![]() |
Deze dingen gebeuren niet veel hé,daarom lijkt het ook veel erger,maar al die doden in het verkeer dat zijn dingen die we al "gewoon" zijn geworden om het zo te zeggen.
|
Quote:
|
Quote:
|
nu op www.nasa.gov te downloaden:
STS-107 Press Kit An overview of the mission, including crew biographies and descriptions of the experiments. download hier |
Laten we het zo stellen, elke dode is er één teveel! Maar ruimtevaart heeft risico's en ik denk dat die het nemen wel waard zijn. Alleen jammer dat zoiets is gebeurd. Misschien tijd voor een nieuw ontwerp van de spaceshuttle?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Vincent |
Ik stel me toch vragen bij het nut van de ruimtevaart. 'k Denk soms dat het gewoon is om het menselijk vernuft te bewijzen, om onze ijdelheid te bevredigen.
|
bwa laat ons even denken
- weervoorspelling - trans-continentaal telefoneren - GPS - Live-televisie maar enkele van de dingen die onmogelijk of veel moeilijker zouden zijn zonder ruimtevaart. |
Niet te vergeten het long-time doel : op een dag is onze aarde gewoon te klein voor haar bevolking (of te onbewoonbaar)...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Misschien aardig voor in een boek van Jules Vernes .... Maar Realistisch ? Nee ... niet echt ... |
All times are GMT +2. The time now is 10:03. |