De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   4u van Kelly Jamers (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6377)

Kelly Jamers 17-11-2003 18:03

Toch even vermelden, bij KS Motorsport vroegen ze ook 300 euro en zij hebben 2 races gedaan waarvan de tweede met 20 teams. T is dus echt niet zo dat ik deze prijs gewoon maar even verzin.

Flitser 17-11-2003 18:11

Als het ten voordele van een bepaald iemand/iets is is het toch normaal dat de prijs iets hoger ligt...

Prijzen van JPR zijn trouwens HIER terug te vinden.

redje 17-11-2003 18:25

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Ik hoop da k ook aanwezig kan zijn. K ben nog opzoek naar piloten.
Awel, ik wil wel een uurke meerijden. T is wel nie mn beste circuit, maar toch.

flugel 17-11-2003 18:31

Mistery Racing neemt ook deel aan deze wedstrijd :)

ICEMAN 17-11-2003 21:39

Quote:

Originally posted by redje
Awel, ik wil wel een uurke meerijden. T is wel nie mn beste circuit, maar toch.
Tof! Dan zen we voorlopig al me 2.

gunther1 17-11-2003 23:45

Als je nog iemand zoekt ik wil ook wel meedoen.

Ik zou normaal met andere meerijden maar ze kunnen niet die dag dus kan ik zo misschien toch van de partij zijn

Groeten Gunther

boosterke 18-11-2003 00:37

ik en menne maat willen dus ook erges meedoen...

redje 18-11-2003 10:55

Goe nieuws mannen. Dan gaan mss piloten teveel hebben. :o :o

ICEMAN 18-11-2003 11:00

We zen dus met 3.

DEVIL RACING

- ICEMAN
- REDJE
- BOOSTERKE

Kelly Jamers 18-11-2003 11:53

Quote:

Originally posted by Flitser
Als het ten voordele van een bepaald iemand/iets is is het toch normaal dat de prijs iets hoger ligt...

Prijzen van JPR zijn trouwens HIER terug te vinden.

Die prijzen kloppen niet meer.
Ze zijn een tijdje geleden opgeslaan...
(spijtig....)

Kelly Jamers 18-11-2003 11:56

oeps, ik moet mijn woorden terugtrekken,
het klopt wel.
ik had naar de prijs van de weekdagen gekeken.
Dan nog, ze zijn 10 euro per uur opgeslagen, dat is niet weinig...

Mistery 18-11-2003 13:28

Kelly, 'k heb goei nieuws voor u : Mistery Racing schrijft nog een tweede teamke in (4 piloten). Flugel zal u verder op de hoogte brengen...

PS : kunnen we ergens zien welke teams reeds ingeschreven zijn ofzo ???

Kelly Jamers 18-11-2003 14:21

Er zijn een deel teams die ingeschreven hebben maar van wie nog niet al de piloten doorgegeven zijn,
van het moment dat ik dit weet geef ik de reeds ingeschreven teams door.
Het zal allesinds een mooi en gevarieerd veld worden...

flugel 18-11-2003 18:50

Quote:

Originally posted by Mistery
Kelly, 'k heb goei nieuws voor u : Mistery Racing schrijft nog een tweede teamke in (4 piloten). Flugel zal u verder op de hoogte brengen...

PS : kunnen we ergens zien welke teams reeds ingeschreven zijn ofzo ???

en sinds wanneer houdt gij rekening met den tegenstand :D

ICEMAN 18-11-2003 20:03

Quote:

We zen dus met 3.

DEVIL RACING

- ICEMAN
- REDJE
- BOOSTERKE

We hebbe der ne 4de piloot bij.

- Erik Gay

Mistery 18-11-2003 20:12

ICEMAN, volgens mij zijn jullie dan nog steeds maar met drie piloten, en dat wel om volgende reden : Boosterke is helemaal niet op de hoogte dat hij deel uit zou maken van het Devil team...

Wat zelfs meer is : Boosterke is al ingeschreven voor die wedstrijd. Het tweede team van Mistery Racing is namelijk rond hem opgebouwd. Dus euh... alvorens een piloot zomaar in een team op te nemen, lijkt het mij wel handig dat je die persoon er zelf van op de hoogte brengt, anders gaat dit leiden tot misverstanden, en dat heeft niemand graag hé ;)

No Hard Feelings, integendeel zelfs, maar het leek me het eenvoudigste jou dit toch maar te vertellen, zodat je weet dat je team dus momenteel uit drie piloten bestaat en niet uit vier...

redje 18-11-2003 20:13

Quote:

ICEMAN, volgens mij zijn jullie dan nog steeds maar met drie piloten, en dat wel om volgende reden : Boosterke is helemaal niet op de hoogte dat hij deel uit zou maken van het Devil team...

Wat zelfs meer is : Boosterke is al ingeschreven voor die wedstrijd. Het tweede team van Mistery Racing is namelijk rond hem opgebouwd. Dus euh... alvorens een piloot zomaar in een team op te nemen, lijkt het mij wel handig dat je die persoon er zelf van op de hoogte brengt, anders gaat dit leiden tot misverstanden, en dat heeft niemand graag hé ;)

No Hard Feelings, integendeel zelfs, maar het leek me het eenvoudigste jou dit toch maar te vertellen, zodat je weet dat je team dus momenteel uit drie piloten bestaat en niet uit vier...

Ja zeg, gisteren wilde hij meedoen, nu heeft m al een ander team. :confused: T gaat hier rap.

Mistery 18-11-2003 20:15

Tja... in karting is het nu eenmaal de bedoeling dat het rap vooruit ga hé Redje...

;)

redje 18-11-2003 20:23

Quote:

Tja... in karting is het nu eenmaal de bedoeling dat het rap vooruit ga hé Redje...

;)

Weetek wel. Maar Iceman had gisteravond, volgens mij toch, de indruk dat boosterke wel in ons wilde meerijden. Dus ja, verwarring.
Als de piloot 'bezet' is, dan is da zo. We lossen da wel op.

ICEMAN 18-11-2003 21:12

Hij had mij nogthans e pm'ke gestuurd waarin em zei da em mee wou doen. K snap t ook nimmer ze. :confused:

Kelly Jamers 19-11-2003 16:20

Quote:

Hij had mij nogthans e pm'ke gestuurd waarin em zei da em mee wou doen. K snap t ook nimmer ze. :confused:
Timmeke wou ook graag meedoen,
vraag eens of hij niet in uw team wil meerijden...

boosterke 19-11-2003 23:54

het probleem is dus opgelost al maar goed... :)

boosterke 30-11-2003 18:00

zou er wel even iemand kunnen zeggen hoeveel pitstops je moet maken? en de tijdsindeling als da gaat...
zou handig zijn

Kelly Jamers 01-12-2003 09:04

We rijden een race zonder reglement,
enkel de vlaggen moeten gerespecteerd worden.
Pilotenwissels, pit-en tankstops zijn vrij te bepalen.

redje 01-12-2003 18:35

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers
We rijden een race zonder reglement,
enkel de vlaggen moeten gerespecteerd worden.
Pilotenwissels, pit-en tankstops zijn vrij te bepalen.

Schitterend. :) Maar tankstops. :confused: Volgens Patrick moet ge 4 uur voortkunnen zonder te tanken. :confused: Of heb k m verkeerd begrepen. Ik verschoot er zelf van aangezien t normaal toch een stuk minder is.

Kelly Jamers 01-12-2003 19:31

ge gaat zeker 1 keer moeten tanken want ge moet er rekening mee houden dat ge ook nog kwalificatie gaat rijden.
Let wel, diegene die als laatste in de kwalificatie aan het rijden is gaat ook de start nemen omdat we onmiddellijk na de kwali over gaan tot de start.

redje 01-12-2003 20:01

Quote:

ge gaat zeker 1 keer moeten tanken want ge moet er rekening mee houden dat ge ook nog kwalificatie gaat rijden.
Let wel, diegene die als laatste in de kwalificatie aan het rijden is gaat ook de start nemen omdat we onmiddellijk na de kwali over gaan tot de start.

;) ;) Da's genoteerd.

Kelly Jamers 01-12-2003 23:26

ik zal al even de ingeschreven teams meedelen:
scuderia
fast karting team
foxx racing
mistery racing 1
mistery racing 2
kartgrid
elipsia racing
team open 411
fighters
devil racing
ws lettering 1
ws lettering 2
minnekens racing
gfb
rush racing
yaris racing
francoise 1
francoise 2

indien meer nieuws laat ik het weten!

ikke 01-12-2003 23:41

ik kom suporteren, voor moet ik nog uitmaken

Flitser 02-12-2003 11:39

Quote:

kartgrid
Kan je hier Kartgrid.be van maken aub? Thanks http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif

Kelly Jamers 02-12-2003 11:51

OK, t is hier al gebeurd se!
tot de zondag!

Kelly Jamers 02-12-2003 11:52

Ah ja, er is er nog eentje bij:
Volkers racing

Mistery 02-12-2003 13:19

Voor de geïnteresseerden : hierbij de teamsamenstelling van beide Mistery Racing Teams :

Mistery Racing Team 1

Bart De Beule
Dieter Dussart
Chris De Beule
Dirk Govaerts
Philip Boelaert

Mistery Racing Team 2

Jan Vanherck
Nikki Swannet
Steven Alderson

Jammer genoeg kunnen onze twee teamchefs (Andy en ikzelf) niet aanwezig zijn, aangezien we op 7 december deelnemen aan de Xerox Rallysprint te Zolder. We wensen onze MRT piloten alvast veel succes !

Speesman 02-12-2003 13:46

Quote:

Originally posted by Flitser
Kan je hier Kartgrid.be van maken aub? Thanks http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif
Wie rijdt er eigenlijk voor het kartgrid.be team?

Kelly Jamers 02-12-2003 13:59

voor kartgrid.be is het:
filip teunkens
joeri van broek
mauro poponcini

ICEMAN 02-12-2003 14:10

Kunne wij een volledige lijst bekijken van iedereen die meedoet? Ik bedoel de namen van de piloten?

Kelly Jamers 02-12-2003 14:19

filip verbert, yves verbert, luc tuyteleers, kristof heyrman, herman, jorgen, frans, daniel, robin, patrick, mistery s namen zijn geweten, kartgrid.be ook, david philipsen, sven van hezel, mike puplet, bart andries, laurent van leeuw, jurgen van hover, dominique oostland, tom derammelaere, thierry vandenberghe, charlie santens, bruno vermote, tom gielen, joris wouters, erik gay, ward sluys, joris sluys, olivier petroons, johnny vanzeebroek, ivan hopchet, nancy hopchet, didier sleeuwagen, bene favaron, tom minnekens, tom verhoeven, tom rodijns, gunther ongena, franky seynhave, bruno lammertijn, robbie piessens, peter ohms, benoit swennen, jan van reeth, philip jacobs, vic herman, jc liard, mark goossens, francoise, claudia, rudi, steve de cuyper, raf van goolen, benny de pestel, beutels 1, beutels 2, volker schmid, bernard dugailly, daghan unludogan.
Voila, al de namen.

RX-7 freakske 02-12-2003 15:29

en ik sta er weer niet bij :(

Kelly Jamers 02-12-2003 15:32

ja ma da komt omdat ge u niet hebt ingeschreven...

ICEMAN 02-12-2003 17:58

jwel Kelly'ke. Eric Gay wordt vervangen door Tim Martens. K heb u da toch doorgemaild?

filip verbert, yves verbert, luc tuyteleers, kristof heyrman, herman, jorgen, frans, daniel, robin, patrick, mistery s namen zijn geweten, kartgrid.be ook, david philipsen, sven van hezel, mike puplet, bart andries, laurent van leeuw, jurgen van hover, dominique oostland, tom derammelaere, thierry vandenberghe, charlie santens, bruno vermote, tom gielen, joris wouters, Tim Martens vervangt erik gay, ward sluys, joris sluys, olivier petroons, johnny vanzeebroek, ivan hopchet, nancy hopchet, didier sleeuwagen, bene favaron, tom minnekens, tom verhoeven, tom rodijns, gunther ongena, franky seynhave, bruno lammertijn, robbie piessens, peter ohms, benoit swennen, jan van reeth, philip jacobs, vic herman, jc liard, mark goossens, francoise, claudia, rudi, steve de cuyper, raf van goolen, benny de pestel, beutels 1, beutels 2, volker schmid, bernard dugailly, daghan unludogan.
Voila, al de namen.

All times are GMT +2. The time now is 20:16.