![]() |
betere physics al zeker...
waarschijnlijk (hopelijk :D) ook AI |
Ik zal blij zijn dat ik de Lister eens in de garage kan laten... tth dat er een porschke in de nieuwe demo zit, en Donnington aub! :D
|
Naar het schijnt is de nieuwe demo terug op Spa, maar mét AI's...
|
Is er al ergens geweten wanneer het op de markt komt en of het eventueel voor te bestellen is ?
Hier zit ik namelijk echt op te wachten ... |
Quote:
|
Quote:
|
dat valt dan weer tegen, geen sim mode in deze demo :(
|
Quote:
Als ze de demo te goed maken koopt niemand het spel nog :D |
De "arcademode" zal waarschijnlijk méér gaan gebruikt worden dan de sim mode, en dus zullen ze nu dat publiek wat willen gaan stimuleren tegen de release (het zijn niet allemaal simmers zoals wij, en Simbin ziet waarschijnlijk even graag de centen van de arcaderacers als de onze) ... dus bovenstaande stelling hangt was losjes in mekaar vrees ik...
Ik kon mijn ogen ook niet geloven toen ik zag dat er géén sim mode in de nieuwe demo zat, nog maar van de Lister en de Morgan gezwegen... :o (geloof het of niet, maar ons Francorchamps ben ik ook wat beu gereden...:p) Nog effe wachten tot November zal de boodschap zijn vrees ik... :frusty: |
Dit spel is jammer genoeg niet enkel op ons , de simracers gemikt , anders zou de arcade mode er nieteens inzitten denk ik. Ze willen een breed publiek ermee bereiken ook moet je denken. Niet iedereen die van FIA GT houdt en de game wil spelen heeft bvb een stuurtje.
Wees gerust , deze demo ga je genoeg plezier aan beleven in afwachting tot het spel. Met de semi pro modus kan je toch wel al een goed idee krijgen van het uiteindelijke game. Het enige verschil zit in de physics. Hij breekt minder rap uit en je krijgt gewoon algemeen minder feedback van de auto (semi pro mode alle aids af). Het is natuurlijk daarmee iets makkelijker (ook remmen enzo). Als de nieuwe physics erin zitten en de AI wordt het alvast fun. Laat maar komen die demo ! |
Demo staat nu op de site is is klaar om te dln :)
|
Amai, ze zijn precies van hun pluimen aan het verliezen bij Simbin... Demo start hier niet op... vraagt altijd "er is al een map Spa, mag ik er over kopiëren?" als ik op de exe klik... :rolleyes:
Heeft misschien te maken met die Starforce beveiliging... :confused: |
demo werkt wel bin mij. SC precies nog niet , ik was er afgegaan op de radillon
overal geel maar ze blijven gewoon doorkoersen. |
ik krijg hem dus maar nie binnen , overal supertraag en een probleem bij boomtown nu precies , 900 bytes / s :(
|
Hier gaat het ook traag, iedereen is nu dat spel aan het downloaden :) Wel slim van Simbin om een aantal mirrors te zetten die enkel voor geregistreerde/betalende gebruikers zijn van desbetreffende (Duitse) sites :confused: :rolleyes:
Edit: Ondertussen is de download voltooid en de demo geïnstalleerd. Maar ik krijg het voorlopig niet aan de praat... |
All times are GMT +2. The time now is 10:42. |