De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   kan er iemand mij eens vertellen hoeveel dat karten kost (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5544)

Flitser 08-07-2003 18:53

Quote:

Originally posted by fast freddy
heeft die nikki dan zijn eigen kart ???
want dan moet het wel een hele goeie zijn denk ik.

en als het dan niet aan de kart ligt.....wat doet hij nu nog in een kart en niet in de formule ford ofzo......mmmm tenzij hij gewoon liever kart natuurlijk :p

Nee Nikki heeft geen eigen kart.
Maar vergelijk ook een shet aantal keer dat jullie rijden met het aantal keer dat hij gaat rijden... ik denk dat het budget voor karting van jullie allemaal tesamen door hem alleen kan worden gebruikt.

redje 08-07-2003 19:05

Quote:

Originally posted by fast freddy
heeft die nikki dan zijn eigen kart ???
want dan moet het wel een hele goeie zijn denk ik.

en als het dan niet aan de kart ligt.....wat doet hij nu nog in een kart en niet in de formule ford ofzo......mmmm tenzij hij gewoon liever kart natuurlijk :p

Nikki heeft al met een Formule Renault mogen testen, dankzij de RACB F1 academy.
En Nikki rijdt enorm veel, nie normaal.

ralff1 08-07-2003 20:38

Ik heb al spijt dat ik niet meegereden heb zondag met de bokkenrijders,ik had hem wel eens graag bezig gezien.
Maar ja je kan niet overal rijden was op de 24 uren van ronse, zijn er onder jullie die daar ook hebben meegedaan?

Supra 08-07-2003 23:41

ik krijg mijn banden via via. ik ga altijd met een man karten die veel mensen kent in genk. de keren dat die met een zak banden afkomt in de garage is niet te tellen.als ik nu nieuwe onderdelen nodig heb kan hij er goedkoop aankomen. ik rij ook geen wedstrijden. gewoon wat rijden in genk en ik heb men motor nog nooit laten reviseren. volgens mij heeft die motor nog maar 2 uur ofzo. de kart heb ik trouwens goedkoop gekregen, het was een oldtimer. de motor is redelijk nieuw ma ik heb het chassis moeten aanpassen om de bakken er op te kunnen zetten. karten kost bij mij geld maar geen stukken van mensen...

Breezz 08-07-2003 23:56

Quote:

Originally posted by Flitser
Nee Nikki heeft geen eigen kart.
Maar vergelijk ook een shet aantal keer dat jullie rijden met het aantal keer dat hij gaat rijden... ik denk dat het budget voor karting van jullie allemaal tesamen door hem alleen kan worden gebruikt.

Waar haalt ie dat budget van?

flugel 09-07-2003 00:01

Quote:

Originally posted by Breezz
Waar haalt ie dat budget van?
Waarschijnlijk van de ouders eh, maar speelt uiteindelijk gene rol wie het betaald, diene gast is gewoon goed en wat mss belangrijker is hij heeft een goeie ingesteldheid... hij valt zeker niet op buiten het circuit en zo moet het vind ik, gene spreker maar nen doener ;) 'k denk dat we daar nog van gaan horen.

Flitser 09-07-2003 07:29

Quote:

Originally posted by Supra
karten kost bij mij geld maar geen stukken van mensen...
Het hoeft ook geen stukken van mensen te kosten maar je mag de mensen ook niks wijsmaken. Autosport kost geld, en zonder het nodige budget sta je nergens. Zolang je het recreatief kan houden valt het mee maar dan nog. Als je naar het circuit trekt en je komt daar tien piloten tegen met hetzelfde materiaal maar jij kan niet mee omdat je materiaal niet goed genoeg is is er ook geen plezier aan.

Flitser 09-07-2003 07:30

Quote:

Originally posted by flugel
'k denk dat we daar nog van gaan horen.
Ik hoop het voor hem, anders zou het maar zonde zijn van de tijd en het geld...

redje 09-07-2003 12:49

Quote:

Originally posted by Flitser
Ik hoop het voor hem, anders zou het maar zonde zijn van de tijd en het geld...
Hij mag vrijwel zeker naar Francorchamps me de RACB, en daar maakt hij wel een goede kans denk ik.

kartboyke 10-07-2003 11:29

Misschien best eerst eens een paar keer gaan rijden ergens binnen voor het gewoon te geraken en zien dat je daar goede tijden kan rijden, want indoor is het zeer juist en exact rijden heel belangrijk.
Elk schuivertje is veel tijd weg, ook vanwege de kortere afstand vd cicuits.
Als je mooiere tijden begint te rijden kan je eens naar buiten gaan en misschien eens zien dat je hier of daar op een circuit eens een kart kan testen en dan kopen(moet daarom geen dure zijn, soms vind je wel eens eentje voor een 1000euro of minder waarmee je nog veel kan doen, zeker voor te beginnen).
Let wel op indoor en outdoor karting kan je niet vergelijken met elkaar, het is niet omdat je goed binnen rijdt, dat je ook goed buiten kan rijden.
Maar oefening baart kunst en dan kom je er wel.

Veel succes
Ive

Supra 11-07-2003 12:36

kan er iemand zen tijden posten van een 100 cc in genk.
liefst van een promotion kart.

All times are GMT +2. The time now is 16:17.