![]() |
Quote:
en lekkerste race-trees? heb je wel us n foto van dr gezien? http://www.paulienzwart.com/trophy1.jpg tlijkt meer op de kleine zus van ankie van grunsven :+ |
In Nederland lopen inderdaad wel mooie vrouwen rond maar ze tot ze hun mond open doen... :D
Ondertussen weer een pak ETCC nieuws bijgekomen. Gianni Morbidelli zal een derde Seat bemannen ingezet door Seat Italia. Larini zou door de promotor van de serie, KSO, aan een zitje worden geholpen bij JAS in een tweede Honda Accord. Carl Rosenblad rijdt dit jaar ETCC ipv STCC. Een zeer mooie deelnemerslijst! |
Inderdaad 24 a 25 auto's is een mooi aantal. Goed dat Morbidelli terug is in ETCC en hoop dat Larini de 2e JAS Honda gaat besturen (al hoewel hij nam toch afscheid van Alfa omdat hij geen 2e coureur meer wilde zijn? ;))
|
Quote:
http://www.paulienzwart.com/Lemans1.JPG http://www.paulienzwart.com/test10.JPG Trouwens de beurs van Pa Zwart maakt veel goed ;) Wat ik wel weet is dat ons treeske meer F1 kilometers heeft gemaakt als dat vriendje van haar :D Overigens ben ik het met je eens dat deze stap richting ETCC er eentje teveel is op dit moment. Maar we hebben ook mensen voor plaats 23 nodig ;) |
Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze dochter was van Klaas Zwart. Heeft ze ook geraced in EuroBoss?
Met zo'n pa moet het toch mogelijk zijn om veel testkilometers in de BMW te maken. Wat gaat Duncan Huisman doen? LMES en LM rijden in de Dallara LMP van Rollcentre? |
:confused: :confused: :confused:....Ik kan op de websites van Paulien Zwart, Tom Coronel en pittalk.nl niets meer vinden over het avontuur van Tom en Paulien in het ETCC.... :confused:
Iemand meer info? |
Quote:
|
hahahahaahaaa, ze hebben het eraf gehaald! hahahaahahaa
misschien was ut n grapje ofzow.... wie weet..... ik denk dat NL wel ervarener rijders te bieden dan Paulien. Phil Bastiaans bijvoorbeeld, nie zomaar iemand... Sandor van Es. Leute zat! |
Inmiddels is ook Duncan Huisman verdwenen van de officiele FIA ETCC entry list.
Of Carly trekt zich alsnog terug of er gaat in de onderhandelingen iets niet helemaal lekker daar. |
Er zou wel eens een 3de Seat Toledo Cupra kunnen deelnemen, ingezet door Seat Zweden en met Rickard Rydell als piloot.
|
Hier is de nieuwe BTCC Toledo (en dus ook ETCC):
http://www.seatcupra.net/images/BTCC_arrivalheader.jpg http://www.seatcupra.net/%7Eandyb/BTCC_arrival1.jpg http://www.seatcupra.net/%7Eandyb/BTCC_arrival2.jpg Ziet er naar mijn mening goed uit. |
de voorkant in iedergeval wel. ik vind die doorlopende rode streep nie echt super...
|
Quote:
|
Die Ford is volgens mij een een prive inschrijving met wat technische hulp van Ford Motorsport Duitsland. Er schijnt sprake van te zijn dat er volgend jaar wel een officiele Ford komt in het ETCC....
|
Na een eerdere beslissing om alle BTCC-races live uit te zenden zullen nu ook alle DTM-races live uitgezonden worden inclusief qualificatie en dit op MOTORS TV!!!
Bron: www.motorstv.com |
Paulien heeft vandaag met de meeste deelnemers van het 2004 ETCC seizoen getest bij Carly dus...
|
Quote:
Quote:
|
Testing Monza, day 1:
1. Tarquini (Alfa Romeo 156TS) 2:00.249 2. D. Müller (BMW 320i) 2:00.294 3. J. Müller (BMW 320i) 2:00.396 4. Priaulx (BMW 320i) 2:00.524 5. Zanardi (BMW 320i) 2:00.537 6. Rangoni (Alfa Romeo 156 Gta) 2:00.916 7. Diefenbacher (SEAT Toledo Cupra) 2:00.971 8. Giovanardi (Alfa Romeo 156 TS) 2:01.131 9. Tavano (Alfa Romeo 156 Gta) 2:01.688 10. D’Aste (BMW 320i) 2:01.970 11. Bartyan (Alfa Romeo 156 Gta) 2:02.105 12. Gené (SEAT Toledo Cupra) 2:02.365 13. Rydell (SEAT Toledo Cupra) 2:03.776 14. Zwart (BMW 320i) 2:03.546 15. Balzan (Honda Civic Type-R) 2:03.932 16. Asch (Ford Focus ST170) 2:05.821 17. Harrison (Honda Civic Type-R) 2:06.957. source: www.eurostc.com Volgens deze BMW Motorsport website rijdt ook Tom Coronel voor Carly motors: Quote:
|
Testing Monza, Day 2
1. J. Müller (BMW 320i) 1:59.565 2. Priaulx (BMW 320i) 2:00.082 3. D. Müller (BMW 320i) 2:00.122 4. Tarquini (Alfa Romeo 156 TS) 2:00.132 5. Giovanardi (Alfa Romeo 156 TS) 2:00.536 6. Zanardi (BMW 320i) 2:00.537 7. Diefenbacher (SEAT Toledo Cupra) 2:00.738 8. Rangoni (Alfa Romeo 156 Gta) 2:00.916 9. Tavano (Alfa Romeo 156 Gta) 2:01.287 10. Coronel (BMW 320i) 2:01.684 11. Bartyan (Alfa Romeo 156 Gta) 2:01.810 12. D’Aste (BMW 320i) 2:01.856 13. Gené (SEAT Toledo Cupra) 2:01.871 14. Rydell (SEAT Toledo Cupra) 2:01.883 15. Balzan (Honda Civic Type-R) 2:02.235 16. Morbidelli (SEAT Toledo Cupra) 2:02.834 17. Harrison (Honda Civic Type-R) 2:04.067 18. Zwart (BMW 320i) 2:05.667 19. Asch (Ford Focus ST170) 2:05.821 20. Grunert (Ford Focus ST170) 2:06.160 source: www.eurostc.com |
Ik mis de tijden van Peugeot in dat lijstje. Is de auto nog niet klaar, of ligt Denemarken te ver van Italië... :confused:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Helaas is het nu toch echt over voor Duncan Huisman v.w.b. de ETCC. Ben benieuwd wat hij het komend seizoen gaat doen.
# TEAM DRIVER CAR 1 Alfa Romeo Autodelta Gabriele Tarquini (ITA) Alfa Romeo 156 TS 2 Alfa Romeo Autodelta Fabrizio Giovanardi (ITA) Alfa Romeo 156 TS 3 Alfa Romeo Autodelta Augusto Farfus jr. (BRA) Alfa Romeo 156 TS 4 BMW Team Italy-Spain Alessandro Zanardi (ITA) BMW 320i 5 BMW Team Italy-Spain Antonio García (ESP) BMW 320i 7 SEAT Sport Italia Gianni Morbidelli (ITA) SEAT Toledo Cupra 8 SEAT Sport Rickard Rydell (SWE) SEAT Toledo Cupra 9 SEAT Sport Jordi Gené (ESP) SEAT Toledo Cupra 10 SEAT Sport Frank Diefenbacher (GER) SEAT Toledo Cupra 11 BMW Team Great Britain Andy Priaulx (GBR) BMW 320i 12 BMW Team Belgium Kurt Mollekens (BEL) BMW 320i 14 JAS Motorsport Alessandro Balzan (ITA) * Honda Civic Type-R 16 GR Asia Simon Harrison (GBR) * Honda Civic Type-R 17 GR Asia TBA Honda Civic Type-R 18 RS-Line Sport Team Sebastian Grunert (GER) * Ford Focus ST170 19 RS-Line Sport Team Roland Asch (GER) * Ford Focus ST170 20 Carly Motors Tom Coronel (NED) * BMW 320i 21 Carly Motors Paulien Zwart (NED) * BMW 320i 23 Peugeot Sport Engineering Jan Magnussen (DEN) Peugeot 307 Gti 24 Peugeot Sport Engineering Jason Watt (DEN) Peugeot 307 Gti 25 Proteam Motorsport Stefano D´Aste (ITA) * BMW 320i 27 Crawford Racing Carl Rosenblad (SWE) * BMW 320i 42 BMW Team Deutschland Jörg Müller (GER) BMW 320i 43 BMW Team Deutschland Dirk Müller (GER) BMW 320i 44 Oregon Team Salvatore Tavano (ITA) * Alfa Romeo 156 Gta 45 Oregon Team Michele Bartyan (AUT) * Alfa Romeo 156 Gta 46 Oregon Team Luca Rangoni (ITA) * Alfa Romeo 156 Gta |
Zéér mooi en gevarieerd veld als je het mij vraagt!
Met betrekking tot Peugeot: de drie deur wordt na 3 races vervangen door twee 5 deurs. Met het oog op 2005 wordt de nieuwe 407 overwogen... |
Quote:
Woest 'masjien' als je het mij vraagt. :D :D http://www.peugeot-avenue.com/geneve...07s/407s_1.jpg http://www.peugeot-avenue.com/geneve...07s/407s_2.jpg http://www.peugeot-avenue.com/geneve...07s/407s_3.jpg |
Het is inderdaad een mooi veld.
- Mollekens (heeft hij een deal kunnen sluiten met BMW Belgie?) en Watt rijden niet het gehele seizoen. - Duncan Huisman gaat waarschijnlijk LMES (en Fia GT?) rijden. BTW Jomaki: Welkom op het forum. |
Quote:
|
Quote:
|
Alleen al door die achtervleugel is die Silhouette (bah, I hate those "cars") niet toegelaten in ETCC.
Begin van het einde als ze zoiets toelaten, in ieder geval het einde van mijn interesse in die serie ;) |
Quote:
Had ik het geweten, dan had ik een aparte thread geopend. Nu heb ik stijnconinx tegen me in het harnas gejaagd. :D :D srry voor de :Offtopic: |
Fire dank je wel voor je welkom.
Lezen deed ik dit forum al erg veel, maar als het lukt dan zal ik ook wellicht eens wat vaker reageren. Waar ik zo van sta te kijken is dat ze op de diverse sites van de mensen die bij de autosport betrokken zijn, teams, coureurs e.d. zo ontzettend laconiek omspringen met het nieuws. Kijk voor hen is alles duidelijk, maar voor diegene die straks de kaartjes moeten gaan kopen omdat ze naar een race willen kijken die blijven in het duister tasten. Zoals bijvoorbeeld bij de ETCC. Gaan Tom Coronel en Pauline Zwart rijden lijkt me dat toch dat je dat met je fans wilt delen. Echter er is gewoon helemaal niets over te lezen. Ook op de site van Carly is er niets te lezen. Maar goed dat er forums bestaan zodat fans toch af en toe eens iets nieuws kunnen lezen. Dank jullie wel. |
Nou op de websites van Coronel en Zwart was afgelopen week al het nieuws te lezen dat ze voor Carly zouden gaan rijden, echter de volgende dag was dit al verwijderd, waarschijnlijk omdat het pas officieel vandaag bekend zou worden gemaakt. Dus ze willen het nieuws wel delen...
Ik ben het met je eens dat die website van Carly Motors niks voorstelt. Overigens is de officiele ETCC website (www.eurostc.com) best goed. |
nu dinsdag, woensdag en donderdag is RBM te zien in Francorchamps met Priaulx en Mollekens
|
Is Mollekens nu officieel bevestigd om een aantal ETCC te racen?
Ik vind het overigens wel een rare strategie van BMW Belgie om niet het gehele seizoen te doen. |
Quote:
|
Quote:
Alle Honda Accord fans zijn ook weer tevreden ;) |
:D Benieuwd wie de tweede rijder wordt! Ik gok op Colciago.
|
Quote:
|
Bij de BTCC zijn ze zeer gelukkig: voor 2004 hebben ze 24 inschrijvingen.
Er zal een Honda Civic op LPG rondrijden ;) Weet iemand of Seat UK nu met een diesel of benzine motor zal rijden? |
All times are GMT +2. The time now is 10:24. |