De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Media Corner (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Sporza beleid m.b.t. US GP (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8388)

Belle 21-06-2004 20:35

Awel Andy, ik denk dat ik dat maar eens ga doen. Maar tijdens Magny Cours zit ik wel in Duitsland dus het zal voor later zijn... Al zie ik dat wel fel zitten. Tijdens World Series had ik toen ook meegekeken op de grote schermen in de Wheels en ik vond dat best gezellig! ;)

AlesiRed27 21-06-2004 21:22

Indertijd op het Alesi forum waren er mensen die totaal de F1 niet konden volgen (mensen uit Oost-europa) - iemand had er niet beter op gevonden dan heel de boel live over internet te streamen naar 3 anderen... dat zijn pas supporters!

Legaal is het natuurlijk niet maar als je geen keuze hebt...

The Interceptor 22-06-2004 11:57

het geklaag is aanhoord bij de VRT:

de volgende drie grote prijzen zullen uitgezonden worden op Canvas ipv op Sporza om zulke problemen van afgelopen zondag te vermijden.

volledig artikel op pitstop.tv

JPMontoya 22-06-2004 12:28

Pff, ik lig van de F1 op Vlaamse TV al lang niet meer wakker. ik heb in t verleden in meerdere topics m'n ongenoegen geuit. Zolang RTBF er is, en ik denk nog voor 2 seizoenen achter dit zit ik goed. Kan eigenlijk niet iedereen in belgie RTBF nemen ?
Btw: Sporza, die kwaliteit van uitzenden is armzalig als je op Telenet bent aangesloten. En ze doen er dan nog niks aan. Vooral als je een iets nieuwer model van TV hebt (100herz) of meer is die kwaliteit bedroevend.. leve Jack van Gelder op NOS !

Raceboy 22-06-2004 14:52

Quote:

Originally posted by JPMontoya

Btw: Sporza, die kwaliteit van uitzenden is armzalig als je op Telenet bent aangesloten. En ze doen er dan nog niks aan. Vooral als je een iets nieuwer model van TV hebt (100herz) of meer is die kwaliteit bedroevend.. leve Jack van Gelder op NOS !

Dat ligt aan telenet die er niks aan doen he, niet aan sporza. MEt telenet als kabelmaatschappij is het her trouwens altijd al plezier geweest, hogere prijzen , maar nog steeds geen eurosport. terwijl iemand die een dorp verder woont, ook bij telenet zit, evenveel betaald, wel eurosport krijgt.

ICEMAN 22-06-2004 18:02

Ik heb daar gene last van. Ik kijk op SBS6. Is soms wel lachen met die commentaar. Op een gegeven moment zeiden ze dat Fisichella met snelheid 0 aankwam op het rechte stuk. :D

Superdiesel 22-06-2004 21:46

Pff, de volgende 3 races op Canvas?
Dat was al lang zo gepland. Dat heeft niets te maken met de vele klachten die ze gekregen hebben. De volgende GP's botsen met de ronde van Frankrijk, daarom word de F1 op Canvas uitgezonden. Meer moet je daar niet achter zoeken.

Dat ze het nu laten uitschijnen dat ze het doen omdat ze de F1-fan niet in de kou laten staan, dat ze hun lesje geleerd hebben is flauwe zever.

Autofan 01-07-2004 19:00

Sporza=totaal onbetrouwbaar

En waarom de documentaire van Jacky Stewart pas over een 4-tal weken uitzenden? Dan zal er wel weer iets anders tussenkomen of het meest waarschijnlijke is dat het dan niet wordt uitgezonden.

Vriendelijke groeten van een RTBF (sinds de GP van Amerika) en pitstop.tv fan.

All times are GMT +2. The time now is 15:51.