![]() |
Quote:
Terug on-topic nu :) |
mja...ook niet als guest ofzo....
of kijken ze daar ook zo streng op ps: to stijnconinx....ge hebt gelijk... ff aangepast was idd redelijk :Offtopic: |
@ the mods: gelieve bovenvermelde post te verplaatsen naar deze thread aangezien die hier TOTAAL niet op z'n plaats staat :rolleyes:
|
Afgelopen woensdag reed de BMW M3 GTR testrondjes op Monza. Het gaat om de auto die ingezet wordt tijdens de 24 uur van de Nurburgring en de 24 uur van Spa en die we (wellicht) tenminste 1 wedstrijd in het Belcar gaan zien.
Achter het stuur op Monza zat Ralf Schumacher! Die heeft overigens geen verdere plannen op dit gebied. Ook Gerhard Berger reed nog een paar rondjes. Jorg Muller fungeerde als instructeur. Foto van deze test rit vindt je hier: http://www.racing1.de/web/_img//form...e/rsc_m3_o.jpg |
De PR-functionaris van Toon van de Haterd stuurde mij heel enthousiast deze foto:
http://www.test.juergen-alzen-motors...3/BSH/BSH.html Hij liet me weten op 20 maart aanstaande op de Nurburgring een paar rondjes mee te mogen rijden in dit turbo-beest. (middelste foto) Mogen we er van uit gaan dat Toon van de Haterd dit gevaar gaat besturen nu hij bekend heeft gemaakt met Porsche te gaan rijden? Of is het misschien een van de andere auto's die Alzen te koop had? |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Volgens is het hogend tijd dat er een slot komt op deze thread en we beginnen met een nieuwe waar UITSLUITEND nieuws omtrent deelnemers wordt gemeld. Het is blijkbaar leuk om alles omtrent met Belcar in deze thread te plaatsen: dat is dus NIET de bedoeling! :mad: Foto's van auto's die niets met de Belcar te maken hebben, filmpjes en problemen met filmpjes, gissingen omtrent piloten (van 1 piloot hier kan je alleen al 3 bladzijden vullen :rolleyes: ) en teams, advertenties van auto's en noem maar op. In het begin ging het nog en werd het gedoogd maar nu loopt het gewoon de spuigaten uit dat het niet meer mooi is. MAAK HIERVOOR EEN NIEUWE THREAD AAN EN POST DEZE IN HET JUISTE SUBFORUM! Ik heb er in ieder geval méér dan genoeg van. |
Quote:
|
Quote:
|
De gele Z3 van JMT die vandaag aan het testen was op zolder zou 4 manches meerijden in de belcar.
bron : JMT (via Rrubinio) |
Quote:
|
hey marrshal
En alles goed met je |
Quote:
|
Mocht je de eerste pagina ondanks alles toch nog willen aanpassen zet dan achter de naam van Toon van de Haterd Porsche svp. Deze FEITELIJKE informatie is bevestigd door een teamlid. Wie de auto gaat runnen is op dit moment nog onduidelijk.
|
srry gastn ma rijd verbist weer me met de mini cooper challeng srry
|
MR-996 Max: Voor deze vraag kan je met autosport algemeen terecht want die hebben een thread met Cooper Challenge die kunnen u daar wel op antwoorden.
|
pas gelezen op pitstop tv goossens/lamot in belcar met corvette :)
|
Quote:
|
Quote:
Dat staat sinds eergisteren ook te lezen op Dailysportscar. We waren al langer op de hoogte, maar zolang die handtekeningen niet op papier staan is het zwijgen hé... Het Carsport Belgium Corvette-project waarover enige tijd sprake was, is bij deze ook officieel dood verklaard. |
Ok Sorry, pas nieuw zal mij aan de regels houden!
|
Quote:
|
Vandaag heeft Corvetteboy en Vertigo tijdens de donderdag training toen ze iets gingen drinken in Wheels, Marc Goossens zien zitten met wat papieren voor hem. Kunnen dit mss de papieren zijn waar hij z'n kribbeltje moet opzetten?
|
Quote:
|
Neenee zo papieren herkennen ze wel hé. Ik bedoel de papieren van het eten kennen ze wel hé.
|
Quote:
|
Quote:
C U |
Wat zijn jouw conclussies dan Pascal want ik heb Marc niet zien zitten maar Corvetteboy en Vertigo wel. Ik zal nog aan deze vragen met wie hij ana tafle zat maar wat is jouw conclussie?
Is dit eigenlijk niet een beetje OFF-TOPIC? |
Quote:
|
Jawel maarja was maar een vraagje
|
Nieuws is bekend. Kijk maar op pitstop.tv. Nu kan het gissen eindelijk stoppen.
C U |
Zal het hier maar eens posten :
Quote:
|
ik dacht dat chassis 007 verkocht was
|
gelezen op f1world.be (op hun forum)
Er komt gene 2de GLPK viper. |
Quote:
http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=4977_0_2_0_C |
Sorry. Was k vergeten.
|
De foto eronder heeft wel iets moet ik zeggen ! :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
ok?:D |
In tegenstelling tot wat o.a. hier, op pitstop.tv en F1World.be reeds werd gemeld als een "zekerheid", bevestigt één van de betrokkenen in een onderhoud met ondergetekende dat het duo Goossens-Lamot op de Corvette C5R nog niet als een certitude mag worden beschouwd.
Voor wat het zitje van Marc Goossens betreft zou de deal zo goed als rond zijn, maar nog niet voor de volle 100%. Dat Franz Lamot het tweede zitje van de C5R zal bemannen behoort tot de mogelijkheden, maar ook dat wordt door de betrokken persoon omschreven als "mogelijk, maar lang nog niet zeker". De kans dat we dit duo samen aan de start krijgen is dus vrij groot, maar afgerond is het verhaal nog niet... Greetz, Mistery |
Eindelijk...........
Gelezen op de site van RTM, Van de Haterd op de GTA Porsche. Uit zeer betrouwbare bron;) ook nog eentje in GTB voor RTM. |
All times are GMT +2. The time now is 16:31. |