![]() |
bwa we gaan nog voor volledig het derde jaar .... Mee een beke chance blijft de schade beperkt tot een 9/20 ofzo .....
Dan zijn er nog geen onoverkomelijke kleerscheuren opgelopen. |
Ik hoop op geen IAJ of overdoen zenne!!! dan moet ik mijn klasje al afgeven!!!
Ben (denk ik toch) goed bezig... nog eventjes doorbijten seh!!! |
Ik hoop ook dat je er door bent, na zo een week lesgeven uw klas moeten afgeven zal nie leuk zijn. Ik duim in ieder geval voor je!
Ikzelf morgen nog ééntje en vrijdag en dan -> vakantie :) |
Quote:
Hoewel ikzelf er al een hele tijd vanaf ben (lees : jaren) wens ik iedereen veel succes toe. C U |
Quote:
Ik heb er nu vier van de vijf achter de rug. Nog even doorbijten tot maandag... |
Quote:
Thx C U |
Quote:
ben blij dat Ik A.J. hier niks mee te maken heb :D |
wel, kan ik geloven zenne, A.J. , want I.A.J. had eigenlijk ook Incredible Andy Jaenen kunnen betekenen hé... :D :D :D
|
heb eerste lesdag achter de rug!!! toffe kindjes op wat ettertjes na :) toffe collega's en dit is zeker iets dat ik jaaaaaren kan volhouden!
Dus nu allemaal extra duimen voor mijn examens (morgenvroeg om 8.00 en dan om 8.50 beginnen lesgeven!!!) !!! ik zou mijn engeltjes niet meer willen afgeven!!! |
ik ben geslaagd!!!! ik ben afgestudeerd!!!!
:bye: dada studentenleventje!!!!!:bye: Bij deze groetjes van JUF Ann :p |
Proficiat !
..ik zit maandag nog met een tweede zit aan m'n been :s |
ik weet de uitslag pas woensdag, maar de man die zo goed kon uitleggen wat een IAJ is, heeft het beesje aan zijn been. ik hoop dat mij niet hetzelfde overkomt, want dat beesje lijkt een redding maar het is echt niet plezant!
|
Inderdaad, een IAJ ist geworden...
|
Lol, bijna iedereen die ik ken met tweede zit heeft een IAJ gekregen. En ik zat daar al een jaar mee :D Welcome to the big family ! :D
|
Joepie! Ik ben door! Nog één jaartje en ik ben er van af. :) Maar dan gaan werken zie ik nog niet zitten :(
|
All times are GMT +2. The time now is 08:08. |