![]() |
BMW 350i touring of coupé
Mini 350i (maar of die motor er in past is een andere vraag uiteraard) Mini 340i |
BMW Z8
met de mekaniek van de oude BMW 330I grapje Ik dacht persoonlijk AAN DE NIEUWE BMW M3 met 3500cc een echt beest greetz wilmai WWW.CORSA-RACING.BE |
Quote:
:no: |
Quote:
:no: maar je zit er wel bijna op hoor bart |
Quote:
ik ben en blijf bmw-minded in hart en nieren :no: |
ik heb bijna geen inspiratie meer
De BMW van Severich BMW 340i touring berline of coupé Mini 328i Mini M3 Mini 320 STW En als je een monster zoekt: Isetta 5000 V12 (met motor op een aanhangwagentje motor is waarschijnlijk grotor dan auto) |
Quote:
:rolleyes: ja jongen het is een van die 6 opties dat we gaan maken, maar welkeen, ge. het is iets die nog niet bestaat in de belcar.:confused: |
En wat zijn de ambities dan voor volgend seizoen??
|
Waarschijnlijk wel niet die Isetta
dus ik dacht aan de euhm, euhm 340i touring |
Quote:
eerst proberen de wagen goed te krijgen, en dan voor de titel in tb en dan voor de titel algemeen toerisme,he, voor minder doe ik het nie:p |
Dus die 340 is het ook niet (niet toegelaten in TB)
Nog effe proberen Mini M3 |
Quote:
|
Quote:
yes yes yes yes , u hebt gewonnen!!!!!!!! dat wordt het dus MINI POWERED BY BMW M3 JOEPIE, xordt dat geen supermachine??????? zend mij uw adres by e-mail dan stuur ik u de poster op, en als je wil komen op 7 oktober bel mij en dan spreken wij af hoe je aan uw kaart kunt komen, ok 0475/83.83.32;) |
En checken maar, die mailbox ;)
|
ALS HET LUKT KRIJG JE NU EEN TEKENING VAN ONZE TOEKOMSTIGE WAGEN :confused: IN EEN ATTACHEMENT
|
All times are GMT +2. The time now is 07:23. |