![]() |
Het lege randprogramma had ook te maken met de de Superleague Formula wat te laat is begonnen en de meeste kampioenschappen hun kalender al hadden vastliggen.
Ook de EuroBoss heeft voor dat weekend een extra weekend moeten inlassen en dat zagen we aan de deelnemers. Nog saaier dan bij de 45th tralala race te Zolder :) Van mij mogen de SF volgend jaar zeker terug komen. Maar waarom geen Clio Cup en DSMEC in 't voorprogramma ofzo... DSMEC zou op zaterdag hun wedstrijd dan kunnen afwerken of na de laatste race van de SF op zondag... Mvg |
Quote:
Is dat geen nulletje te veel ? Waar zaten die dan ? Heb ze niet gezien ze. |
Dan heb je toch niet goed gekeken hoor.
Ik vond het op zondag behoorlijk druk. De zit tribune, chicane en heel de bovenkant van 't pitgebouw was goed volzet. De chicane natuurlijk iets minder maar op het pitgebouw kon je over de koppen lopen en de zit tribune zat zo goed als vol. Mvg |
Ahja, met zo'n weer dat het was zoekt iedereen een droge plaats :eek:
|
Was ook meer volk dan ik verwacht had.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat CZ 5000 man verwachtte, dus als het er meer waren, zo veel te beter. |
In vergelijking met de zaterdag was er echt we veel volk, de autos waren ook spectaculair genoeg.
Er waren wel enkele kleine puntjes waar ik me wat aan stoorde, zo stond er bij de kwaliefs iemand met een finishvlag de finale's op gang te zwaaien, zo moeilijk is het toch niet om daar een groene vlag voor te nemen?? Op voorophanging van de auto's lagen siercarbonnen afdekplaatjes. En ik had liever een stilstaande start gezien. Voor de rest heel mooi consept, zeker als je bedenkt dat het pas hun 3de weekend was. |
All times are GMT +2. The time now is 16:36. |