![]() |
Die pruik is NIET belachelijk sennake, hij schaamt zich daar niet voor. Hakkinen zal dat wel doen...
|
A) Bepaalde mensen zijn makkelijk uit hun schulp te krijgen. Hou daar rekening mee!
B) Het is niet het huilen op zich dat grappig is, het is de manier waarop. Toen Schumacher huilde op de PC in Monza dacht ik: "Wow, die gast stond onder druk!". Toen ik Hakkinen op Monza zag huilen dacht ik: "Crybaby!". |
Kdenk dat zo beginnen wenen in een beslissende fase van eht wereldkampioenschap wel normaal is zenne.
Kbedoel maar, wanneer de werkers onder ons een contract van ettelijke miljoenen krijgen, maar er iets voor moeten doen en tijdens hun taak ineens falen en op deze manier hun contract kunnen vergeten.Ne mens die dan ni weent, of ni voor zen gevoelens uitkomt is geen mens |
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind dat de moderne man in contact moet zijn met zijn vrouwelijke kant. Van mij mag een Hakkinen of een Schumacher huilend naar het circuit komen en er op dezelfde manier weer vertrekken, maar als ik op zondag de TV opzet wil ik ...
a) Lees dit als je ouder bent dan 18 .... 22 gladiatoren zien die klaar staan om: - elkaars ballen van het lijf te snijden - op de karkassen van gevallen collega's te spuwen. b) Voor zij die jonger zijn dan 18 ... 22 toegewijde sporters het uiterste zien geven om de eerste plaats veilig te stellen. |
ik ga toch boven de 18 hoor!
|
kgeef u volledig gelijk tibo, alleen zien we dit (te) weinig.....
Zo af en toe eens opflakkering. Kzou nog eens ee nganse race close-racin willen zien me een man of 4 vanvoor, das al een tijdje geleden(vorige grand-prix buiten beschouwing). |
Quote:
as ge punten verliest in zo'n belangrijke fase vh kamioenschap, en tis dan nog uw eigen schuld, dan versta ik da ge vies zijt, of da ge weent zenne of dat da nu schumi is, Hakki, coulie, montoya, ...(weetikveel wie) da kan mij nie shcelen, ik versta da |
Uiteraard kan ik nooit 100% objectief zijn.
Denk echter niet dat ik tegen Hakkinen ben! Ik herinner mij nog levendig een uitzending op Eurosport, net nadat Hakkinen zijn appendix verwijderd was. Hij deed toen zijn race-overal uit en liet het litteken zien. "But not further" liet hij de reporter weten. Kort daarop had hij zijn zwaar ongeval. Sindsdien is hij compleet veranderd. Hij is geslotener en koeler, niet de Hakkinen die ik vroeger graag had. |
Imagine:
-Monza (legendarisch) -Ferrari-coureur (even legendarisch) -Duizenden tifosi die zodanig opgehitst zijn dat ze een moord zouden plegen om hun Ferrari maar als eerste over de streep zien te komen (very sick dus) -warm weer -hevige strijd tussen beide Ferraris en McLarens, WK speelt mee, 1 rijdersfout en je krijgt bergen kritiek over je heen, niet alleen van de pers, maar ook van je F1-coureur-collegas -énorme crash in het racebegin, een pak rare toestanden, safety cars.... -Vlak na de Finish krijg je te horen dat een baancommissaris het hoekje om is -Een jarenlang verleden hebben van arrogante zak,onfair piloot,.. EN IK...ik zit rustig voor m'n teeveetje met een colaatje en een rietje erin, citroenschijfje, languitgerekt, zonnetje op mijn gezicht naar de komische commentaar te luisteren van Thierry Tassin en Gaëtan Vigneron. WAAROM denk je dat Schumacher compleet doorbrak ? Waarom ? Ach, zo'n wussie.... :rolleyes: |
wie zijn Thierry Tassin en Gaëtan Vigneron?
|
commentatoren van de formule 1 op rtbf
|
RTBF SUCKS!
wie kijkt er nu RTBF?
das Frans zenne en das moeilijk!! manne toch, neem da gezaag op ka2 er toch bij!!! |
Re: RTBF SUCKS!
Quote:
ik kijk ook naar Ka2, ik versta wel goe frans, mor kblijf bij de nederlandse proggies as die er zijn(tenzij ergens anders betere beelden, mor dees zijn dezelfste) |
lui?????????????????????????
|
Den Baert is ne komieken.
|
1. LoL Finisch! De spijker op de kop bro' !
2. Thierry Tassin en Gaëtan Vigneron zijn zowat de belgische Murray Walker en Martin Brundle. Ik verkiest hen 'op elke dag van de week en tweemaal op zondag'! 3. Het is in het frans en het vraagt dus wat meer inspanning, ... maar ge krijgt zoooo veel meer! |
Quote:
ik kan mij soms opjagen as ie zo'n stoeme dingen zegt, morja, as ge dara zit, ist wel wa anders dan in uwe zetel waar bekans niemand u hoort, tenzij de gezinsleden |
-Mesdames, messieurs, bonjour et bienvenue aux.....
-'Mister Tasin' :D -Gastoné Mazzacané :D Die Gaëtan Vigneron is zowat de sportchef bij RTBF. Die doet bijvoorbeeld ook de voetbalmatchen en dergelijke. En Thierry Tassin is de expert. Dat frans kan me geen moer schelen aangezien ze meestal het autosportjargon gebruiken. enkele voorbeelden: Testwagen: Le mullet de pits: Les stands nieuwe banden: Des pneux neufs intermediate: intermedière tot daar de Franse les, Morgen de subjonctif passé. :D |
En iet te vergeten: RRRRRRRRRRRalf. :))))
|
ik zap ast reklam is en kijk op la1 de voetbal, das ook veel beter dan op de VTM, en laten ze tenminste zien over Standard mijn ploeg!!
|
Kunt ge nergens ne keer zo nen poll organiseren wie waar naar de F1 kijkt? Ik denk dat er hier meer naar RTBF kijken dan naar Kanaal2, wat eigenlijk een pijnlijke vaststelling voor de heren Baert en Verellen is.
|
IK: Ka2
REDE: vlaams |
Tja Robby, dat het met je vreemde talen (en eigenlijk je Nederlands ook) triestig gesteld is (met alle respect) daar kunnen wij niet aan doen hoor...
Ik kijk RTBF want die mannen weten waarover ze spreken, zijn nog grappig ook en er is geen reclame. Tussendoor kijk ik ook nog even naar RTL-Plus in het Duits, waar Niki Lauda en Jochen Mass de dienst uitmaken. Die weten dus ook waarover ze spreken. En vroeger op Eurosport zette ik ook de originele klank op, want die was van John Watson en Allard Kalff. Watson wist van alle commentatoren in mijn ogen (en oren) het BEST waarover hij het had! En Ka2? What the fuck is that?????????? |
Kan u da iets schelen dat ik mijn talen ni goe kan?
NO Zie maar dat u manne 100% perfect zijn Sennake!! en wa Ka2 betreft: das verstaanbaar en het belangrijkste is toch de race en niet de commentaare? |
Wij moeten uw fouten heel den tijd lezen, vandaar dat het ons wat aangaat. Het kan u natuurlijk nie schelen, want gij herleest toch nooit uw posts eh ;)
|
Mneeh, das mijn handelsmerk :D
|
das iert nog altij een forum e en geen typlesoefening
|
Quote:
|
i don't care
Gelle wilt ier allemaal Monsieur Perfect zijn... |
Quote:
hmmz |
rofl...in feite zitten we hier wel ff serieus te hakken op Robby eh...
Was niet écht de bedoeling denk ik... |
Het stoort me enorm en dus gaat het mij wel aan ok?
Je zinnen zijn meestal gewoonweg niet te lezen! |
Quote:
dunno :D :D :D maybe komt Hakki van hakken ;) |
Jaaaaaa daar heb ik nog van gehoord ja... LOL
|
Quote:
der is wel verschil tussen hakken en hacken zenne en kwil der nie weer over beginnen, ik moei mij der niemer mee, kverdedig mij zelf niemeer debrouillez-vous avec ce sujet!(dees is voor robby zijn frans bij te schaven) |
Mon chèr Hakki, ça me semble très bien prononcé en Français.
Vous semblerez un vrai génie ! Mes congratulations ! |
Quote:
|
de rien, de rien.......
En effet, c'es peut-ëtre mieux que je vous remercie, parce qu'il y a longtemps que j'ai encore écrit le français, et ça pourra causer quelque petites fautes.... Merci Hakki ! P.S.: construisons un forum français pour nos amis de Wallonie. On aura plusieurs membres :D |
Und für unsere Deutschen Freunde???
|
Mjah, das ist einfach shwieriger zu schreiben, denn es ist bereits eine lange Zeit gewesen das ich Deutsch geschrieben hab.
Das kann sehr gut sein dass ich jetzt viele Fehler schreibe, aber ich hoffe dass ich mein Deutsch eines Tages bessern kann. Es verletzt mich zu wissen dass ich in der Shule immer gute Punkte hatte, und dass ich jetzt Jean-Marie-Pfaff-Deutsch spreche :D Schade....:( |
All times are GMT +2. The time now is 14:02. |