![]() |
Proficiat hé Tim, we zullen ze samen wel inhalen zeker die anciens hier!
|
Quote:
En zo rap zijde van mij nog niet af zulle.:D :D :D |
4,53 posts per dag ;)
try to beat me |
Quote:
|
100ste post (honderdste post)
:D Mannekes, langer kon ik mij echt niet meer inhouden. Hoewel ik hier dagelijks veel leesplezier beleef, ben ik er al een poosje niet meer toe gekomen om zelf iets te posten. Daarom heb ik het nieuwe F1 seizoensbegin afgewacht om die100ste post op jullie los te laten :+ Vwala, we zijn weer vertrokken.
See you waarschijnlijk enkele keren in Zolder en wie weet waar nog allemaal jan |
congratz !
1 post: welkom 50 posts: op gang gekomen 100 posts: ge zijt vertrokken ! :) |
Quote:
|
congratzzzz
ik zijn het spambeest sinds Januari. 520 posts op 2 maand :o Trouwens Jan. Ge moet niet enkel lezen. Laat je mening weten, hoe kort ze ook mag zijn. Je moet niet denken van ... dat doet er niet toe, of dat weten ze wel... gewoon posten. Dan zit je zo aan 1302 ;) airco |
1302!, man, man, dat was 700 jaar geleden ;)
jan |
amaai ja, begin van WO 1..., tijd vliegt hé....
:D:D |
euh ?!? hoeveel hadde gij op geschiedenis Oneliner
den 1e WO was in 1914 zene en nie in 1302 ... :rolleyes: airco |
Oneliner heeft het hier natuurlijk over de 1ste Vroegmiddeleeuwse wereldoorlog.
|
Ehm airco, twas een joke en de bedoeling van, te checken wie ze door had... :) :)
Ik wist dus echt wel dat 1302 de val va nantwerpen was ze... |
Proficiat Jan! En zeker tot in Zolder! Ikzelf ben nog steeds op zoek naar post nr 2000...
|
Quote:
Mijn geschiedeniskennis is nie slecht -denk ik- maar 1302 kon ik ff nie thuisbrengen hoor ;) |
Guldensporenslag??
|
tssss... als Kortrijkzaan kan ik mij hier nie van de domme houden he. 1302 was het jaar waarin Jebus geboren werd natuurlijk :rolleyes: :D
|
euh .... 1302 = guldensporenslag ....
dat zal dan wel zeker ... Vandaag toevallig dat geleerd op school ... ?? :D airco |
euh gasten, even verifiëren he.. jullie waren toch maar aan het grappen he? want airco's reactie
Quote:
|
LOL :D :D :D
|
bwa kzij azo genen held in van die dingen zene. Kzen al content dak de datums van de wereldoorlogen weet. De guldensporenslag weetek dat da mee ruiters was, en die lagen dood ergens in de vlaanders en da lag vol mee gulden sporen ... zoiets ... als gij zegt 1302 als datum .... dan zal da wel zeker.
Heb da ooit geleerd in geschiedenis, mor was da den dag na het exaam al vergeten ... airco |
ah, 11 juli 1302 is dus de Guldensporenslag. Fantastisch. Dat weten we dan ook weer terug...
eerlijk toegegeven, ik wist dat dus niet meer. Zal me eigenlijk ook worst wezen...daarom net als airco: 'mja dat zal wel' |
:rolleyes: Airco, 't zijde gij wel die over 1302 is begonnen hé, ik hield het bij het bescheiden getal 100.
jan |
tja ik had het over mij aantal posts (ondertussen zitek weeral wa verder). Weet ikke veel dat ze dat tegen mijn geschiedeniskennis gaan gebruiken :o
|
effe ne korte reactie
Finish ge hebt bijna de volledige 1ste wereldoorlog in cijfers 1418 En Sennake begint verdomd dicht bij zijn geboortedatum te komen... :D |
Zonder 1302 heette dit forum 'Le Paddock', en zaten wij allen achter onzen 'ordinateur' te posten ' en francais'
|
Misschien een beetje off topic, hoewel, 't gaat tenslotte over mijn 100ste post, dus over mijzelf en dus hoort iets over mijn dorp daar min of meer ook wel bij: sinds jaar en dag is er bij ons in de bossen een poepsjiek gerenommeerd restaurant, en hoe heet dat, awel, dat heet De Paddock :cool: Straf hé. Als jullie nu eens allemaal zouden samenleggen, dan kan ik daar misschien alleen eens gaan eten, want het is er bijzonder gepeperd (de rekening hé, niet het eten) :D
jan |
Daar kunnen we gratis terecht.
Compensatie voor al die reclame die we maken voor zijn restaurant tijdens de koersen met onze T-shirts. :D :D :D :D :D |
Wij zitten met geschiedenis nu aan de koude oorlog, ietke achter de guldensporenslag dus...
En nee ik heb et niet vlug ff opgezocht, ik wist het gewoon... :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
ben er al eens geweest zeer deftig restaurant zeer lekker, maar afschuwelijk duur post aangepast door oneliner: Heb ff uw html code trug juist gezet. Ge kunt ook gewoon op quote drukken en dan uw text ingeven, dat lukt ook. |
Quote:
De volledige naam is nu wel Cafe-Taverne De Paddock. ;) Maar wij zullen daar eens een pintje .........gaan drinken, of een Duveltje ;) |
groen en al 100 posts
Krijg ik nu een drupje champagne?
|
tussenin kerstmis en nieuwjaar nog eens extra champagne vragen ? Alcoholieker ! :no:
:D |
hier komt mijn 100e ook :)
|
ik heb er ook al 100 denk ik ;);)
|
beginners ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 10:01. |