![]() |
Tja, als ik dezelfde logica volg dan zever ik veel over interessante dingen, m.a.w. ik stoef over mijne zever :D :D :D
Diepzinnige gedachten waarover we in Le Mans uitgebreid zullen kunnen filosoferen, Tim :D :D :D |
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is Sennake. Maar voordat onze vriend Al iets kapot maakt hebben wij er al wel veel plezier aan beleeft hé.
Zeg hebde gezien in dien thread over LeMans wa voor een belachelijke vraag Werner stelde (weeral sorry Werner, ge ga toch nog mee naar LM hé)? En groot vat of een klein ? !!!!!!! Alleen al het idee van een klein vat doet mij dorst krijgen. Van het idee van een groot vat krijg ik al koppijn, maar ja, daar helpt een pintje dan weer tegen hé ! |
Wat hij eigenlijk bedoelde was : "hebben jullie daar een tapinstallatie mee, want anders staan we daar schoon met ons vat..."
|
Ik kan u verzekeren dat, als ge dat vat aan die Engelsen geeft, dat zij wel een manier zullen vinden om het leeg te krijgen. Als ik u was zou ik geen leeggoed betalen voor da vat, want die mannen kunnen nogal drastisch zijn.
Neen, wij hebben dus geen tapinstallatie bij, maar een massa blikjes, die kunnen zo gemakkelijk in onze bakdiepvries. Voor bij de kreeft twijfelen wij nog tussen een Pinot noir van '94 en een Merlot van '96. |
Ook 100 posts
Ik zal me ook eindelijk senior-member kunnen noemen. De laatste tijd heb ik mijn gemiddelde toch kunnen optrekken van 0,03 posts tot 0,5 posts per dag dus Sennake pas maar op ik ben daar. :D
Waarom dat dit zo lang zo laag bleef is gewoon omdat jullie al zo'n interessante mensen en alhoewel ik net naast de Nederlandse grens woon heb ik niet zo'n grote bek. Dus eerste opdracht volbracht zou ik zeggen. Ik hoop dat jullie mijn eerste 100 posts toch soms interessant vonden! Met vrolijke groeten WRR |
Aha, zijn wij nu "senior member"??
da klinkt wel persies echt hé.. proficiat Bart |
Nen Hagelander van 2001 is da ook goe?:D :D :D :D :D
|
wa is er mis met cola ?
|
Alle jongens nog een nulleke meer en gij zijt bijde 1000.
Moeilijk kan dat niet zij he.:D :D :D Eigenlijk heeft het geen belang. Als ge maar blijft posten. |
CACA COLO??????
Neen dank U. |
Proficiat hé Tim, we zullen ze samen wel inhalen zeker die anciens hier!
|
Quote:
En zo rap zijde van mij nog niet af zulle.:D :D :D |
4,53 posts per dag ;)
try to beat me |
Quote:
|
100ste post (honderdste post)
:D Mannekes, langer kon ik mij echt niet meer inhouden. Hoewel ik hier dagelijks veel leesplezier beleef, ben ik er al een poosje niet meer toe gekomen om zelf iets te posten. Daarom heb ik het nieuwe F1 seizoensbegin afgewacht om die100ste post op jullie los te laten :+ Vwala, we zijn weer vertrokken.
See you waarschijnlijk enkele keren in Zolder en wie weet waar nog allemaal jan |
All times are GMT +2. The time now is 01:17. |