![]() |
wij doen het zo => http://users.pandora.be/airco/airco.gif
|
De vervangwagen : 525d => klimaatregeling => 16° :)
Ma haar ottoke : R5 => vensterkes open , wat volgens het boekske ook ?groot? vermogenverlies inhoud :( |
Quote:
|
Quote:
Dan komt die spreekwoordelijke klap van de hamer wat minder hard aan. :) Tja veel mensen willen teveel koelen, dat is op de eerste plaats niet gezond, werkt vermoeiend op het lichaam en kost bakken met energie. Zelf maak ik nauwelijks gebruik van de airco in auto's, gewoon raampje open. Levenstijl aanpassen, beetje rustiger aan enzo en dan zijn deze temperaturen best te doen. |
Ik heb niet zozeer last van de temperatuur in de wagen. (zonder airco en open dak).
Ik heb veel meer last van de bij dit weer schaars geklede jonge dames die ik overal tegenkom. :D |
Quote:
|
ik heb daar geen last van hoor ;)
|
Antraciet golfke uit 83, airco heeft hij helaas niet maar gelukkig wel een open dak. Net als de audi 100 van men ouders. Gelukkig heeft men pa zen volvo S60 wel airco maar die is enkel te gebruiken int weekend ...
FF |
Ofwel is er iets mis met onze temperatuurmeter (die hebben we namelijk nog niet laten vervangen in onze Safrane), maar zonet wist de display mij te vertellen dat het warempel 45° was :D
Oja, ik heb het momenteel echt wel WARM :D |
Ik vetrouw op de oerkracht van m'n benen om naar m'n werk te fietsen :D s' Morgens op 6uur aanzetten, alleen dalen. s' Namiddags in de verzengende hitte om 15u naar huis fietsen, in de blakende zon en alleen maar bergop :(
En als ik met onze wagen meerijd (Mitsu Space wagon van '91) Dan gaan alle vensters open. |
Vensters open want de ventilateur in onze 206 geeft alleen warme lucht, hij krijgt de lucht nie koud.
|
Interessant allemaal!
Iets meer dan helft heeft http://users.pandora.be/airco/airco.gif - sorry maar dat kon ik ook even niet laten :D :D - en niemand met het openbaar vervoer. Maar goed ook, want anders valt de airco uit in de nieuwe treinstellen, kunnen er geen ramen open, vergeet de machinist op manueel te schakelen en wordt de hele zwik misselijk. 't is ook altijd iets met de NMBS. :mad: |
Sorry maar op de trein die ik neem is Aicro vooradig, en die werkt zelfs heel goed...
|
Quote:
|
Quote:
Is waar hebben ooit eens 68°c gemeten (24u 2001) in de cockpit van de wagen, dat is echt wel warm!!! Chancerke dat het nu wat minder warm is he :):):) |
All times are GMT +2. The time now is 18:17. |