![]() |
ik vind persoonlijk dat wit niet zo mooi, had hem liever volledig in dat blauw gezien
|
Weer zo'n hork van een livery :( Is er in 2006 een onderlinge afspraak tussen de teams gekomen dat het verboden is met mooie liveries op de grid te verschijnen?
|
prachtige livery als je het mij vraagt.
ik denk dat deze wagen veel vooraan gaat te zien zijn. |
Die witte balk is lelijk, daarnaast vind ik dat Red Bull wel wat meer creativiteit mag tonen. Blauwe auto's met gewoon Red Bull erop heb ik inmiddels genoeg gezien.
|
Zakspeed Saleen livery: http://www.infoscourse.org/2006_FIA-...akspeed_01.jpg
|
dat is dus dezelfde als voor de WEC
|
Quote:
De wagen werd bestuurd door een gemaskeerde piloot: Quote:
|
de kalender is nogmaals aangepast, en zou nu definitief zijn.
Bahrein en Zhuhai verdwijnen, en worden vervangen door Paul Ricard en Adria 2006 CALENDAR 7th May Silverstone (GBR) 28th May Brno (CZE) 2nd July Oschersleben (GER) 30th July Proximus 24 Hours of Spa (BEL) 20th August Paul Ricard (FRA) 3rd Sept Dijon (FRA) 17th Sept Mugello (ITA) 1st October Bucharest (ROM) 15th October Adria (ITA) 17th Nov Dubai (UAE) voor 2007 zou Zhuhai terugkomen, en komt de Mil Milhas in Brazilie erbij. SRO is ook aan het zoeken voor een ronde down under. bron: www.the-paddock.net |
Jammer dat Zhuhai en Bahrein wegvallen, daar is het meestal altijd lekker heet weer, goed voor de Corvette
|
Na de wijzigingen zal nu dus race 1 in Silverstone zijn op 7 mei, maar wanneer en waar zijn er officiële testen? Meestal is er een "press day" (lees: test day) op Monza maar ik vind er nergens data van ...
|
Dijon 11 en 12 April.
|
Quote:
http://www.traveladventures.org/cont...uspalace02.jpg |
Quote:
|
http://www.fiagt.com/eventdetail.php...n=2006&event=8
Layout ziet er nog aardig uit voor een stratencircuit. Ben wel benieuwd eigenlijk, lijkt me toch wel gaaf, zo'n groep GT's door normale straten. |
definitieve kalender:
FIA GT 2006 calendar: 07 May Silverstone 28 May Brno 02 July Oschersleben 30 July Spa-Francorchamps 03 September Dijon 17 September Mugello 01 October Bucarest 15 October Adria 17 November Dubai FIA GT3 European Championship: 07 May Silverstone 02 Jul Oschersleben 30 Jul 24h Spa-Francorchamps 03 Sep Dijon 17 Sep Mugello |
Nog een AM DB9 ;)
Andrea Piccini en Jean-Denis Deletraz gaan met Team Phoenix (ook actief in het DTM) van start in het FIA GT. Hoeveel van die AM's gaan we zien? Nu maar hopen dat die 2de hands C6R ;) van GLPK die hele bende de achterkant laat zien. |
Quote:
|
|
Quote:
smijt daa rop 20 augustus maar Paul Ricard tussen. Definitief betekend toch iets speciaals in de autosport ;) |
dan is de GT-kalender dezelfde als diegene die ik op 10/3 gepost heb...
|
Quote:
straf ge moest bij e FIA gaan werken, die kenden toen hun eigen kalender nog niet ;) |
nochtans, hij stond toen al op zowel www.pitstop.tv als op www.the-paddock.net ;)
|
Quote:
|
Gaat Konrad Motorsport dit jaar nu 1 of 2 Saleens inschrijven in FIA GT??
en is eral iets bekend ivm de piloten ervan?? IN sebring hadden ze in ieder geval wel een mooie bezetting waaronder jp belloc en tom weickhard. haal hen van de alms maar terug naar fia gt zou ik zeggen:cool: En GNM rijden die nog met de Saleens??? of Ram racing van vorig jaar?? nix meer van gehoord? Thomas. |
Quote:
GNM = stilte RAM Racing = te koop, die zien we niet meer terug. |
Succesvolle shakedown voor Saleen S7-R van Balfe Motorsport
http://www.racingworld.be/nieuws/3230/ De Saleen in kleuren van Balfe Motorsport zien er mij niet zo verassend maar wel heel mooi uit |
Dat RAM Racing te koop staat is geen verrassing.
Vorig jaar konden ze zelfs niet mee met de GT2's van Gruppe M. |
Quote:
|
Ik dacht eigenlijk dat GNM een team was met voldoende financiele middelen.
|
Quote:
|
En hoe zit het met Lister?? Gaan we de Storm nog zien rijden in FIA GT?
Ik betwijfel het want zo goed kon hij niet meer volgen, moest de Porshes ook al voorlaten vorig seizoen... Of zullen we hem nog alleen in het FFSA GT zien rijden? |
Belgium’s largest public service broadcaster, Kanaal 2, will include FIA GT highlights as part of their Motorsport magazine, "Pitstop", broadcast each Saturday at 1500 CET.
www.fiagt.com |
Quote:
|
vanop de FIA-GT site:
Quote:
|
Fijn dat dat toch nog op TV komt hier in België.
@ Marcel, ik weet niet of ge het zelf al gemerkt hebt maar als je achter jouw post CET zet heb je zo goed als dezelfde post dan JPM 2 posts hierboven :) |
had ik dus niet gemerkt :o
|
Ik heb gehoord dat Konrad helemaal geen FIA GT wil rijden dit jaar.
|
:( Wat gaan ze dan wel nog rijden met de Saleen?
Spijtig, ik zie namelijk graag veel Saleens vooraan rijden in FIAGT |
Quote:
Voor mij part mogen ze direct naar Belcar kome:eek: |
Quote:
Greets, Dr. Jozz |
All times are GMT +2. The time now is 00:41. |