![]() |
ge spreekt uw eigen tegen, omdat ge in ee nandere post zei dat button williams zou moeten verlaten, en nu beweert ge da nmontoya zen eigen nog moet gaan bewijzen
|
Ik zei da Button zou moeten weggaan omdat team da misschien zou wille. En ook omda die andere 2 meer talent hebbe. ;)
|
effie deze fijne opmerking!!!
vorig jaar werd er moord en brand geschreeuwd dat Button de nieuwe Schumi zou worden!! Een nooit gezien supertalent volgens velen!! En we waren allemaal onder den indruk!!! Nu een jaar later: Button zit weg te kwijnen bij Benetton!! dus aan alle voorspellers: Ja het zijn goei piloten (Raikonnen en Montoya en waarom niet ook Alonso!! en als we zo beginnen noem ik nog half het veld erbij!!! Bekijk alles een ietsje langer, en trek dan je conclusies!!! airco |
Kzegget, zet Schumacher in ne benetton of ne minardi, en die gaat ook geen races meer winnen ofzo zenne....
Dus allezja, die jongen heeft talent (zoals iedereen in de formule 1) mor als ge nen auto hebt die vooruit gaat..... |
Ferrari Forever
T zou natuurlijk wel leuk zijn om het hele veld eens een volledig seizoen in een identieke Ferrari of Mclaren te zien racen. Dan zou je kunnen zien wie het van de auto moet hebben en wie van zijn talent
|
Schumacher in een Minardi ? Hmm...die zie ik soms nog heel toevallig een puntje pakken. Stel voor: Monaco vorige week, Alonso reed daar een tijd 9des...
Of overdrijf ik nu gewoon wat ?...kweenie :) |
Ik twijfel er niet aan dat het niet zo heel lang meer zal duren vooraleer Montoya zijn eerste wereldtitel binnenhaalt. En dat zal dan wel ten koste zijn van Schumacher. Montoya heeft dit jaar nog niet het geluk aan zijn kant gehad , maar als het eenmaal een beetje begint te lopen, dan zal het waarschijnlijk wel niet bij een enkele titel blijven.
|
bye gasten , ik ga nu nog eens ferm starten. Tot morgen !!!!
|
even mijn aantal posts checken . ZOu nu 14 moeten zijn
|
All times are GMT +2. The time now is 16:23. |