De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   MCE rallysprint 2006 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14381)

Thomaske 21-11-2006 20:58

Quote:

Originally Posted by Dirtdevil (Post 193997)
Seg, Thomas, richt jij je lens misschien ook even op ons corsake? Aan ons tempo heb je daar toch tijd genoeg voor! :gas:

Greetz

Geen probleem. Zoals Dries al zegt komt bij mij elke deelnemer verschillende keren op de foto. De één natuurlijk al wat meer dan de andere, is niet meer dan normaal é. Want van M-JO ben ik niet content met maar één driftfoto :D

Mvg...

A.J. 21-11-2006 20:59

rustig en strak. Dat zijn de meest on-M-jo termen die ik ooit gehoord heb :D

Trackfun 22-11-2006 11:15

Als hij nie dwars gaat dan gaat hij in z'n blootje moeten rijden want dan blijft dienen raceoverall in mijn kleerkast hangen :D

Ik ben er vrij gerust in dat het allemaal nog goe ga komen, zal eens een klapke doen met zijnen co dat hij de bochten wat strakker moet aangeven dan ze in't echt zijn...

Kom maar eens kijken in het service park bij Quick Service Ninove zondagmorgen... de mensen gaan het direct begrepen hebben waarvoor hij meedoet.

Het moet een verassing blijven dus meer kan ik nog nie zeggen. Zoek ook nog twee hostesses. Ge zult zondag wel zien waarom :p

Witten Drifter

M-jo 22-11-2006 22:40

Big Boob Car Wash ?
In Bay Watch Outfit ?

Godverdommen hé . Eerst een Jupiler Joke .
Eens meedoen . Zomaar . Maar nu wordt ik wèl :gas: zenne !

Trackfun 22-11-2006 23:52

Komt allemaal dik in orde. Een Jupke kalmeert de zenuwen.

Zaterdag wordt de natste dag van't jaar...en zondag ligt de baan droog voor extra veel rook :drewl: :drewl: :drewl:

fan 23-11-2006 08:43

Quote:

Originally Posted by Trackfun (Post 194130)
Als hij nie dwars gaat dan gaat hij in z'n blootje moeten rijden want dan blijft dienen raceoverall in mijn kleerkast hangen :D

Ik ben er vrij gerust in dat het allemaal nog goe ga komen, zal eens een klapke doen met zijnen co dat hij de bochten wat strakker moet aangeven dan ze in't echt zijn...

Kom maar eens kijken in het service park bij Quick Service Ninove zondagmorgen... de mensen gaan het direct begrepen hebben waarvoor hij meedoet.

Het moet een verassing blijven dus meer kan ik nog nie zeggen. Zoek ook nog twee hostesses. Ge zult zondag wel zien waarom :p

Witten Drifter

zeg witten drifter voor die hostessen kan ik misschien helpen, weet er 2 zitten
het zijn wel zwartjes met dikkkkke boobs;) maar kgeloof dat hij ze zo graag heeft zal ik heffe bellen?:+

Thomaske 23-11-2006 11:01

Quote:

Originally Posted by fan (Post 194251)
zeg witten drifter voor die hostessen kan ik misschien helpen, weet er 2 zitten
het zijn wel zwartjes met dikkkkke boobs;) maar kgeloof dat hij ze zo graag heeft zal ik heffe bellen?:+

Doen! :D

Mvg...

Chauffeur 23-11-2006 11:52

Als ge zo een aap ziet rijden als co in een rode R5 turbo, geen foto's nemen hé :) Ben Co op Zolder:fight:

Misschien moet ik toch eens een woordje praten na de eerste rit om zo van hem het :gas: af te nemen.

Mag je trouwen wisselen tussen co en piloot?

Raceboy 23-11-2006 12:15

Quote:

Originally Posted by Chauffeur (Post 194262)
Als ge zo een aap ziet rijden als co in een rode R5 turbo, geen foto's nemen hé :) Ben Co op Zolder:fight:

Misschien moet ik toch eens een woordje praten na de eerste rit om zo van hem het :gas: af te nemen.

Dus als er ne R5 ineens van de andere kant komt weten we wie co is :D

Dragu 23-11-2006 13:14

Quote:

Originally Posted by Chauffeur (Post 194262)

Dat mag als je een A3 vergunning hebt !

Chauffeur 23-11-2006 13:29

Mijn vraag was eigenlijk: mag je wisselen tijdens de dag. Eerste special hij, en ik de andere?
Licentie is geen probleem.

btw: ik heb met hem reeds 3 rally's gereden, en telkens gewonnen in zijn klasse. :)

thrust ssc 23-11-2006 21:24

weet er iemand waar ik een deelnemerslijst kan vinden ?
bedankt !

M-jo 23-11-2006 22:10

Of ie updated is weet ik niet .
Je vind em op : www.rallylovers.be

Dwarse groeten :)

Han 24-11-2006 02:22

Quote:

Originally Posted by Chauffeur (Post 194271)
Mijn vraag was eigenlijk: mag je wisselen tijdens de dag. Eerste special hij, en ik de andere?
Licentie is geen probleem.

btw: ik heb met hem reeds 3 rally's gereden, en telkens gewonnen in zijn klasse. :)

Ja, dat mag zolang je de juiste licentie maar hebt.

btw, ik rijd in de 00.

Chauffeur 24-11-2006 17:20

Wij met 116.
De piloot onderweg er uitgooien zal de enige oplossing zijn denk ik ;)

All times are GMT +2. The time now is 16:06.