![]() |
*foute post* :o
|
Quote:
Ik had graag meegedaan (natuurlijk voor het vrouwelijke gezelschap van Breezz) maar helaas net in de examenperiode. :frusty: |
Ja,blijkbaar is er een race op zondag en maandag,zou wel graag weten hoeveel sponsoring er kan ingebracht worden,want 500€ gedeelt door 4,hmm,zoveel wil ik niet geven hoor.
|
Quote:
|
Ik zal hem eens bellen in de loop van deze korte week. Thanks.
|
Eventjes deze post terug ter herrinering brengen.
Op zondag (de 'professionele' piloten) is alles volzet, maar op maandag is er nog plaats voor 2 teams. Gikke en Breezz, gaan jullie nog steeds meedoen? Ik ben namelijk nog steeds geinteresseerd!!!! |
Quote:
Vroeger had je direkt antwoord, nu nie meer, dus ik wacht eigenlijk af. |
Ik ken diegene die het organiseert, dus desnoods stuurt ge de vraag naar mij en dan stuur ik ze wel door.
|
Quote:
Vastgoed Van Geit RT Gistel. Check misschien nog eens aub bij de organisatoren en laat asap iet weten want ik moe hun nog hebben voor de faktuurgegevens. Laat iet weten via pm aub De Gie |
Voila, heb hem mailtje gestuurd. Vanaf dat ik antwoord heb, laat ik iets weten via pb.
|
Gikke en Breezz,
Een vriend van mij en ikzelf willen wel met jullie meedoen, kun je ons alle info en toestanden bezorgen? doet da maar op mijn email ---> homerken@yahoo.com. Ik heb al met jullie alletwee gereden voor de mak. Met Gikke in JPR en met Breezz in FKI. De groeten! hOmEr Dieter Wiertz |
Ik rij al mee met hen, wieeeeeeeeeehaaaaaaaaaa, feestjeeeeeeeeeee.
Ik kijk er al kei hard naar uit. |
Ik ook (zowel het meerijden als het er naar uitkijken) :)
|
mm
tja, spijtig, volgende keer maybe... ziet da ge wint eh :) |
ja bedankt, we zullen meer dan ons ons best doen.
Heeft der iemand stickers vazn depaddock??? Dan plak ik der da een paar van op de kart hé,dan is der ok wa reclame vo. Goed idee? |
All times are GMT +2. The time now is 00:36. |