De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ***Project Dolphin : ALLE Paddockers opgelet : MEEDOEN!*** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5113)

Scapa 23-05-2003 13:55

Ik ga ook m'n best doen om depaddock op numéro uno te krijgen se :)

Mistery 23-05-2003 13:57

Quote:

Originally posted by Mistery
Airco, slecht nieuws jong...

rechts klikken op da ding...en der gebeurt dus niks...Links klikken ook nie...dubbel klikken ook nie...

wat nu te doen ?

Miljaar, ik had just het hele Le Mans dossier voor Carsport ingetikt deze voormiddag, hoop dat die aanslagen niet verloren zijn zenne...

airco 23-05-2003 13:59

Quote:

Airco, slecht nieuws jong...

rechts klikken op da ding...en der gebeurt dus niks...Links klikken ook nie...dubbel klikken ook nie...

wat nu te doen ?

heb zelf nog niet al teveel ervaring met dat prog .... ben zelf ook nog maar een paar uur bezig ......

Misschien een heropstarten en zien wat het prog dan doet ...

Mistery 23-05-2003 14:14

Ik denk dat ik het nu gevonden heb. Ik zal sebiet es "pulsen" en dan controleren of die hele handel ondertussen al werkt.

Mistery 23-05-2003 14:17

YES !!! Het werkt :applaus: , we zullen dan nu maar es ne keer een beetje :gas: geven , zodat we de aanslagen die deze voormiddag verloren zijn gegaan ( :( ) weer kunnen goed maken hé mannekes !

airco 23-05-2003 14:20

Bwa typt da Le Mans Dossier algouw ff opnieuw :+

Bart 23-05-2003 14:49

Even ipv het aantal toetsaanslagen ook de aanslagen zelf in de database pompen... :eek: security ??

Mistery 23-05-2003 14:52

Quote:

Originally posted by airco
Bwa typt da Le Mans Dossier algouw ff opnieuw :+
Da is nu net ietskes teveel gevraagd zenne... :(

Maar ik ben ondertussen toch al straf aan het stijgen in de klassering hé mannekes ;)

airco 23-05-2003 15:01

Quote:

Originally posted by bart
Even ipv het aantal toetsaanslagen ook de aanslagen zelf in de database pompen... :eek: security ??
Heb het progje al gescand .... clean :)

Sennake 23-05-2003 15:46

Ik denk dat ik er ondertussen ook bijgesukkeld ben :)

Sennake 23-05-2003 15:48

Het enige wat me verontrust is het feit dat mijn aantal toetsaanslagen angstwekkend op "0" blijft staan... doe ik iets verkeerd Airco?

Mistery 23-05-2003 15:52

Da is dus het probleem waar ik ook mee gesukkeld hebt...van den eerste keer nen valse start... kijk eens naar de setting van de proxy server, Airco heeft alles uitgelegd in het eerste deel van deze thread.

BTW Sennake : het zijn alleen toetsen die meetellen , de "pennetrekken" op uw designtafel tellen nie mee hé kerel... :D :D :D (voor hoeveel zou ne smilie tellen ??? :D )

Mistery 23-05-2003 15:54

Sennake, geen reden tot paniek meer hé kerel : ge staat al op 240, ge zijt dus gelanceerd...uw tellerke is aan het lopen !

Sennake 23-05-2003 15:55

Quote:

Sennake, geen reden tot paniek meer hé kerel : ge staat al op 240, ge zijt dus gelanceerd...uw tellerke is aan het lopen !
Ik zie het ook juist. Ik had mijn PC eens heropgestart... kan nooit geen kwaad eh :)

A.J. 23-05-2003 17:03

Even de teamscores nagekeken en er zijn nog een paar clubkes niet geregistreerd, want die zouden anders toch op kop moeten staan omdat het om "aanslagen" gaat :

geen IRA, AlL QAEDA, HESBOLLAH en dergelijke te bespeuren :D

All times are GMT +2. The time now is 05:37.