De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   US Open (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5895)

yvdp 05-09-2003 23:24

mjah, die man is gewoon niet goed bezig. "Geld maakt niet gelukkig, maar maakt het wel gemakkelijk. Pretentieus manneke met een pretentieuze vrouw.
Wat ze zei over Clijsters: " Wat Clijsters kan, kan ik ook..."
Komaan, doe dan is even normaal ofzo.

flugel 06-09-2003 11:27

Justine is vannacht na haar wedstrijd aan een infuus gelegd, ze had te diep moeten gaan tegen Capriati, benieuwd of dat gevolgen gaat hebben voor de finale vannacht.

Persoonlijk gun ik Clijster haar eerste slam, kwestie van het evenwicht een beetje te bewaren eh ;)

Finish 06-09-2003 11:35

Hup Clijsters hup !

Maar wat een prestatie weeral van Henin ! Zij levert echt wel spektakelmatchen op het hoogste niveau af :eek:

yvdp 06-09-2003 12:51

6-0 6-2 voor flipkens trouwens. :)
Toekomstig nummer 1? Zou toch mooi zijn hé

JPMontoya 06-09-2003 19:59

Ik zet wederom m'n geld op Henin.

yvdp 06-09-2003 21:13

ik dus niet... Clijsters wint met 6/2 7/5
voila :)

Gilles 06-09-2003 22:13

Kim 6-3 6-4

airco 06-09-2003 22:46

Quote:

Originally posted by yvdp
mjah, die man is gewoon niet goed bezig. "Geld maakt niet gelukkig, maar maakt het wel gemakkelijk. Pretentieus manneke met een pretentieuze vrouw.
Wat ze zei over Clijsters: " Wat Clijsters kan, kan ik ook..."
Komaan, doe dan is even normaal ofzo.

Kom Kom .... nu ook niet overdrijven he ....

Dat die mensen 3 auto's in de garage hebben staan .... is dat dan zo een groot probleem ..... Willen ze een Ferrari .... what's the problem .....
Als je het geld hebt .... waarom het dan niet uitgeven ?

Bovendien moet je er je ook van bewust zijn dat zulke dingen HARD uitvergroot worden door de pers .... Eens een meningsverschil hebben met iemand wordt daar over een hele pagina gerokken tot het een grote ruzie ...

Het zijn alletwee topsporters die hun plaats in de finale dubbel en dik verdienen ...

Mijn prono ....

Kim Clijsters 5-7 / 7-5 / 6-2

Finish 06-09-2003 23:34

Quote:

Originally posted by airco
Kom Kom .... nu ook niet overdrijven he ....

Dat die mensen 3 auto's in de garage hebben staan .... is dat dan zo een groot probleem ..... Willen ze een Ferrari .... what's the problem .....
Als je het geld hebt .... waarom het dan niet uitgeven ?

Bovendien moet je er je ook van bewust zijn dat zulke dingen HARD uitvergroot worden door de pers .... Eens een meningsverschil hebben met iemand wordt daar over een hele pagina gerokken tot het een grote ruzie ...

Het zijn alletwee topsporters die hun plaats in de finale dubbel en dik verdienen ...

Mijn prono ....

Kim Clijsters 5-7 / 7-5 / 6-2

lol, gij kunt alles zo lekker relativeren eh: 'kom, kom, niet overdrijven eh' :D

Voor mij deze keer toch ook wel Clijsters, in 6-3 6-4
Henin nogal moe, Clijsters uit op 'wraak' en haar eerste Grand-Slam als #1.

Bart.Vandecavey 07-09-2003 01:20

Mijn prono
7-5/5-7/12-10 voor Clijsters

airco 07-09-2003 01:24

12-10 kan niet Bart

De US Open is de enige grand slam waar er in de beslissende set een Tie-break wordt gespeeld ipv gewoon doorspelen.

Mario 07-09-2003 07:46

Soms doen we toch wel raar.

Voor de eerste (en misschien laatste) keer staat België aan de absolute top van het tennis en dan begint men weer te zaniken. Deze week op de trein ook nog gehoord van twee madammen : Henin is toch wel arroganter als Clijsters enzovoort. Ze heeft gewoon een brandende ambitie, da's alles. Kan arrogant overkomen, maar alle grote kampioenen waren zo denk ik. Je kunt heel goed zijn en bakken talent hebben, zonder het rotsvaste besluit er te komen en er heeeel veel voor over te hebben, zul je nooit aan de top staan (misschien subtop). Dat is nu eenmaal Henin haar ambitie en wie verwijt haar dat nu ? Juist, de Belgen. In een land als de VS bv. (en God weet dat ik er vaak een hekel aan heb) is dat meer een kwaliteit.

De rest is gewoon privé-leven waar niemand iets mee te maken heeft. Kan goed zijn dat ze als mens ook ongenietbaar is, maar jullie hoeven er toch niet mee te leven, dus waarom al die drukte.

Bovendien zijn maar weinig mensen immuun voor de verleiding van een plots verworven grote rijkdom. Wie heeft zich al niet afgevraagd wat hij zou doen als hij de Lotto won ?

Fraai. Soit, Henin heeft blijkbaar toch maar weer gewonnen. Allez, Justine !

Sennake 07-09-2003 11:23

Quote:

Originally posted by Mario
Fraai. Soit, Henin heeft blijkbaar toch maar weer gewonnen.
En hoe! De eerste set was nog wel spannend te noemen, maar de 2e set was een echte walk-over : Kim kwam er niet meer aan te pas. Toch zal ze eens moeten winnen van Henin in een grand-slam finale als ze er een op haar naam wil schrijven, want aangezien Henin 2e is op de ATP-lijst is dat de enige wedstrijd waar ze elkaar nog kunnen tegenkomen...

JPMontoya 07-09-2003 13:55

yiha, zoals gedacht én verwacht :)

Anneke 07-09-2003 15:34

Allé, onze Belgische meisjes op 1 en 2 van de ranking... maar er loopt daar nog een Kirsten Flipkens rond ook die ook al een ferme prestatie heeft geleverd!!! Binnen een dikke 2 uur begint ze aan haar finale tegen Krajicek (zus van!!!).

All times are GMT +2. The time now is 18:48.