De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   MAK 2005: race 2: JPR Sint-Niklaas (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10189)

Raceboy 25-03-2005 00:32

MS racing is al ingeschreven wie volgt?

Frederik 25-03-2005 15:33

Calamitas racing 1 en 2 zullen er ook alles aan doen jullie het moeilijk te maken ;) Intussen is de homesite van de MAK nog steeds niet ge-update :D Giovanni is zijn werk aant verwaarlozen :p Greetz allemaal, en tot de 2e april

Speesman 25-03-2005 22:35

Aangezien ik volgende week niet kom, mag deze race bij mij als schrapresultaat meetellen.

flugel 27-03-2005 20:43

P&P racing is ook ingeschreven...
k Vraag mij wel af of er iets is met Giovanni, lange tijd geleden dat hij nog iets van zich liet horen :confused: want ook de website blijft er onberoerd bij...

Raceboy 27-03-2005 21:13

als je nu is goeiendag was komen zeggen aan het paddocktentje dan had je hem gezien.

flugel 27-03-2005 22:48

Quote:

Originally posted by raceboy
als je nu is goeiendag was komen zeggen aan het paddocktentje dan had je hem gezien.
Tent? Ik had gewoon een vraag over de Mak karting, ik snap de link niet.

Frederik 27-03-2005 22:54

Quote:

Originally posted by flugel
Tent? Ik had gewoon een vraag over de Mak karting, ik snap de link niet.
:D Geen spanningen voor de wedstrijd he ;) Normaal gezien zou ik vanaf 2005 seizoen mails krijgen van MAkkarting,omdat vorig jaar email adres niet tegoei toegekomen was,maar nu Giovanni al even niets meer laten horen heeft van hem is het wel de vraag of alles nog ok is met onze fannaat ;) Let's hope he do Greetz en tot de 2e

Pascal 28-03-2005 02:09

Hij weet ervan maar hij heeft het beroepshalve enorm druk. Neem daarbij het begin van het drukke seizoen waar hij als mecano aan de slag is bij Raceprojects en je weet direct wat er aan de hand is.

Geen paniek. Het gaat goed met Gio en zodra hij het wat kalmer heeft, komt alles terug in orde.

Op 2 april moet hij het zelf maar eens uitleggen...

C U

Giovanni 30-03-2005 00:36

Ja, ik leef nog :D :D
En neen, er is niks mis ( toch niks levensbedreigend ) met mij :D :D :D

Zoals Pascal reeds meld heb ik het de laatste tijd enorm druk.
Zowel beroepshalve als met het race-gebeuren kom ik best wat tijd te kort.
Daarom heb ik voorlopig de site nog niet geupdate.
Neem het me a.u.b. niet kwalijk, ik ben er even van uit gegaan dat het de eerste race was en de uitslag van die wedstrijd is dus ook de stand van het kampioenschap voorlopig.
Ik beloof hierbij plechtig ( op mijn besmeurde kommuniezieltje ) dat ik aanstaande zondag reeds de site zal updaten met de uitslagen van beide wedstrijden én de actuele stand van het kampioenschap.
Ik hoop jullie trouwens wederom massaal te mogen verwelkomen in St.-Niklaas.

Raceboy 31-03-2005 19:51

effe een vraagske: De MAK karting valt dat onder het fia reglement? want ik hou meestal mijn horloge aan :D

Giovanni 31-03-2005 21:29

Quote:

Originally posted by raceboy
want ik hou meestal mijn horloge aan :D
:confused: :confused: :confused:

Ik heb reeds een aanbieding van Big Bernie afgeslagen ( te weinig $ ) en bijgevolg zijn we voorlopig nog een niet FIA evenement ;)

Raceboy 31-03-2005 21:31

Quote:

Originally posted by Giovanni
:confused: :confused: :confused:

lees de paddock is wa meer: http://forum.depaddock.eu/showthread...threadid=10326

Mickey 02-04-2005 14:23

Alé ik wens iedereen straks suc6

en laat ons mss best hopen dat er, de heat voor onze kwalificaties, toevallig niemand rijdt, dat lijkt me het eerlijkste (qua evenwaardigheid v d karts)

Want heb tijdens mijn training gemerkt dat het wel behoorlijk wat verschil geeft; als je kunt vertrekken met een kart die pas gereden heeft, of niet.
(het viel me op dat het hier wel een tijdje duurt voor een kart die nog koud stond, even goed warm staat, als één die pas gereden had). :gas: :frusty: :D

Speesman 02-04-2005 15:44

Succes aan alle teams (en zeker aan de Calamitas teams ;) ).

Speesman 03-04-2005 01:43

Heb gehoord dat Calamitas Racing 2 gewonnen is :applaus: :applaus: :applaus:

All times are GMT +2. The time now is 17:09.