De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

FIRE 27-09-2004 19:44

Quote:

Originally posted by Integra
Ze zijn nog lang niet bezig aan GTR 2. Ze zijn voorlopig bezig om de value pack (met de Vertigo en andere deelnemers van de 24 u + 24 u Spa modus)
Deze value pack zal trouwens gratis te downloaden zijn. :)
GTR 2 zal waarschijnlijk gebaseerd worden op 1 van onderstaande series: JGTC, ALMS, LMES, FIA GT en Belcar (kleine kans en ik zou het ook niet echt appreciëren)

Inderdaad games maken is een vak apart. Heb een paar jaar geleden zelf wel eens wat in elkaar geknutseld, met weinig succes.

marcel 28-09-2004 18:48

Quote:

GTR 2 zal waarschijnlijk gebaseerd worden op 1 van onderstaande series: JGTC, ALMS, LMES, FIA GT en Belcar (kleine kans en ik zou het ook niet echt appreciëren)
komt da tegen: laat geen kans onbenut om achter een betere versie van Zolder te zagen, maar nu een team als SimBin misschien een game rond de Belcar zou maken (en dat dus een heel nauwkeurige versie van Zolder zou opleveren), gaat hij het niet gaan appreciëren :confused:

Integra 29-09-2004 12:27

Quote:

Originally posted by marcel
komt da tegen: laat geen kans onbenut om achter een betere versie van Zolder te zagen, maar nu een team als SimBin misschien een game rond de Belcar zou maken (en dat dus een heel nauwkeurige versie van Zolder zou opleveren), gaat hij het niet gaan appreciëren :confused:
Ja en dan? Ik zou gewoon graag Zolder zien in GTR. Zolder staat bekend om verschrikkelijk moeilijk en vermoeiend te zijn voor GT's. (en waarschijnlijk niet alleen GT's)
Nu, de reden waarom ik een Belcar spel niet zou aanvaarden: Ik vind dat belcar kwalitatief nog niet in de buurt komt van de andere series. (ondanks dat er zeker een 20 topwagens meerijden)

Integra 29-09-2004 12:29

Quote:

Originally posted by The Interceptor
Ja, dit heb ik overlaats ook in de Turbo gelezen, wel enkel te downloaden indien er een officiele copie van GTR op de pc geinstalleerd is ;) Maar ik vind het wel erg knap dat ze dit doen, kan ik toch met Marc in de Corvette racen :p
De Corvette zit al in de eerste release, MAAR, zoals je waarschijnlijk weet heeft Marc Goossens tijdens de 24 u van Spa (2003) niet met de Corvette gereden. Je kan natuurlijk zelf een auto painten, maar of dit mogelijk is weet ik niet. (we weten niet in hoeverre GTR modbaar zal zijn)

The Interceptor 29-09-2004 13:55

De mannen van GTR zijn een extraatje aan het maken: het volledige startveld van de 24u van Spa 2004! en die is gratis te downloaden als ge over een officieel copy van GTR beschikt!

AlainH 29-09-2004 18:56

Quote:

... Je kan natuurlijk zelf een auto painten, maar of dit mogelijk is weet ik niet...
Aangezien in de demo al de livery kan worden aangepast, zie ik niet in waarom het in het spel zelf niet mogelijk zou zijn...

Eigenlijk is zoiets in elk spel mogelijk... gewoon de texture-files vinden, editeerbaar maken, enz...

Integra 29-09-2004 19:24

Quote:

Originally posted by The Interceptor
De mannen van GTR zijn een extraatje aan het maken: het volledige startveld van de 24u van Spa 2004! en die is gratis te downloaden als ge over een officieel copy van GTR beschikt!
Het gaat wel om het startveld van 2003 normaal gezien. :)

Integra 29-09-2004 19:25

Quote:

Originally posted by AlainH
Aangezien in de demo al de livery kan worden aangepast, zie ik niet in waarom het in het spel zelf niet mogelijk zou zijn...

Eigenlijk is zoiets in elk spel mogelijk... gewoon de texture-files vinden, editeerbaar maken, enz...

Omdat het in de demo gaat, gaat het nog niet noodzakelijk in de full he. Er zijn hier meerdere discussies over geweest en we zullen het pas weten als we de full hebben. :)

ICEMAN 29-09-2004 19:54

Amai, ge weet precies meer van spellekes dan van autosport. :D

Integra 29-09-2004 20:09

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Amai, ge weet precies meer van spellekes dan van autosport. :D
bwah, ik gedraag mij gewoon dommer dan ik ben. :D
Zo weinig weet ik niet van autosport, maar ik houd me tegenwoordig meer met racesims bezig aangezien ik eigenlijk de belcar stilletjes beu ben geworden. Gelukkig dat er nog FIA GT & LMES zijn. ;)

Scapa 30-09-2004 14:55

De Corvette:

http://forum.rscnet.org/attachment.p...hmentid=224119

Meer hier ;)

The Interceptor 30-09-2004 15:20

De officiele website van de game is ook gereleased: www.gtr-game.com
Op www.bhmotorsports.com zijn ook nog wat screens gepost, vooral circuitplans en wagenvoorstellingen. En er is ook een nieuwe (nu officiele) video te downloaden!
enjoy ;)

Integra 30-09-2004 17:10

Quote:

Originally posted by Scapa
De Corvette:

http://forum.rscnet.org/attachment.p...hmentid=224119

Meer hier ;)

Dat de Corvette erin zit weet ik al lang hoor. ;)

AlainH 06-10-2004 19:34

Volgende week ge-update demo van GTR, vandaag een nieuw filmpje, met volgens Simbin :
Quote:

"an insight of the outstanding realism of the upcoming genre reference and presenting the thrilling atmosphere with some heavy action racing scenes directly from the game…"

Te vinden op de officiele site...

Brecht 06-10-2004 21:28

Iemand al een gedacht wat die updates zullen zijn in de Demo ?

Greetzz.. Corvetteboy

All times are GMT +2. The time now is 14:51.