De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Superleague Formula 2008 Round 3 Zolder (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=17922)

Raceboy 30-09-2008 18:23

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 238267)
Ik vraag me af of ik met mijn racingfriends kaart binnen mag. Normaal is dat geldig voor ieder autosport evenement, maarja champcar gelde vorig jaar ook niet.
Heeft iemand anders hier weet van?

Ik vraga mij dat ook af. Ze hebben wel gezegd je kan gratis binnen of aan korting. MAar daar heb ik ook nog niks van gelezen.

RKG 30-09-2008 18:38

Ik heb het document met de info van de racing club teruggevonden en daar staat een vinkje bij Superleague Formula. Dus normaal mogen we binnen.

Alleen bij Champcar was dat dus niet(moest het doorgegaan zijn).

fox 30-09-2008 18:39

Heb een mail gestuurd vandaag en de racing club leden mogen zo binnen.

guntha 30-09-2008 19:04

oke bedankt

Mark 01-10-2008 20:25

Quote:

Coekelbergs: "De Nederlandse club toont hoe het wel kan met beelden tijdens de voetbalwedstrijden, een prominente aanwezigheid op de website van de club en massale persbelangstelling. Blijkbaar heeft dit voor de andere clubs nog wat tijd nodig. In België verwacht ik echter een beter weekend, want de promotor van de SF heeft de eigenlijke promotie aan CZ en Anderlecht uitbesteed.”

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=6014
In tegenstelling tot Coekelbergs verwacht ik zo geod als geen toeschouwers. Het staat eigenlijk al te lezen in de quote van Coekelbergs ;) PSV heeft haar marketing wel in orde, de andere clubs nog niet. Anderlecht is mijn inziens dan een van die andere clubs. Wat betreft de marketingcapaciteiten van CZ? Ja, ik zal maar diplomatiek zwijgen ;) In de afgelopen jaren hebben ze 1.4 miljoen mogelijke bezoekers niet weten te vinden! Voor de marketing van dit weekend moeten we wel rekening houden met het marketing-budget dat beschikbaar is vanuit de SF-organisatie ;)

Zijn er Belgisch Limburg posters te vinden over dit evenement? Of spotjes op de lokale TV?

Ottooke 01-10-2008 21:02

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 238304)
Zijn er Belgisch Limburg posters te vinden over dit evenement? Of spotjes op de lokale TV?

Nog geen posters te zien. Wel al geruime tijd spotjes op een nationale zender.

Raceboy 01-10-2008 21:30

En idere keer wanneer ik op facebook kom krijg ik een banner.

Ottooke 01-10-2008 23:29

Quote:

Originally Posted by Raceboy (Post 238309)
En idere keer wanneer ik op facebook kom krijg ik een banner.

Banners worden bij mij geblokkeerd, maar bedoel je deze tekstuele advertisement?

Quote:

SL formula in Zolder
Superleague formula in Zolder on 4 and 5 October 2008. We need you to support the Royal sporting club Anderlecht car this week-end !

RKG 02-10-2008 08:29

Vandaag ook reclame in hbvl

Raceboy 02-10-2008 12:09

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 238313)
Banners worden bij mij geblokkeerd, maar bedoel je deze tekstuele advertisement?

SL formula in Zolder
Superleague formula in Zolder on 4 and 5 October 2008. We need you to support the Royal sporting club Anderlecht car this week-end ![/quote][/QUOTE]

jep

Raceboy 03-10-2008 21:31

En er rijdt een Belg mee:

Quote:

Bertrand Baguette and Paul Meijer will make their Superleague Formula debuts in round three of the inaugural championship at Zolder this weekend.

Belgian driver Baguette, who has a solitary victory to his name this season in Formula Renault 3.5 World Series, will debut at his home event in the Borussia Dortmand car.

autosport.com

Mark 03-10-2008 21:51

Verrassend, de naam van Paul Meijer. Van de lichting FR 2.0 NL coureurs 2003/2004/2005 wellicht het grootste talent. Na enkele jaren ijsjes verkopen dit jaar een comeback in het NEC FR 2.0.............en nu deze PK-monsters? Zeer benieuwd naar de prestaties!

FIRE 04-10-2008 13:03

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 238357)
Verrassend, de naam van Paul Meijer. Van de lichting FR 2.0 NL coureurs 2003/2004/2005 wellicht het grootste talent. Na enkele jaren ijsjes verkopen dit jaar een comeback in het NEC FR 2.0.............en nu deze PK-monsters? Zeer benieuwd naar de prestaties!

Quote:

"Beste Tom, heb jij tijd om dit weekeinde in een van onze auto's in de Superleague te rijden", sms'te Peter Zakowski, bij Zakspeed verantwoordelijk voor het Superleague-team van Borussia Dortmund.
Tom had geen tijd, hij rijdt dit weekeinde WTCC in Monza. Maar Coronel had een oplossing. HIj gaf Zakowski door dat hij Paul Meijer maar eens moest bellen.

En zo rijdt Paultje dit weekeinde Superleague. Het talent wiens loopbaan zo rommelig verloopt omdat hij over weinig financiën beschikt, rijdt dit weekeinde toch maar mooi in een dikke formulewagen.
Bron: www.rickwinkelman.nl

:D

Nicki_Mks 04-10-2008 13:44

Vanaf de volgende race is de toegang gratis! Wat een klucht...

http://www.superleagueformula.com/su...e/Free-tickets

1:17 in de free practice op Zolder is wel vrij spectaculair.

Raceboy 04-10-2008 17:40

Die nieuweling deed het niet slecht ;) (de Nederlandse dan)

Quote:

Rookie Borussia Dortmund driver Paul Meijer stunned his Superleague Formula opposition after clinching pole position over RSC Anderlecht driver Craig Dolby in a dramatic shoot-out at Zolder in Belgium today.
Dolby is wel rondgegaan tijdens de pole shoot-out

All times are GMT +2. The time now is 04:15.