![]() |
@Rappe106, ik denk dat ge de bianchi bedoeld,90gr die volgt na de ka2, net voor het rechte stuk.
De Mini, weer pech voor ons deze keer, olielek, al op de parking met het warmrijden. Dat hebben we de rest maar niet aangedaan he, olie op de weg. Het wordt nu op korte termijn met iets anders gaan rijden en ondertussen de mini repareren. Spijtig, maar noodzakelijk. tWas weer een fijne goed georganiseerde en adrenaline-volle dag. Thnx aan Rappe106 om mee te mogen en zo toch nog wat circuit op te snuiven. en natuurlijk ook Thnx Eran voor de organisatie Mini-groeten, Jo |
Het was een schitterende ERAN-dag...!
We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Marcos wat te testen. We hebben rustig onze nieuwe versnellingsbak gerodeerd en wat aan de ophanging/wegligging gewerkt... Toch weer een goei 50 rondjes kunnen afmalen... :gas: waarbij we een paar serieuze verbeteringen hebben kunnen doen... 'k heb wel bijna een aanrijding gehad met een loslopende knalpot in de Jacky Ickx :D maar voor de rest was alles rustig... |
AMAAAAAI, jullie waren aan het roderen???!!!!!
ferm machien, k'wil dan wel eens zien wanneer jullie gas geven. greets |
Quote:
|
Ik was er ook voor de eerste keer in 3 jaar opnieuw bij. Ik was die trage 911. Al in de tweede ronde bij het uitkomen van de JackIckx dwars gegaan en bij het tegensturen mijn schouder uit de kom gerukt. Gelukkig is die in de pits terug op zijn plaats gesprongen en heb ik nog een uur en half plezier beleefd. Wel wat rustiger dan eerst egedacht.
Ik was uiteindelijk wel tevreden want mijn remmen hebben mij niet in de steek gelaten. Tegen volgende keer betere achterbanden en goede uitlijning...dan durf ik misschien wat sneller te gaan. Of anders een auto alleen voor track days...dat is beter voor het gemoed??? Toch bedankt voor de organisatie en ook aan al de anderen op de baan voor het rijgedrag. Ik heb me ondanks mijn traagheid nooit opgejaagd gevoeld. Tot de 14de Willy |
@ BVS - de Marcos gaat idd goed vooruit zoals we hebben kunnen zien. Is toch een Cosworth blok wat daarin ligt he?
Mogen we weten hoeveel paardjes dat ding onder de kap heeft ? In ieder geval komen we de 11e eens kijken naar het echte werk. Het is dan ook sprinters en historic. Bij dit laatste gaan wij proberen te volgen als de mini weer tiptop is. Race-groeten, Jo Smets |
Quote:
Tot nu toe hebben we die vrij laag gehouden, en schommelen we rond de 300pk... het topvermogen is 380pk, dus we hebben nog overschot :) Quote:
Da minike lijkt me ook wel een tof autoke... knap werk!! Groeten |
Perdieus Motorsport was met de biplace 332 aanwezig met piloten marc perdieus en raf bleeckx die nog wat getest hebben voor de 25uren, ook david baudeweyns was erbij, mogelijk maakt hij zijn racedebuut tegen het einde van het seizoen op de biplace
|
@BVS - Even voor de duidelijkheid, we gaan nog niet de 11e meerijden met de historic, maar het is wel in de korte nabijheid de bedoeling.
Er zijn nog wat aanpassingen nodig aan de mini en het is nu prive een beetje te druk om me hierop te kunnen toeleggen. Maar toch al bedankt voor het supporteren ;) Race en Mini-groeten, Jo Smets |
All times are GMT +2. The time now is 17:50. |