De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   De 5e Paddock Live Quiz 2009 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18300)

Werner333 20-01-2009 23:34

Belle, schrijf je een team in of vervoeg je een team?

Belle 20-01-2009 23:37

Bedankt voor de antwoorden! Zal eerst eens zien waar ik mij kan vervoegen en dan geef ik mijn info door!

MarcelT 23-01-2009 00:27

Vorig jaar heb ik de quiz al eens bijgewoond en van achter in de zaal eens een beetje gekeken of ik er wat van kon. Dat was al leuk, dus lijkt het me helemaal leuk om dit jaar ook eens echt mee te doen.
Nu, vorig jaar stonden we daar met z'n drieën - een man uit (meen ik) de groep van oa Juha, en een jongere jongen waar ik verder niets van weet. We hadden het er vorig jaar al over om mee te doen, maar dat wordt op deze manier dus wel wat lastiger te organiseren ;)

Hoe dan ook, ik zou graag meedoen. Als dat kan met mijn oud-"teamgenoten" zou dat leuk zijn, maar anders voeg ik me ook graag bij een ander team :)

Guest 23-01-2009 08:46

Quote:

Originally Posted by MarcelT (Post 242924)
Vorig jaar heb ik de quiz al eens bijgewoond en van achter in de zaal eens een beetje gekeken of ik er wat van kon. Dat was al leuk, dus lijkt het me helemaal leuk om dit jaar ook eens echt mee te doen.
Nu, vorig jaar stonden we daar met z'n drieën - een man uit (meen ik) de groep van oa Juha, en een jongere jongen waar ik verder niets van weet. We hadden het er vorig jaar al over om mee te doen, maar dat wordt op deze manier dus wel wat lastiger te organiseren ;)

Hoe dan ook, ik zou graag meedoen. Als dat kan met mijn oud-"teamgenoten" zou dat leuk zijn, maar anders voeg ik me ook graag bij een ander team :)

Ik zoek ook nog een team Marcel,misschien kan ik dan als 4 de man meedoen.:applaus:

hannu 23-01-2009 09:02

Zoals ik mijn teamgenoten al heb laten weten kan ik er dit jaar niet bij zijn. Het is dan immers Krokusvakantie, en dan trekken wij jaarlijks richting sneeuw. :cool:

Er is dus een vacature bij Haspengouw Racing Team...

Juha 23-01-2009 15:17

Maak er maar twee vacatures van, ik ben niet zeker dat pa mee gaat quizzen.

Wakker zijn vanaf de eerste vraag is een positief aspect (wij schieten pas in gang na een reeks foute antwoorden :+ ), en eventuele kennis over Mario Andretti, Johnny Rutherford, Peter Revson, Vipers, Rafanelli, Bigazzi, F1 in de jaren 50 en de helm van Jean Alesi is een groot pluspunt. :D

TvD 23-01-2009 16:55

Quote:

Originally Posted by Juha (Post 242934)
Maak er maar twee vacatures van, ik ben niet zeker dat pa mee gaat quizzen.

Wakker zijn vanaf de eerste vraag is een positief aspect (wij schieten pas in gang na een reeks foute antwoorden :+ ), en eventuele kennis over Mario Andretti, Johnny Rutherford, Peter Revson, Vipers, Rafanelli, Bigazzi, F1 in de jaren 50 en de helm van Jean Alesi is een groot pluspunt. :D

Ik wil me me wel beschikbaar stellen als aanvulling voor jullie team :bye:

Juha 23-01-2009 18:11

Voor mij geen probleem, en dan blijft de Nederlandse inbreng ook nog behouden. :D

Guest 23-01-2009 19:22

Juha,mag ik ook meedoen met jullie team???????

Groetjes,

Racer

Baron 23-01-2009 21:33

Quote:

Originally Posted by Juha (Post 242934)

:applaus: Doorheen de jaren is dat een beetje ons handelsmerk geworden, Juha : in de eerste ronde ligt het Haspengouw Racing Team nog te slapen, schiet in de tweede ronde pas wakker en start dan als een diesel, begaat tot en met de derde ronde de ene blunder na de andere, om dan in de tweede helft van de quiz door middel van een reeks foutloze rondes toch nog een eerste of tweede plaats te pakken. :champagne:

Baron 23-01-2009 21:50

Quote:

Originally Posted by MarcelT (Post 242924)

Die jongen was mijn zoon; maar die kan er dit jaar helaas ook niet bij zijn. :(

MarcelT 26-01-2009 22:46

Ah, da's jammer. In dat geval voeg ik me graag bij een ander team!

Sennake 26-01-2009 22:54

Quote:

Originally Posted by MarcelT (Post 243087)
Ah, da's jammer. In dat geval voeg ik me graag bij een ander team!

Ik weet dat onze vriend Carlos dit jaar niet kan komen, dus daar zoeken ze nog een vervanger...

Guest 26-01-2009 23:58

Langs deze weg wil ik JUHA bedanken omdat ik deel mag uitmaken van zijn team.

Baron 27-01-2009 20:35

Quote:

Originally Posted by Racer (Post 243092)
Langs deze weg wil ik JUHA bedanken omdat ik deel mag uitmaken van zijn team.

Welkom aan boord van het Haspengouw Racing Team, Racer.
Begin al maar te studeren, want na twee 2e en twee 1e plaatsen gaan wij in deze vijfde editie van de Live Quiz opnieuw voor niets minder dan de overwinning. :gas:

All times are GMT +2. The time now is 08:20.