![]() |
was dit jaar ook het geval, de helm was ontworpen door een meisje uit Brazilie, Hij reed alleen deze race met dit design.
|
Mooie race van MontoyaSave the best till last zeker :) Vooral omdat hij toch een periode van up en down bij Williams mooi heeft afgesloten.
|
Toch ook onvoorstelbaar hoe hobbelig die piste van Interlagos is he. Vooral die remzone voor de eerste bocht :eek:
En zo'n linksdraaiend circuit zijn de meesten ook niet gewoon. Kimi had tegen het einde wel wat vermoeidheidsproblemen denk, zijn kopke hing redelijk scheef in sommige bochten. |
Ik ben alleszins blij met het resultaat... Montoya en Iceman hebben er een mooie koers opzitten.
Kon het nu natuurlijk niet laten om nog een tweede keer te kijken... Marc doet de commentaar dus kan toch niet gaan slapen zeker?? :D ;) |
Monty heeft eindelijk nog eens laten zien dat hij het nog kan. Gelukkig dat hij in de pitlane toch even Kimi heeft voor laten gaan want ik dacht zeker dat ze op ne moment samen tegen de muur gingen hangen.
Voor MS, ok wereldkampioen maar de laatste GP's (op Japan na) toch gene vette, geen zin of te veel pushen en dan foutjes maken ??? Ach ja, hopen dat we volgend jaar 19 races krijgen zoals deze :-) Dan heeft McLaren 19 overwinningen :-) en allebei 1 & 2 |
Kimi heeft trouwens een boete gehad voor dat naasteen rijden. Ik snap niet waarom we hebben al zijn inhalen enzo in de pits en nu geven ze Kimi ineens een boete?
|
waarschijnlijk heeft hij die boete gekregen omdat hij normaal moest wachten tot Montoya voorbij was...
|
http://www.btinternet.com/~richard.s...n_The_Pits.mpg
filmpje van Kimi en Juan die samen de pits verlaten. Wie vind de walkytalky die door de pitlane vlijgt? ;) (rechtsklikken en opslaan als). |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:19. |