De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   karten op straat in Brugge (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4835)

schumivill 27-04-2003 21:07

*foute post* :o

Raceboy 27-04-2003 21:09

Quote:

Originally posted by schumivill
Zal moeilijk gaan voor ons Dries,want de Zondag gaan we naar Bon Jovi in Oostende.
:rolleyes:

Ik had graag meegedaan (natuurlijk voor het vrouwelijke gezelschap van Breezz) maar helaas net in de examenperiode. :frusty:

schumivill 27-04-2003 21:17

Ja,blijkbaar is er een race op zondag en maandag,zou wel graag weten hoeveel sponsoring er kan ingebracht worden,want 500€ gedeelt door 4,hmm,zoveel wil ik niet geven hoor.

Bart.Vandecavey 27-04-2003 22:40

Quote:

Originally posted by Driesco
Speedlovers.com gaat ook proberen een team in te schrijven. Teams die nog op zoek zijn naar een eventuele piloot laten maar iets weten.
Dries wil je eens contact op nemen met Hans (Thiers) hij heeft zin om mee te doen samen met Chris Baeckelandt (minicup), misschien kunnen jullie team vormen...

Driesco 28-04-2003 07:13

Ik zal hem eens bellen in de loop van deze korte week. Thanks.

Speesman 22-05-2003 14:52

Eventjes deze post terug ter herrinering brengen.
Op zondag (de 'professionele' piloten) is alles volzet, maar op maandag is er nog plaats voor 2 teams.
Gikke en Breezz, gaan jullie nog steeds meedoen? Ik ben namelijk nog steeds geinteresseerd!!!!

Gikke 22-05-2003 15:13

Quote:

Originally posted by speesman
Eventjes deze post terug ter herrinering brengen.
Op zondag (de 'professionele' piloten) is alles volzet, maar op maandag is er nog plaats voor 2 teams.
Gikke en Breezz, gaan jullie nog steeds meedoen? Ik ben namelijk nog steeds geinteresseerd!!!!

Ik weet het nog nie, ik heb hun al vier keer ne mail gestuurd met een vraag van onze eventuele sponsor, maar niemand antwoordt.
Vroeger had je direkt antwoord, nu nie meer, dus ik wacht eigenlijk af.

Speesman 22-05-2003 15:43

Ik ken diegene die het organiseert, dus desnoods stuurt ge de vraag naar mij en dan stuur ik ze wel door.

Gikke 22-05-2003 17:38

Quote:

Originally posted by speesman
Ik ken diegene die het organiseert, dus desnoods stuurt ge de vraag naar mij en dan stuur ik ze wel door.
Ik heb ons ingeschreven met 4 piloten. Onder de naam
Vastgoed Van Geit RT Gistel.

Check misschien nog eens aub bij de organisatoren en laat asap iet weten want ik moe hun nog hebben voor de faktuurgegevens.

Laat iet weten via pm aub

De Gie

Speesman 22-05-2003 18:01

Voila, heb hem mailtje gestuurd. Vanaf dat ik antwoord heb, laat ik iets weten via pb.

hOmEr 23-05-2003 11:04

Gikke en Breezz,

Een vriend van mij en ikzelf willen wel met jullie meedoen, kun je ons alle info en toestanden bezorgen? doet da maar op mijn email ---> homerken@yahoo.com. Ik heb al met jullie alletwee gereden voor de mak. Met Gikke in JPR en met Breezz in FKI.

De groeten!

hOmEr
Dieter Wiertz

kartboyke 23-05-2003 16:29

Ik rij al mee met hen, wieeeeeeeeeehaaaaaaaaaa, feestjeeeeeeeeeee.
Ik kijk er al kei hard naar uit.

Speesman 23-05-2003 17:21

Ik ook (zowel het meerijden als het er naar uitkijken) :)

hOmEr 23-05-2003 17:37

mm

tja, spijtig, volgende keer maybe...

ziet da ge wint eh :)

kartboyke 23-05-2003 20:07

ja bedankt, we zullen meer dan ons ons best doen.
Heeft der iemand stickers vazn depaddock???
Dan plak ik der da een paar van op de kart hé,dan is der ok wa reclame vo.
Goed idee?

All times are GMT +2. The time now is 00:36.