![]() |
En ik typ lustig verder....
Pech dat airco er nu pas met afkomt. Heb juist een paper afgehandeld + enkele samenvattingen gemaakt. Weekje terug stond ik ongetwijfeld eerst :) |
Vwala mensen, den dezen houdt op mee werken voor vandaag, dus mijn keystrokes zullen nu wel spectaculair gaan dalen...Maar ik vind van mezelf dat ik geen slechte bijdrage heb geleverd op een halve dag met iets meer dan 50.000 :D
|
werken noemt em da... alleen op msn al :)
btw 'k heb mij ook geregistreerd |
lol
welkom aan alle nieuwen 16 Leden op 22 uur tijd .... nie slecht |
Quote:
|
Vwala se, we staan al op de 198ste plaats !
|
We zijn nog maar met 16 geregistreerd :confused: :confused: :confused:
Dat moet beter kunnen. Zeg het verder... C U |
! 197 ! :) waar msn-en al niet goe voor is ;)
|
Ik heb mij ook geregistreerd...
|
Quote:
C U |
188 :p
|
de nachtshift heeft ons tot op 180 gebracht !
|
Quote:
Zoals Andy zegt zou die top 20 over enkele maanden in zicht moeten komen, maar dan hebben we wel meer deelnemers nodig... |
En jawel, we zitten al aan 178.
Da ga hier goed vooruit :) We gaan er nog komen!!!! Maar inderdaad, er moeten dna snel veel nieuwe mensen bijkomen, want met 19 gaat da ni zo easy :) |
Ik heb nog wel wat verslagen te maken vandaag, dus ik hoop de kaap van de 120.000 te overschrijden. Alhoewel...'t is zaterdag...en vanaf deze avond 17.30u tot morgenavond 17.30u ben ik dus niet online...afwachten wat het wordt hé !
|
derjuust effe geraced (met keyboard , 'k hem geen stuurke :() en alweer 3000 keystrokes erbij op iets van een kwartier :)
Allemen racegames spelen met keyboard ! :D |
Quote:
Kan er geen bannerke worden gemaakt zoals destijds met de viruswaarschuwing? OK dit is "spielerei", maar we zijn toch chauvinistisch genoeg om onszelf in beeld te brengen hé? Of niet ? |
allee, het zijn dus blijkbaar de gamers die we nodig hebben !
|
Ik heb alvast de titel wat aantrekkelijker gemaakt, want ik moet eerlijk toegeven dat ik deze thread zelf ook pas geopend heb toen ik al de rest al gelezen had, zo met een gedacht van "wat gaat dat hier weer zijn?"
|
Ik ben er ook bij,nie da ik nu zoveel typ,maar enfin,ik zou nog kunnen verschieten van mezelf :D
|
Ik heb een voordeel. Aangezien ik toch zoveel typefouten maak, mag ik alles dubbel tellen...
|
LoL , da's een goei... :D
|
is idd wel plezant om zien, 'k verschiet er wel van hoeveel aanslagen ge eigenlijk doet... enkel en alleen in msn nog maar... amaiamai
|
YES ! De kaap van de 100.000 is dus al gerond, en als team staan we reeds op de 172ste plaats !
|
Quote:
Dit spelletje dreigt een obsessie te worden |
Quote:
|
Het is verre van een obsessie, maar zowel gisteren als vandaag had ik dus een pak werk te doen via de computer, het is nu eenmaal een FIA GT weekend hé !
Na het einde van de tweede kwalificatie in Brno zullen jullie het aantal keystrokes wel zien dalen...die worden dan weer "opgeraapt" naar het einde van de wedstrijd toe, morgen dus |
Ik ben er dus ook bij.
|
Thank you voor de goeie respons ....
De top 100 tegen eind volgende week ..... moet haalbaar zijn ... |
alleen jammer dat de mousekliks niet meetellen, anders zouden we wat meer halen :D
|
We staan nu op 160.
|
Quote:
Werkt met toetsenbord :D :D :D |
BTW Waarom is er een verschil tussen "Total keys" en "Contribution" op de teampage?
|
total keys is het aantal keys dat je ooit getypt hebt onder uw user-account
contribution is het aantal keys dat ge getypt hebt voor dit team (zijnde depaddock) |
Quote:
|
Quote:
|
Voila, ik ben er ook bij.
Nu maar hopen dat we snel stijgen in de ranking :D |
yeppa, ik doe ook mee. Moeten nu lange zeververhalen gaan intypen op depaddock om het resultaat wat omhoog te krikken :D
Hey ottooke, geloof dat we zowat gelijktijdig bezig waren om ons te registreren. We behoren al tot de grotere clans, top 50 gaan we op dit tempo snel bereiken. |
Werkt dit op 2 verschillende PC's met dezlfde usernaam.
Overdag op het werk en 's avonds thuis? |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 19:35. |