzen-motors...3/BSH/BSH.html

Hij liet me weten op 20 maart aanstaande op de Nurburgring een paar rondjes mee te mogen rijden in dit turbo-beest. (middelste foto)

Mogen we er van uit gaan dat Toon van de Haterd dit gevaar gaat besturen nu hij bekend heeft gemaakt met Porsche te gaan rijden? Of is het misschien een van de andere auto's die Alzen te koop had?

Scapa 26-02-2004 16:04

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Volgens is het hogend tijd dat er een slot komt op deze thread en we beginnen met een nieuwe waar UITSLUITEND nieuws omtrent deelnemers wordt gemeld.

Het is blijkbaar leuk om alles omtrent met Belcar in deze thread te plaatsen: dat is dus NIET de bedoeling! :mad: Foto's van auto's die niets met de Belcar te maken hebben, filmpjes en problemen met filmpjes, gissingen omtrent piloten (van 1 piloot hier kan je alleen al 3 bladzijden vullen :rolleyes: ) en teams, advertenties van auto's en noem maar op. In het begin ging het nog en werd het gedoogd maar nu loopt het gewoon de spuigaten uit dat het niet meer mooi is.
MAAK HIERVOOR EEN NIEUWE THREAD AAN EN POST DEZE IN HET JUISTE SUBFORUM!

Ik heb er in ieder geval méér dan genoeg van.

Mark 26-02-2004 16:30

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Ik heb er in ieder geval méér dan genoeg van.
Dan zijn we met twee ;) Tot nader order zuller er geen wijzigingen meer plaatsvinden in de allereerste post van deze thread. !!

wiljo 26-02-2004 17:01

Quote:

Dan zijn we met twee ;) Tot nader order zuller er geen wijzigingen meer plaatsvinden in de allereerste post van deze thread. !!
Nieuwe thread gestart voor zij die gissen wel leuk vinden of de laatste geruchten willen delen...

R@ce@holiC 26-02-2004 18:11

De gele Z3 van JMT die vandaag aan het testen was op zolder zou 4 manches meerijden in de belcar.

bron : JMT (via Rrubinio)

Mark 26-02-2004 18:15

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
De gele Z3 van JMT die vandaag aan het testen was op zolder zou 4 manches meerijden in de belcar.

bron : JMT (via Rrubinio)

Staat al enkele weken bij de afdeling Guest ;)

alfa155 26-02-2004 18:19

hey marrshal

En alles goed met je

R@ce@holiC 26-02-2004 18:23

Quote:

Staat al enkele weken bij de afdeling Guest ;)
Sorry , nie zien staan :) maarja , bevestiging dan maar ;)

wiljo 26-02-2004 20:41

Mocht je de eerste pagina ondanks alles toch nog willen aanpassen zet dan achter de naam van Toon van de Haterd Porsche svp. Deze FEITELIJKE informatie is bevestigd door een teamlid. Wie de auto gaat runnen is op dit moment nog onduidelijk.

MR-996 Max 26-02-2004 22:29

srry gastn ma rijd verbist weer me met de mini cooper challeng srry

Thomaske 26-02-2004 22:48

MR-996 Max: Voor deze vraag kan je met autosport algemeen terecht want die hebben een thread met Cooper Challenge die kunnen u daar wel op antwoorden.

Eygmar 26-02-2004 23:04

pas gelezen op pitstop tv goossens/lamot in belcar met corvette :)

Sennake 26-02-2004 23:06

Quote:

Originally posted by MR-996 Max
srry gastn ma rijd verbist weer me met de mini cooper challeng srry
MR-996 Max : laatste waarschuwing : chat- of sms-taal wordt hier niet geduld. Schrijf Algemeen Nederlands zoals iedereen!

JFL 26-02-2004 23:17

Quote:

Originally posted by Eygmar
pas gelezen op pitstop tv goossens/lamot in belcar met corvette :)
Goossens-Lamot op SRT Corvette C5-R

Dat staat sinds eergisteren ook te lezen op Dailysportscar. We waren al langer op de hoogte, maar zolang die handtekeningen niet op papier staan is het zwijgen hé...

Het Carsport Belgium Corvette-project waarover enige tijd sprake was, is bij deze ook officieel dood verklaard.

MR-996 Max 26-02-2004 23:17

Ok Sorry, pas nieuw zal mij aan de regels houden!

gouwyf 26-02-2004 23:21

Quote:

Originally posted by JFL
Goossens-Lamot op SRT Corvette C5-R

Dat staat sinds eergisteren ook te lezen op Dailysportscar. We waren al langer op de hoogte, maar zolang die handtekeningen niet op papier staan is het zwijgen hé...

En die handtekeningen staan er nog altijd niet op.

Thomaske 26-02-2004 23:24

Vandaag heeft Corvetteboy en Vertigo tijdens de donderdag training toen ze iets gingen drinken in Wheels, Marc Goossens zien zitten met wat papieren voor hem. Kunnen dit mss de papieren zijn waar hij z'n kribbeltje moet opzetten?

flugel 26-02-2004 23:40

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Vandaag heeft Corvetteboy en Vertigo tijdens de donderdag training toen ze iets gingen drinken in Wheels, Marc Goossens zien zitten met wat papieren voor hem. Kunnen dit mss de papieren zijn waar hij z'n kribbeltje moet opzetten?
amai ! Zou het niet kunnen dat hij gewoon aan 't kiezen was wat em zou eten? :+

Thomaske 26-02-2004 23:42

Neenee zo papieren herkennen ze wel hé. Ik bedoel de papieren van het eten kennen ze wel hé.

Raikkie 26-02-2004 23:50

Quote:

Ik heb dat ook gezien ;)

Pascal 27-02-2004 00:57

Quote:

Dan heb je toch ook duidelijk kunnen zien met wie hij aan tafel zat. Daaruit kunnen weer conclusies getrokken worden. Ikzelf heb die conclusie al getrokken. Ik ga achter niet zeggen dat het officieel is. Dat zouden namelijk weer gissingen zijn. Dus het blijft (bang) afwachten tot er officieel nieuws is.

C U

Thomaske 27-02-2004 09:10

Wat zijn jouw conclussies dan Pascal want ik heb Marc niet zien zitten maar Corvetteboy en Vertigo wel. Ik zal nog aan deze vragen met wie hij ana tafle zat maar wat is jouw conclussie?
Is dit eigenlijk niet een beetje OFF-TOPIC?

flugel 27-02-2004 10:10

Quote:

Originally posted by Pascal
Dus het blijft (bang) afwachten tot er officieel nieuws is.

C U

Was dat niet de bedoeling van deze topic?

Thomaske 27-02-2004 10:30

Jawel maarja was maar een vraagje

Pascal 27-02-2004 14:10

Nieuws is bekend. Kijk maar op pitstop.tv. Nu kan het gissen eindelijk stoppen.

C U

Pascal 27-02-2004 14:15

Zal het hier maar eens posten :

Quote:

Marc Goossens en Franz Lamot rijden in 2004 samen op de Corvette C5-R in de Belcar en vermoedelijk in de 24 Uren van Francorchamps. De Corvette wordt dit jaar gerund door SRT van Patrick Selleslagh.

Selleslagh gaat solo dit jaar, nadat het gezamenlijke project met Patrick Slaus onder de vlag "Carsport Belgium" afgeblazen werd. Carsport Belgium had plannen om een tweede Corvette te runnen voor de nieuwe Le Mans Endurance Series. Het blijft dus bij het ene exemplaar, dat vorig jaar al te zien was in de Belcar.

Chassis 007 zal in het komende Belcar-seizoen bestuurd worden door Marc Goossens, sinds kort verantwoordelijk voor de RACB Formula Renault Academy, en Franz Lamot, de regerende GTB-kampioen. Beide rijders komen van de RTM-renstal.

Bron : pitstop.tv
C U

Supra 27-02-2004 16:17

ik dacht dat chassis 007 verkocht was

ICEMAN 27-02-2004 16:27

gelezen op f1world.be (op hun forum)

Er komt gene 2de GLPK viper.

Martijn 27-02-2004 16:29

Quote:

Originally posted by ICEMAN
gelezen op f1world.be (op hun forum)

Er komt gene 2de GLPK viper.

Wel ff de link bijgeven eh ;-)

http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=4977_0_2_0_C

ICEMAN 27-02-2004 16:32

Sorry. Was k vergeten.

R@ce@holiC 27-02-2004 17:14

De foto eronder heeft wel iets moet ik zeggen ! :)

Rasse 27-02-2004 17:40

Quote:

Originally posted by Sennake
MR-996 Max : laatste waarschuwing : chat- of sms-taal wordt hier niet geduld. Schrijf Algemeen Nederlands zoals iedereen!
Volgens mij kan-ie niet beter :p :+

laurent 27-02-2004 18:29

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
De foto eronder heeft wel iets moet ik zeggen ! :)
:Offtopic: uwe naam? :p ;-)

Vertigo Streiff 27-02-2004 18:36

Quote:

Originally posted by Supra
ik dacht dat chassis 007 verkocht was
als we een beetje terugbladeren op het forum dan zien we dat Vanerum zijn Corvette verkocht heeft aan Selleslagh
ok?:D

Mistery 28-02-2004 08:06

In tegenstelling tot wat o.a. hier, op pitstop.tv en F1World.be reeds werd gemeld als een "zekerheid", bevestigt één van de betrokkenen in een onderhoud met ondergetekende dat het duo Goossens-Lamot op de Corvette C5R nog niet als een certitude mag worden beschouwd.
Voor wat het zitje van Marc Goossens betreft zou de deal zo goed als rond zijn, maar nog niet voor de volle 100%. Dat Franz Lamot het tweede zitje van de C5R zal bemannen behoort tot de mogelijkheden, maar ook dat wordt door de betrokken persoon omschreven als "mogelijk, maar lang nog niet zeker".

De kans dat we dit duo samen aan de start krijgen is dus vrij groot, maar afgerond is het verhaal nog niet...

Greetz,
Mistery

Mark 01-03-2004 22:51

Eindelijk...........

Gelezen op de site van RTM, Van de Haterd op de GTA Porsche.

Uit zeer betrouwbare bron;) ook nog eentje in GTB voor RTM.

All times are GMT +2. The time now is 16:31.