De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   De Paddock Modelbouw goes: On The Road, Jabbeke - 12 & 13 maart 2011 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20273)

Nismo 06-03-2011 01:14

Quote:

Originally Posted by Dominique (Post 266629)
Geen probleem. We zijn met genoeg, niwaar?

Zeker weten.;)

Sennake, laat ons op tijd weten welk weer het aan de kust is, het is maar of we een zwembroek moeten meebrengen of niet.:D

Sennake 06-03-2011 10:16

Quote:

Originally Posted by Nismo (Post 266632)
Zeker weten.;)

Sennake, laat ons op tijd weten welk weer het aan de kust is, het is maar of we een zwembroek moeten meebrengen of niet.:D

Zal ik zeker doen. We vertrekken wel wat later dan voorzien, woensdagochtend pas, maar dat is nog ruim voldoende op tijd om je te laten weten wat voor weer het is eh ;)

Sennake 06-03-2011 10:41

Wat ik trouwens nog wilde vragen: zijn er soms mensen van de club die in Jabbeke graag een demo van 't een of 't ander zouden willen zien? Dan kan degene die zo'n demo zou kunnen doen zijn materiaal meebrengen namelijk.

Dus eventuele voorstellen zijn altijd welkom. Vorig jaar heeft Gert ons leren smossen met 'mud in a put' en die demo werd erg positief onthaald...

Ferrari rules 06-03-2011 16:59

Ik wil wel een demo geven over 'hoe verbrod ik mijn model?':+:p

Loixrallyfan 06-03-2011 18:36

Quote:

Originally Posted by Ferrari rules (Post 266656)
Ik wil wel een demo geven over 'hoe verbrod ik mijn model?':+:p

Moet ik enen hamer meebrengen?:+:p

Doc 06-03-2011 20:40

Quote:

Originally Posted by Loixrallyfan (Post 266663)
Moet ik enen hamer meebrengen?:+:p

neu, gebruik gewoon uw hand.:D:D:D

vanni 06-03-2011 20:51

Of voor de verandering richting de andere kant vd zaal gooien!! :++

BTW: iemand die weet of de wedstrijd onderverdeeld is in verschillende schalen? Ik overweeg mee te doen met een 1/43 model.

TvD 06-03-2011 21:16

Quote:

Originally Posted by vanni (Post 266665)
Of voor de verandering richting de andere kant vd zaal gooien!! :++

BTW: iemand die weet of de wedstrijd onderverdeeld is in verschillende schalen? Ik overweeg mee te doen met een 1/43 model.

Kijk even in de eerste post van deze thread, daar heeft Dominique het wedstrijdformulier bijgezet.

vanni 06-03-2011 21:30

Scuse me mister!

eyckles 06-03-2011 23:13

Ik heb eens een vraag. Is er van jullie iemand opzoek naar motorrijders figuren in schaal 1/12 van Tamiya? Ik heb er 2 liggen. 1 ervan is in elkaar gelijmd, maar niet gespoten. De andere set zit nog in de gietramen, maar er ontbreken enkele decals. Iemand interesse, laat het me weten, dan breng ik ze mee naar de beurs.

Lesley

gert mertens 07-03-2011 11:12

Voor een Demo had ik het volgende in gedachte;
Ne "aan het oproesten Honda" onderkliederen :)
Dit wil zeggen dat de enamel,acryl & olieverfkes worden meegebracht.
Verder wil ik ook wel de basis uitleggen van stof te plaatsen op een model.
Haarlaktechnieken ed is moeilijker wegens té veel materiaal voor nodig.
Grtz,
G ;)

Dominique 07-03-2011 13:19

Quote:

Originally Posted by gert mertens (Post 266685)
Grtz,
G ;)

Heerlijk, die mensen die tussen de regels lezen :)

Sennake 07-03-2011 14:37

Quote:

Originally Posted by eyckles (Post 266675)
Ik heb eens een vraag. Is er van jullie iemand opzoek naar motorrijders figuren in schaal 1/12 van Tamiya? Ik heb er 2 liggen. 1 ervan is in elkaar gelijmd, maar niet gespoten. De andere set zit nog in de gietramen, maar er ontbreken enkele decals. Iemand interesse, laat het me weten, dan breng ik ze mee naar de beurs.

Lesley

Over welke rijders spreken we? Ik bedoel, in welke houding, cross of circuit, enz...

eyckles 07-03-2011 16:55

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 266688)
Over welke rijders spreken we? Ik bedoel, in welke houding, cross of circuit, enz...

Dat wat nog in een doos zit is nummer 14033(bocht) en de andere denk ik recht(zat bij de Yamaha YZR500 Marlboro), zoals jij er een gemaakt hebt.

Lesley

Sennake 07-03-2011 18:25

Quote:

Originally Posted by eyckles (Post 266689)
Dat wat nog in een doos zit is nummer 14033(bocht) en de andere denk ik recht(zat bij de Yamaha YZR500 Marlboro), zoals jij er een gemaakt hebt.

Lesley

Ok, breng maar mee als je wil ;)

eyckles 07-03-2011 19:12

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 266691)
Ok, breng maar mee als je wil ;)

Zal ik doen.

Lesley

Loixrallyfan 08-03-2011 11:59

Quote:

Grtz,
G ;)

Hey tof, mijn aandacht ga je zeker al hebben.:)

Nismo 08-03-2011 20:05

Quote:

Originally Posted by Nismo (Post 266599)
Nog een week mannen, en het is zover.

Indien er nog vragen, afzeggingen of iets van die aard, laat het ons weten.;)

Wat mij en jr. betreft, tot volgende week zaterdag omstreeks 08.00 aan de sporthal in Jabbeke.

Allé, aangezien we een kamer met ontbijt te Middelkerke hebben geboekt en het onbijt pas om 08.30 begint en de beurs om 09.00, ga ik hier even medelen dat we zondag wat later in Jabbeke zullen arriveren. ;)

Oja, voor Eyckles heb ik decals en een T-shirt liggen dat ik dan zal meebrengen.

The creative explorer 08-03-2011 23:24

Quote:

Grtz,
G ;)

Das niet zo heel moeilijk, men laat het model buiten de vitrinekast staan voor een paar maand, et voilá; we hebben stof geplaatst op het modelleke :champagne:

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, had me ook wel interessant geleken.

Ferrari rules 08-03-2011 23:57

Quote:

Originally Posted by Nismo (Post 266732)
Allé, aangezien we een kamer met ontbijt te Middelkerke hebben geboekt en het onbijt pas om 08.30 begint en de beurs om 09.00, ga ik hier even medelen dat we zondag wat later in Jabbeke zullen arriveren. ;)

Zal anders iedereen om 8u00 aan de sporthal staan? Omdat ik eigenlijk ten laatse om 9u15 moet vertrekken naar mijn werk...:(

Sennake 09-03-2011 00:03

Quote:

Originally Posted by Ferrari rules (Post 266751)
Zal anders iedereen om 8u00 aan de sporthal staan? Omdat ik eigenlijk ten laatse om 9u15 moet vertrekken naar mijn werk...:(

Dat heeft weinig zin, Nismo heeft al het materiaal bij om de stand aan te kleden, te beginnen met de tafellakens. Ik ga trachten rond 08.45 uur in Jabbeke te zijn, dan denk ik dat ik nog ruim op tijd zal zijn. Maar dan is de stand toch al bezet, en dan kan je je materiaal achterlaten zonder schrik te moeten hebben dat het gaat verdwijnen ;)

gert mertens 09-03-2011 00:08

Even praktisch,
Werkt het in Jabbeke met polsbandjes of iets dergelijks?
Ik dacht dat men inkom vroeg , niet?
Hoeveel bandjes zijn er ter beschikking? of is het dragen van een clubshirt voldoende?
In ieder geval ga ik 2 dagen aanwezig zijn.
Op zaterdag voor 13.00u want dan stoppen de inschrijvingen.
en de zondag vanaf de late voormiddag.
K'zien der al naar uit !!!

Grtz,
G (die nu de écht laatste hand aan het leggen is aan de 'Devi') :)

Sennake 09-03-2011 10:10

Quote:

Originally Posted by gert mertens (Post 266753)
Even praktisch,
Werkt het in Jabbeke met polsbandjes of iets dergelijks?
Ik dacht dat men inkom vroeg , niet?
Hoeveel bandjes zijn er ter beschikking? of is het dragen van een clubshirt voldoende?
In ieder geval ga ik 2 dagen aanwezig zijn.
Op zaterdag voor 13.00u want dan stoppen de inschrijvingen.
en de zondag vanaf de late voormiddag.
K'zien der al naar uit !!!

Grtz,
G (die nu de écht laatste hand aan het leggen is aan de 'Devi') :)

Polsbandjes dacht ik, ja. Als je aan de ingang bent bel me dan op mijn GSM, dan breng ik wel een bandje. Waarschijnlijk mag je zelfs gewoon door als je een clubshirt draagt en zegt dat je de Paddock stand komt bemannen.

Ferrari rules 09-03-2011 21:50

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 266752)
Dat heeft weinig zin, Nismo heeft al het materiaal bij om de stand aan te kleden, te beginnen met de tafellakens. Ik ga trachten rond 08.45 uur in Jabbeke te zijn, dan denk ik dat ik nog ruim op tijd zal zijn. Maar dan is de stand toch al bezet, en dan kan je je materiaal achterlaten zonder schrik te moeten hebben dat het gaat verdwijnen ;)

Aha, dat is heel goed voor mij. dan zal ik daar ook zijn om 8u45...

Nismo 10-03-2011 00:15

Voor alle duidelijkheid;

-Zaterdag zullen Jr en ik rond 08.00 in Jabbeke zijn, met alle materiaal (als ik niks vergeet tenminste) om de stand op te bouwen. Kom liefst niet te laat, want modellen ordenen neemt toch wel wat tijd in beslag.
De bezoekuren zijn van 10.00 tot 18.30

-Zondag zijn de bezoekuren van 09.00 tot 17.00, maar gaan Jr en ik er pas zijn in de loop van de voormiddag (+/-10.00 à 10.30)

Meld je gewoon aan aan de inkom als lid van de Paddock, ze zullen je wel binnenlaten. Er wordt gewerkt met polsbandjes. En anders geef je maar een schreeuw.
Oja, inkom is 4 euro voor de geinteresseerden.

Wat de kledij betreft, het is wel de bedoeling dat je die aandoet, anders hebben jullie die voor niks gekocht.

Tot zaterdag. ;)

gert mertens 10-03-2011 00:38

Hej Johny,

Gelijk heb je !
De stand dient er piekfijn uit te zien daar dit toch wel één der belangrijkste beurzen is van het jaar.
Aangezien ik laat zal arriveren in Jabbeke (+/- 12.30u) op zaterdag (verplichtingen bij IPMS Antwerpen/Hoboken) mag of wens ik het volgende toch te vragen;
Kan U voor mij een plaatsje voorzien aan de rand van de tafels?
Dit om makkelijk (en dus niet storend) voeding te voorzien voor al de toeters en bellen.
(Ge weet wel wa'k bedoel éh)
Ik wens mij ook reeds op de voorhand te verontschuldigen bij al de leden voor het eventuele ongemak want mijn modellen verdienen zéker niet meer aandacht,het is enkel de presentatie die meer plaats vraagt.

Hopende op uw begrip,
Grtz,
G :rolleyes:

Ferrari rules 10-03-2011 09:39

Dan zal ik dan toch om 8u00 aanwezig zijn voor het helpen opbouwen van de stand! je zal mij herkennen aan mijn rood ferrari klakske! (^_^)

Dominique 10-03-2011 19:22

Ik heb het al in enkele threads aangehaald, en ik herhaal ook hier dat het niet aangewezen is om op onze stand dozen te verkopen. We betalen geen standgeld, en voor de verkoop van kits en aanverwanten wordt een tafelgeld per lopende meter aangerekend. We hebben met de organisatie hieromtrent GEEN afspraken vastgelegd, en we plannen ook niet dit alsnog te doen.

Iedereen gelieve hiermee rekening te houden.
Bedankt.

HHugo 10-03-2011 20:04

Ik moet door omstandigheden afzeggen voor beide dagen => ik heb een ongeval gehad met mijn auto. Gelukkig zonder kleerscheuren voor mezelf, maar ik zit voorlopig wel zonder auto. Ik had gehoopt dat ik een oplossing zou hebben vóór dit weekend, maar dat valt dus tegen.

Anyway... (zouden ze bij TopGear zeggen), amuseer jullie!

Dominique 10-03-2011 20:15

Sennake meldde me net per TF dat hij omstreeks 08:00hr aanwezig zal zijn op zaterdag. Dus eventuele timingsissues op zaterdagmorgen zijn hierbij ook getackeld.

@HHugo: jammer dit te horen, maar voornaamste is dat je zelf ongehavend bent gebleven. Je hebt nu wel belangrijker dingen aan je hoofd dan een modelbouwstand gaan bemannen. ;) Tot later!

Nismo 11-03-2011 01:01

@Gert: Geen probleem, we proberen iedereen tevreden te stellen.

@HHugo: Inderdaad jammer, maar het voornaamste is toch dat je geen letsels hebt opgelopen.

Doc 11-03-2011 06:47

Quote:

Originally Posted by HHugo (Post 266805)
Ik moet door omstandigheden afzeggen voor beide dagen => ik heb een ongeval gehad met mijn auto. Gelukkig zonder kleerscheuren voor mezelf, maar ik zit voorlopig wel zonder auto. Ik had gehoopt dat ik een oplossing zou hebben vóór dit weekend, maar dat valt dus tegen.

Anyway... (zouden ze bij TopGear zeggen), amuseer jullie!

Das minder goed nieuws. Maar zoals gezegd, nog maar goed dat je er zelf zonder kleerscheuren bent afgekomen.

En zoals ze in den Limburg zeggen : Soigneer je goed.

Loeten 11-03-2011 11:10

@ Hhugo, als je wil dan kan ik je meenemen hoor op zaterdag? Ik passeer toch in Kortrijk vooraleer ik naar Jabbeke rij...

HHugo 11-03-2011 19:52

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 266822)
@ Hhugo, als je wil dan kan ik je meenemen hoor op zaterdag? Ik passeer toch in Kortrijk vooraleer ik naar Jabbeke rij...

Dat is vriendelijk, maar het zal niet nodig zijn. Ik heb deze avond eindelijk de kosten voor herstelling vernomen en die zijn te hoog voor een auto die tenslotte al 9 jaar oud is. Ik zal morgen dus moeten gaan uitkijken naar een andere auto...

Loeten 11-03-2011 22:50

Quote:

Originally Posted by HHugo (Post 266830)
Dat is vriendelijk, maar het zal niet nodig zijn. Ik heb deze avond eindelijk de kosten voor herstelling vernomen en die zijn te hoog voor een auto die tenslotte al 9 jaar oud is. Ik zal morgen dus moeten gaan uitkijken naar een andere auto...

Ok, no prob. Gelukkig was het enkel pijnlijk in de portemonnee...

Ferrari rules 13-03-2011 21:25

dit weekend eindelijk enkele leden voor de 1ste keer ontmoet en ik heb mij goed geamusseerd! jullie zijn een toffe bende en ik zal zeker mijn best doen om in de toekomst wat meer naar meetings te komen. (als ik mag tenminste...:)) aan de prijsbeesten een dikke proficiat met jullie prijs!:applaus::applaus:. tot de volgende
:bye:

eyckles 14-03-2011 22:06

Hey iedereen,

Hier zijn enkele foto's die op zaterdag genomen heb. Het was een zeer leuke en aangename dag en natuurlijk voor herhaling vatbaar. Dus volgend jaar ben ik er terug bij. Hier is de link van de Foto's: http://s1121.photobucket.com/albums/...oad%20Jabbeke/

Groeten,
Lesley

Nismo 15-03-2011 00:27

Quote:

Originally Posted by Ferrari rules (Post 266851)
dit weekend eindelijk enkele leden voor de 1ste keer ontmoet en ik heb mij goed geamusseerd! jullie zijn een toffe bende en ik zal zeker mijn best doen om in de toekomst wat meer naar meetings te komen. (als ik mag tenminste...:)) aan de prijsbeesten een dikke proficiat met jullie prijs!:applaus::applaus:. tot de volgende
:bye:

Voor mij was het eveneens een prettige kennismaking met het gezicht achter de naam Ferrari rules. En wat de meetings betreft, je bent van harte welkom.;)

Dan wil ik iedereen die dit weekend heeft meegeholpen, bedanken. :applaus:
Ook de supporters wil ik niet vergeten.;)

En dan nog een applausje voor de winnaars: :applaus::champagne::applaus:
Sennake 2x (zilver en goud)
Loixrallyfan 2x ((zilver en goud)
TvD 1x (brons)
Gert Mertens 1x (brons)

In de loop van de week volgt er nog een kort verslag en ook de foto's zullen jullie hier de komende dagen wel zien verschijnen. Ik moet ze nog sorteren.

Als er nog anderen zijn die hun reisverhaal of belevenissen willen posten, doe gerust hoor.

gert mertens 15-03-2011 09:59

Ook vanuit Mol niks dan toffe herinneringen aan de beurs !
Persoonlijk vond ik het de beste opstelling van de stand die we ooit hebben gehad. (proficiat aan de opstellers )
Dit was vooral te danken aan de kwaliteit en diversiteit van de tentoongestelde modellen.

http://i384.photobucket.com/albums/o...1/SAM_0650.jpg

Verder blijft het altijd leuk om met "gelijkgestemden" twee dagen honderduit te praten over de hobby!
Grtz,
G ;)

vanni 15-03-2011 13:49

Pppppfffff en net dit weekend was ik ziek & daardoor niet in Jabbeke geweest.:rolleyes:
Aub veel foto's posten!:applaus:

All times are GMT +2. The time now is 00:08.