![]() |
Toch even vermelden, bij KS Motorsport vroegen ze ook 300 euro en zij hebben 2 races gedaan waarvan de tweede met 20 teams. T is dus echt niet zo dat ik deze prijs gewoon maar even verzin.
|
Als het ten voordele van een bepaald iemand/iets is is het toch normaal dat de prijs iets hoger ligt...
Prijzen van JPR zijn trouwens HIER terug te vinden. |
Quote:
|
Mistery Racing neemt ook deel aan deze wedstrijd :)
|
Quote:
|
Als je nog iemand zoekt ik wil ook wel meedoen.
Ik zou normaal met andere meerijden maar ze kunnen niet die dag dus kan ik zo misschien toch van de partij zijn Groeten Gunther |
ik en menne maat willen dus ook erges meedoen...
|
Goe nieuws mannen. Dan gaan mss piloten teveel hebben. :o :o
|
We zen dus met 3.
DEVIL RACING - ICEMAN - REDJE - BOOSTERKE |
Quote:
Ze zijn een tijdje geleden opgeslaan... (spijtig....) |
oeps, ik moet mijn woorden terugtrekken,
het klopt wel. ik had naar de prijs van de weekdagen gekeken. Dan nog, ze zijn 10 euro per uur opgeslagen, dat is niet weinig... |
Kelly, 'k heb goei nieuws voor u : Mistery Racing schrijft nog een tweede teamke in (4 piloten). Flugel zal u verder op de hoogte brengen...
PS : kunnen we ergens zien welke teams reeds ingeschreven zijn ofzo ??? |
Er zijn een deel teams die ingeschreven hebben maar van wie nog niet al de piloten doorgegeven zijn,
van het moment dat ik dit weet geef ik de reeds ingeschreven teams door. Het zal allesinds een mooi en gevarieerd veld worden... |
Quote:
|
Quote:
- Erik Gay |
ICEMAN, volgens mij zijn jullie dan nog steeds maar met drie piloten, en dat wel om volgende reden : Boosterke is helemaal niet op de hoogte dat hij deel uit zou maken van het Devil team...
Wat zelfs meer is : Boosterke is al ingeschreven voor die wedstrijd. Het tweede team van Mistery Racing is namelijk rond hem opgebouwd. Dus euh... alvorens een piloot zomaar in een team op te nemen, lijkt het mij wel handig dat je die persoon er zelf van op de hoogte brengt, anders gaat dit leiden tot misverstanden, en dat heeft niemand graag hé ;) No Hard Feelings, integendeel zelfs, maar het leek me het eenvoudigste jou dit toch maar te vertellen, zodat je weet dat je team dus momenteel uit drie piloten bestaat en niet uit vier... |
Quote:
|
Tja... in karting is het nu eenmaal de bedoeling dat het rap vooruit ga hé Redje...
;) |
Quote:
Als de piloot 'bezet' is, dan is da zo. We lossen da wel op. |
Hij had mij nogthans e pm'ke gestuurd waarin em zei da em mee wou doen. K snap t ook nimmer ze. :confused:
|
Quote:
vraag eens of hij niet in uw team wil meerijden... |
het probleem is dus opgelost al maar goed... :)
|
zou er wel even iemand kunnen zeggen hoeveel pitstops je moet maken? en de tijdsindeling als da gaat...
zou handig zijn |
We rijden een race zonder reglement,
enkel de vlaggen moeten gerespecteerd worden. Pilotenwissels, pit-en tankstops zijn vrij te bepalen. |
Quote:
|
ge gaat zeker 1 keer moeten tanken want ge moet er rekening mee houden dat ge ook nog kwalificatie gaat rijden.
Let wel, diegene die als laatste in de kwalificatie aan het rijden is gaat ook de start nemen omdat we onmiddellijk na de kwali over gaan tot de start. |
Quote:
|
ik zal al even de ingeschreven teams meedelen:
scuderia fast karting team foxx racing mistery racing 1 mistery racing 2 kartgrid elipsia racing team open 411 fighters devil racing ws lettering 1 ws lettering 2 minnekens racing gfb rush racing yaris racing francoise 1 francoise 2 indien meer nieuws laat ik het weten! |
ik kom suporteren, voor moet ik nog uitmaken
|
Quote:
|
OK, t is hier al gebeurd se!
tot de zondag! |
Ah ja, er is er nog eentje bij:
Volkers racing |
Voor de geïnteresseerden : hierbij de teamsamenstelling van beide Mistery Racing Teams :
Mistery Racing Team 1 Bart De Beule Dieter Dussart Chris De Beule Dirk Govaerts Philip Boelaert Mistery Racing Team 2 Jan Vanherck Nikki Swannet Steven Alderson Jammer genoeg kunnen onze twee teamchefs (Andy en ikzelf) niet aanwezig zijn, aangezien we op 7 december deelnemen aan de Xerox Rallysprint te Zolder. We wensen onze MRT piloten alvast veel succes ! |
Quote:
|
voor kartgrid.be is het:
filip teunkens joeri van broek mauro poponcini |
Kunne wij een volledige lijst bekijken van iedereen die meedoet? Ik bedoel de namen van de piloten?
|
filip verbert, yves verbert, luc tuyteleers, kristof heyrman, herman, jorgen, frans, daniel, robin, patrick, mistery s namen zijn geweten, kartgrid.be ook, david philipsen, sven van hezel, mike puplet, bart andries, laurent van leeuw, jurgen van hover, dominique oostland, tom derammelaere, thierry vandenberghe, charlie santens, bruno vermote, tom gielen, joris wouters, erik gay, ward sluys, joris sluys, olivier petroons, johnny vanzeebroek, ivan hopchet, nancy hopchet, didier sleeuwagen, bene favaron, tom minnekens, tom verhoeven, tom rodijns, gunther ongena, franky seynhave, bruno lammertijn, robbie piessens, peter ohms, benoit swennen, jan van reeth, philip jacobs, vic herman, jc liard, mark goossens, francoise, claudia, rudi, steve de cuyper, raf van goolen, benny de pestel, beutels 1, beutels 2, volker schmid, bernard dugailly, daghan unludogan.
Voila, al de namen. |
en ik sta er weer niet bij :(
|
ja ma da komt omdat ge u niet hebt ingeschreven...
|
jwel Kelly'ke. Eric Gay wordt vervangen door Tim Martens. K heb u da toch doorgemaild?
filip verbert, yves verbert, luc tuyteleers, kristof heyrman, herman, jorgen, frans, daniel, robin, patrick, mistery s namen zijn geweten, kartgrid.be ook, david philipsen, sven van hezel, mike puplet, bart andries, laurent van leeuw, jurgen van hover, dominique oostland, tom derammelaere, thierry vandenberghe, charlie santens, bruno vermote, tom gielen, joris wouters, Tim Martens vervangt erik gay, ward sluys, joris sluys, olivier petroons, johnny vanzeebroek, ivan hopchet, nancy hopchet, didier sleeuwagen, bene favaron, tom minnekens, tom verhoeven, tom rodijns, gunther ongena, franky seynhave, bruno lammertijn, robbie piessens, peter ohms, benoit swennen, jan van reeth, philip jacobs, vic herman, jc liard, mark goossens, francoise, claudia, rudi, steve de cuyper, raf van goolen, benny de pestel, beutels 1, beutels 2, volker schmid, bernard dugailly, daghan unludogan. Voila, al de namen. |
All times are GMT +2. The time now is 20:16. |