![]() |
Quote:
|
Aston Martin Brussels kunnen we al schrappen voor de 24 Uren:
Quote:
|
Net in Leuven gaan kijken naar de voorstelling. Het idee is knap en plezant, maar beetje weinig wagens vond ik. Een Gallardo was goed aan het doempen, hopelijk niets ergs:
http://www.youtube.com/watch?v=W7lg74imInQ |
Heeft er iemand de timing voor de training op 1 april in zolder,
of weten julie hoelaat het smorgens al begint. groeten en alvast bedankt , |
Quote:
Grtjs |
van 9u05 tot 11u55 en van 13u05 tot 16u55
|
oke bedankt, ik dacht dat het zoals de normale trainingsdagen was maar je weet maar nooit he
bedankt hoor mannen |
Quote:
Bovendien ook goed nieuws van G&A want er mogen zeker nog wat toerismewagens bij naar mijn mening. |
Quote:
|
|
Quote:
|
Quote:
|
Over smaken valt niet te discussiėren maar ik vind ze wel iets hebben :). Meestal vind ik teams met een gelijkaardig concept voor al hun wagens wel tof. De broertjes Wauters maken trouwens prachtige reclame voor de Belcar met hun interviewke daar. Tel daarbij een dikke nieuwe sponsor en je hebt toch behoorlijk goed nieuws voor de Belcar.
|
Hopelijk haalt Koen hetzelfde niveau als vorig seizoen, maar daar twijfel ik niet aan. Ik denk dat Kris dit jaar ook gaat groeien naast Jan.
|
[QUOTE=GT2-R;257454]Mercikes voor het beeldmateriaal :). Ik ben er niet geweest maar het aantal wagens liet toch wel te wensen over precies. Maar inderdaad, het lijkt me een concept dat zeker en vast voor herhaling vatbaar is.
Was een triestige bedoening in Leuven had gedacht van een 25 tal wagens aan te treffen maar viel ferm tegen.Dit kan iets moois worden maar dan moeten er toch veel meer wagens aanwezig zijn.Het Ladeuzeplein was ongezellig leeg. De Prospeed Porsche ziet er wel mooi uit moet ik zeggen. |
All times are GMT +2. The time now is 18:24. |