De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   *** Foto's van Driesco's Clio om je sponsors op te oefenen *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=1987)

Bart.Vandecavey 08-04-2002 10:35

Sennake je geeft me hier nu wel de indruk dat je inderdaad heel die auto uit elkaar gehaald hebt hé, Driesco gaat hem toch terug kunnen in elkaar krijgen hé tegen donderdag...

Trouwens wat is er eigenlijk gebeurt met de neus van de Clio want er zit een deuk in...

Sennake 08-04-2002 18:15

Deuk : was er al in, ikke nie geweest :o

Driesco 08-04-2002 19:27

mmmhhh, ben je daar wel zeker van, waarschijnlijk toch iemand een klein duwtje gegeven. Maar na de belettering ziet ge da nie meer.

Sennake 09-04-2002 18:43

Ik zou eens graag weten wie er allemaal interesse heeft in zijn url op de motorkap te plaatsen, en als je dan ook nog de juiste url's hier wil posten, zal ik vanavond nog de "sticker" ontwerpen...

Mistery 09-04-2002 18:50

awel sennake, ikke dus, maar da wist ge waarschijnlijk la hé ...

www.misteryracing.be.tf

greetz
Dries

Sennake 09-04-2002 19:01

Dit is nog maar een voorbeeld van hoe het er zou kunnen uitzien :-)

http://www.depaddock.eu/sennake/motorkap.jpg

Raceboy 09-04-2002 19:14

amaai gullie hebt geld teveel zeker ;)

Mark 09-04-2002 20:20

ik mis de marshals-site............ of is dit een eerste zeer premature versie?

Voor de rest..........i love it

Sennake 09-04-2002 20:32

Idd Marshal, slaat nog nergens op hoor, is gewoon voor het zicht.

Werner333 09-04-2002 20:49

Toch al een mooi zicht Sennake.

Pascal 10-04-2002 01:09

Idd mooie foto.

ff een idee.

Ik weet dat de auto wit moet blijven of zal blijven, dat heb ik niet zo goed begrepen. Kan je de URL's niet in een andere kleur (dan zwart) zetten om ze NOG beter te laten uitkomen. Ik denk bvb aan hetzelfde oranje als de spiegels.

't is maar een ideetje, maar ik denk een poging waard, niet waar ?????

Misschien is ook de toestemming van Drisco nodig ?????

C U

airco 10-04-2002 01:53

mja toestemming van driesco zal zowieso noodzakelijk zijn. Bovendien vrees ik dat die rode letters moeilijk leesbaar zullen zijn (in combinatie met een witte achtergrond en een felle zon geeft dat volgens mij een onleesbare combinatie.)

Driesco 10-04-2002 07:48

De kleuren van de letters spelen voor mij geen rol. Indien jullie met een gekleurde achtergrond willen werken ook ok, maar da kost wel wa he. Ge moet eens proberen om die url's schuin te zetten, da gaat er al een pak beter uitzien.
Maar kleurtjes geen probleem.

Sennake 10-04-2002 09:54

URL's schuin zetten geprobeerd, en in de kleur van de spiegels ook geprobeerd. Kwam niet zo goed uit. Maar ik geef natuurlijk niet op en ineens kwam ik met dit voor de proppen: beter?

http://www.depaddock.eu/sennake/motorkap2.jpg

R@ce@holiC 10-04-2002 10:03

Mooi mooi mooi, maar is dat haalbaar ?? ale met die schaduw enzo

Sennake 10-04-2002 10:30

Alles is haalbaar, 't is gewoon een kwestie van centen...

Driesco 10-04-2002 12:24

Gouden letters kan ook he, maar die centen he. Nie slecht zou ik zeggen. Is al beter dan da zwart. Zou ze wel een ietsie pietsie kleiner zetten. Kwestie van nog anderen de kans te geven he later in de nabije toekomst.

Sennake 10-04-2002 13:09

Dat begrijp ik niet hoor Driesco. Anderen in de toekomst? Wanneer? Na 19 mei? Dan staat de sticker er op en wordt de beschikbare oppervlakte verdeeld onder de URL-eigenaars toch?
Of bedoel je dat er tussen nu en 19 mei nog anderen bij moeten kunnen? Dan heb je 100% gelijk, maar het is ook daarom dat ik geschreven heb dat het maar een voorbeeld is eh. Trouwens, van al die URL's die er op staan is er nog maar 1 zeker van deelname en dat is Mistery. En ik veronderstel Belkarting ook. Maar dan ben ik al aan het veronderstellen eh. De rest heb ik er zomaar opgezet om iets te laten zien eh.
Hoe gaan we trouwens uiteindelijk tewerk? Prijs vragen voor de grote sticker met alle URL's op en de prijs delen door het aantal deelnemers? Lijkt me het eerlijkst?

Verder nog maals een oproep aan iedereen die interesse heeft om zijn URL op de motorkap te laten zetten. Please gasten, ik moet het juiste aantal en de exacte URL's hebben, want we moeten alles nog bestellen, laten maken en erop zetten! Dus je hebt niet de tijd tot 19 mei om te beslissen hoor. Laat ons zeggen ten laatste tegen 1 mei!

Indien je interesse hebt, post dan, HIER jouw eigen naam + de naam van de URL die eop moet komen. Dan kan ik beginnen te ontwerpen met de juiste namen...

Sennake 10-04-2002 13:25

Met de namen van de reeds ingeschreven leden, en ervan uit gaand dat iedereen zijn nick zou gebruiken (weer als VOORBEELD) zou de flank van de Clio er uiteindelijk zo uitzien :

http://www.depaddock.eu/sennake/namen.jpg

JPMontoya 10-04-2002 13:28

Ik denk ni da ik mijne nick zal gaan gebruiken ; tenslotte JPMontoya zegt niks é

JPMontoya 10-04-2002 13:30

Wa kost nen URL ?

R@ce@holiC 10-04-2002 13:33

Quote:

Originally posted by JPMontoya
Wa kost nen URL ?
Ik dacht 2000 FR ma ben nie zeker

Sennake 10-04-2002 13:52

Welja, Driesco had initieel gezegd €50 per URL, maar toen ik hem daarover aansprak vorige week heeft hij mij de juiste bedoeling daarachter uitgelegd : het enige wat hij hiermee bedoelde is dat (afhankelijk van het aantal deelnemers) iedereen een gelijk deel betaalt, en oorspronkelijk was het Driesco's bedoeling van de sticker zelf te laten maken, zodat hij met dat geld zeker genoeg had om dit te kunnen doen.
Ondertussen zijn we enkele offertes aan het afwachten van sticker-fabricanten en het zal uiteindelijk de goedkoopste offerte zijn die het haalt. Op dat moment delen we de prijs van de motorkap-sticker door het aantal deelnemers en dan weten we ook exact hoeveel ieder moet bijdragen. Dat zal waarschijnlijk een pak onder de €50 liggen, maar om zeker te zijn dat we geen geld moeten bijvragen achteraf gaan we uit van €50, ook al omdat we er geen zicht op hebben wie er allemaal geïnteresseerd is. Maar eens moeten we die vicieuze cirkel toch eens doorbrbeken eh!
Dus laat je kandidatuur weten please!

Sennake 24-04-2002 14:48

Dit zijn de URL's die ik binnen heb als kandidaat voor de motorkap :

http://www.belkarting.be/fotos/neus.jpg

En de zijkanten zien er zo uit :

http://www.belkarting.be/fotos/rechts5.jpg

Samengevat staat er dus nu op :
[list=1][*]3 maal misteryracing vooraan en 2 maal op de dakrails[*]2 maal depaddock op de flanken en 1 maal op het dak[*]2 maal belkarting op de deuren[*]1 maal alle URL's op de motorkap[/list=1]

Daar komen nog bij : 2 voorflanken voor Marshal en de achterkant voor de Marshals.

Ik sluit morgen alles af. Als je er nog bij wil staan moet je dus SNEL zijn!

Marshal, kan jij me je ontwerpen voor je eigen logo en dat van de marshals ook eens doormailen aub? Dan kan ik de volledige wagen aan alle kanten bestickerd eens laten zien. En prijs laten maken.

Rallyloverke 24-04-2002 15:06

Sorry, ik heb deze "sticker" thread nie helemaal gevolgd, maar ik weet uit de Rallycrosswereld wel iemand die zich ook bezig houdt met belettering : Johan Moons, of de "Sticker-man".

Bart.Vandecavey 24-04-2002 15:58

Quote:

Originally posted by Johan
Sorry, ik heb deze "sticker" thread nie helemaal gevolgd, maar ik weet uit de Rallycrosswereld wel iemand die zich ook bezig houdt met belettering : Johan Moons, of de "Sticker-man".
Het design op "onze" auto van Russell Racing is van hem.
Dat is inderdaad een echte artiest, maar ik denk dat er vooral naar iemand goedkoops moet gezocht worden...

Jan 24-04-2002 16:59

D'er zit verdekke al nen bluts in de motorkap!!!:eek:

jan

Stipey 24-04-2002 17:18

Quote:

Originally posted by Sennake
Dit zijn de URL's die ik binnen heb als kandidaat voor de motorkap :

http://www.belkarting.be/fotos/neus.jpg

Er staan maarliefst 7 URL's op de motorkap, denken jullie niet dat buitenstaanders dat verwarrend gaan vinden en uiteindelijk geen enkele URL zullen onthouden? Zou het echt niet doeltreffender zijn om een leuk klinkende domeinnaam te reserven + hosting, en op die nieuwe site (enfin; 1 pagina) alle URL's te zetten (met eventueel 1 regeltje uitleg per URL)?

Dat heeft natuurlijk ook zijn nadelen, maar voor de prijs moet je het zeker niet laten (bij een goedkope doch betrouwbare host als www.basm.be krijg je al domein+100meg voor 50 euro/jaar).

Langs de andere kant heeft een motorkap vol URL's ook wel zijn charmes, maar ik dacht het toch nog maar eens te suggereren...

Stipey 24-04-2002 17:25

Langs den andere kant....door het grote aantal URL's valt de wagen net op...

Sennake 24-04-2002 19:12

Quote:

Originally posted by jan
D'er zit verdekke al nen bluts in de motorkap!!!:eek:

jan

Ik dacht al dat je ging zeggen : "Er zit nen Hittentit ip inze itti gidimme!"

Mark 24-04-2002 19:39

klein probleempje, diegene die mijn stickers ontwerpt en maakt ligt op dit moment in bed met een griepje. Designs e.d. heeft die op de zaak liggen......m.a.w. ik kan even niet leveren :-) ? Het zou wel allemaal al klaar zijn.

Ik verzoek de goden om mild over mij te stemmen.....

Mark 24-04-2002 19:43

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Driesco
Voor mij heb je een go voor wat betreft het laatste ontwerp, maar graag had ik ook de motorkap even in beeld gezien.
Zijn jullie in de mogelijkheid mij een totaal beel te geven van de wagen uit de verschillende hoeken.

Graag had ik dan met iedereen afgesproken om op zaterdag of zondag 11 of 12 mei mee te komen plakken tussen pot en pint. Wie zin heeft komt maar af zou ik zeggen.
--------------------------------------------------------------------------------

Hmm, dan is de Belpro te Spa. Wellicht vrijdag 10 mei.........dan hebben de meeste vrij denk ik, de dag na hemelvaart? Optie? Maaruh, mocht dat niet gaan dan hoor ik het wel.....

JPMontoya 24-04-2002 19:54

Quote:

Originally posted by Stipey

Er staan maarliefst 7 URL's op de motorkap, denken jullie niet dat buitenstaanders dat verwarrend gaan vinden en uiteindelijk geen enkele URL zullen onthouden? Zou het echt niet doeltreffender zijn om een leuk klinkende domeinnaam te reserven + hosting, en op die nieuwe site (enfin; 1 pagina) alle URL's te zetten (met eventueel 1 regeltje uitleg per URL)?

Stipey ik vind dat je groot gelijk ebt

het zou inderdaad een goed idee zijn om een soort van "go2.be" te creeren voor nationale autosport

Oneliner 24-04-2002 20:16

Ik vind et dan weer andersom.
Mensen gaan eerder eens de wagen van dichterbij willen bekijken. Ik denk dat driesco's clio na enkele races een van de meest gefotografeerde clio's gaat worden, dat hoop ik toch alleszins...

Finish 24-04-2002 20:53

smijt een pitbabe op die motorkap en ge krijgt de fotografen d'r niet meer van weg ;)

Driesco 24-04-2002 21:23

Oneliner, ge hebt een punt, liefst enkel losse URL's geen overkoepelende website, da is voor onze auto voor volgend jaar
lol

JPMontoya 24-04-2002 21:29

losse urls zijn goed als je gebruik maakt van .be of .com
maar niet zo van crash.to/xxx of users.xxxx/xxxx

Mark 24-04-2002 21:38

Quote:

Originally posted by JPMontoya
losse urls zijn goed als je gebruik maakt van .be of .com
maar niet zo van crash.to/xxx of users.xxxx/xxxx

das nou net het mooie, de echte amateur komt aan bod. Niet te profi, maar de liefhebber aan het werk.

Stipey 24-04-2002 21:40

Quote:

Originally posted by Oneliner
Ik vind et dan weer andersom.
Mensen gaan eerder eens de wagen van dichterbij willen bekijken. Ik denk dat driesco's clio na enkele races een van de meest gefotografeerde clio's gaat worden, dat hoop ik toch alleszins...

Da's een goed punt. Het prachtige "mijn wagen staat open voor iedereen"-initiatief van Driesco zou inderdaad tamelijk onopgemerkt blijven, op elke wagen staat immers wel ergens 1 URL.

Stipey 24-04-2002 21:41

Quote:

Originally posted by Marshal

das nou net het mooie, de echte amateur komt aan bod. Niet te profi, maar de liefhebber aan het werk.

idd, da's net de charme van de motorkap. Negeer mijn 'suggestie' dus gewoon, doe alsof ik nooit heb bestaan :p (kan niet moeilijk zijn :-))

All times are GMT +2. The time now is 06:18.