De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Waar heb jij je vandaag mateloos aan geërgerd? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=16944)

Raceboy 21-02-2008 19:50

Quote:

Originally Posted by Raceboy (Post 229284)
Incompetente helpdesk medewerkers die maar snel aanenemen dat het niet aan hen maar aan jou ligt.

Voormiddag: internet werkt perfect, namiddag: geen verbinding te krijgen en modem wil niet synchroniseren met netwerk. Helpdesk bellen dus. "Ja meneer als ik u lijn meet ziet alles er goed uit hoor. U modem zal stuk zijn dus u zult een nieuwe moeten kopen". Dus een nieuwe modem kopen, ding wilt niet geinstalleerd worden. volgende dag weer naar helpdesk bellen. "ja meeneer staan er nog drivers op van u vorige modem? Dan moet u die eerst eens volledig uit het register verwijderen." Nog geen oplossing. Namiddag terugbellen:" meneer het dsl lampje op u modem brand dat? Dat brand niet? dan is er mogelijk een probleem met de lijn. Ik stuur morgen een technieker langs." Technieker komt langs alles binnen is in orde. Hij gaat buiten nog eens controleren en inderdaad daar hangt een draadje los. 10 minuten later is dat gefixt en kan ik met mijn OUDE modem (die dus stuk was :confused: ) terug op internet. Dank u Belgacom medewerker om mij 50 euro uit mijn zakken te kloppen.

toevoeging: Held van de dag: Herbert van de belgacomwinkel. Zonder morren de modem teruggenomen en mijn 49 euro terug gegeven.

Pascal 21-02-2008 20:38

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 227978)
Een nieuwe thread, speciaal voor mensen die eens willen "ventileren" over iets wat ze aan de wereld willen meedelen om van dat gevoel "ze hebben me weer eens goed liggen gehad" af te raken.

Ik voeg meteen de daad bij het woord. Enkele minuten geleden, telefoon. Ik neem op.

"Enkele ogenblikken geduld, uw correspondent wordt zo dadelijk doorgeschakeld". Enkele seconden niets, dan tut-tut-tut-tut-tut. Ik leg af. "Wa's da nu weer voor zever" denk ik.

Even later weer telefoon. Ik neem op. "Enkele ogenblikken geduld, uw correspondent wordt zo dadelijk doorgeschakeld" klinkt het weer. Ik wil al terug afleggen maar dan hoor ik een vrouwenstem aan de andere kant: "Hallo?"

"Ja?" zeg ik.

"Met wie spreek ik?"

Dat vind ik dus al niet normaal dat je iemand opbelt en dan moet vragen wie je opgebeld hebt...

"Met Guy Golsteyn"...

"Hier met ECI mijnheer. Heeft u enkele minuutjes?"

"Is het voor reclame?" Ik was alweer klaar om af te leggen.

"Neeneen, geen reclame mijnheer. Ik heb een fantastisch aanbod voor u!"

"Sorry, ik ben niet geïnteresseerd."

"Mag ik u een vraag stellen, mijnheer?"

Alvorens ik de tijd kreeg om te antwoorden, kwam de vraag al.

"Welke boeken leest u graag?"

Vanaf dit moment wou ik niet liever dan ophangen, maar niet zonder eerst even met de voeten te spelen van wie met die van mij wou spelen.

"Ik lees nooit boeken!"

"Ah. Welke muziek beluistert u graag?"

"Ik luister nooit naar muziek!"

"Hm. Welke films ziet u graag?"

"Ik kijk nooit naar films!"

"Ik zal dit gesprek dan maar beter stopzetten zeker, mijnheer?"

"Doe dat madam."

Klik.

Kijk, die aggressieve verkoopstechnieken via de telefoon, dat vind ik echt hatelijk. Idem voor die eindeloze opiniepeilingen langs de telefoon. Ik HAAT dat!! Dat wou ik even kwijt. Je hoeft hier niet eens een discussie over op te starten (mag altijd natuurlijk) maar ik wou dit effe kwijt. Hehe, dat lucht op.

Vandaag ook telefoon gehad van iemand van ECI en ook ik kon het niet laten. Ik zat zelf aan de computer en herinnerde me de hiervoor beschreven post. Ik vroeg hem :

Meneer, heeft u momenteel toegang tot internet ?

Man : Ja.

Ik : Kan u dan eens intikken : www.forum.depaddock.eu?

Man : OK.

Ik : Kan je de rubriek "community forum" eens aanklikken ?

Man : OK.

Ik : Kan je nu de eerste thread eens aanklikken ?

Man : (waarschijnlijk heeft hij de titel gelezen) ik begrijp het al. Ik denk dat u niet geïnteresseerd bent.

Ik : ja, dat klopt. Misschien de thread toch maar eens lezen. U zou er nog iets van kunnen opsteken.

Man : liever niet, toch bedankt voor uw tijd...

C U

Sennake 21-02-2008 21:01

:applaus: :applaus: :applaus:

Good show, Pascal ;)

Belle 21-02-2008 21:04

Haha, die is echt goed. Je moet er maar opkomen op dat moment. :D

HF_INTEGRALE 19-03-2008 14:43

Fleet.TV

Iemand al eens een aflevering van Fleet.TV overleefd ?

B E L A C H E L I J K ! ! ! :saythat:

Daar zijn gewoon geen woorden voor.

Regards,
555

All times are GMT +2. The time now is 19:58.