De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Slotcars (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=72)
-   -   Honda NSX JGTC - FIA-GT 1/24 Slotcar (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11907)

Guido 30-12-2005 21:42

Quote:

Originally Posted by MFahrer
About dat waarschuwen voor de NSX... ik heb het nu zelf gezien met jullie problemen... Ik wist niets van de moeilijkheidsgraad om die wagen om te bouwen...

Had ik het geweten... ;)

Ik ben al blij dat je de draad terug wilt opnemen...

G.

Ach ja, we leren elke dag bij nietwaar. En ik heb er wel een handje van weg, van altijd met het moeilijkste te beginnen, dus ik had het ook kunnen weten. ;)

Met de extra tijd die er beschikbaar lijkt te komen, zal de productie wel weer opgestart worden, maar eerst moet er nog een ander project af, dat nu prioriteit heeft gekregen. Van zodra er deftige foto's zijn, komt er een aparte thread daarover.

Pat 30-12-2005 21:58

Voila se, that's the spirit !
Had al mijn vermoedens dat onze deadlines een beetje te kort lagen.

@MFahrer
Al eens gedacht aan mijn chassis vraag ?

Sennake 30-12-2005 22:59

Quote:

Originally Posted by Huudo
Dat gezegd zijnde, moest ik het team met de Nissan zijn, had ik mij van de NSX-gasten geen bal aangetrokken. Gewoon verder gebouwd, gaan racen in februari en nog een keer in april/mei. Dan hadden ze tenminste al ervaring opgedaan. Nu, hun medeleven met de concurrentie siert hen natuurlijk wel!! ;) :D :D :+

Och, winnen is niet wat echt van belang is, maar samen plezier maken met de ganse bende, daar gaat het om eh ;)

Wat niet wil zeggen dat we niet op het scherp van de snee zullen koersen eens we allemaal aan de start staan natuurlijk :)

MFahrer 30-12-2005 23:19

Pat: Voor porsches gebruik ik Anglewinder chassis... da motor ligt dwarser... In porsches kan je die motor in de lengte helemaal niet inbouwen... de wielbasis is veel te kort... Ik had zo'n chassis bij op de meeting... ik heb er nu wel geen foto's van...

G.

Mark 30-12-2005 23:23

Quote:

Originally Posted by Huudo
Wordt precies tijd om een fanclub te beginnen... :D en we hebben nog geen meter gereden.

Dat kan best een succes worden, vraag maar eens aan de Verstappen-fanclub :D

Guido 30-12-2005 23:43

Quote:

Originally Posted by Sennake
Och, winnen is niet wat echt van belang is, maar samen plezier maken met de ganse bende, daar gaat het om eh ;)

Wat niet wil zeggen dat we niet op het scherp van de snee zullen koersen eens we allemaal aan de start staan natuurlijk :)

Tuurlijk is winnen van belang :D :D het plezier maken komt er natuurlijk bij, maar we gaan om te winnen he, anders kunnen we beter thuis blijven en op de Carrera baan slotten... :+

Pat 31-12-2005 04:08

Quote:

Originally Posted by MFahrer
Pat: Voor porsches gebruik ik Anglewinder chassis... da motor ligt dwarser... In porsches kan je die motor in de lengte helemaal niet inbouwen... de wielbasis is veel te kort... Ik had zo'n chassis bij op de meeting... ik heb er nu wel geen foto's van...

G.

En als gewoon chassis ?

Pat 19-10-2006 19:28

Quote:

Originally Posted by MFahrer (Post 157755)

G.

Was eigenlijk de vraag vergeten te herstellen ...

Gebruiken jullie Plafit, Schöler, Slotvision, Mirus of ... en welk type ?

bv: Plafit Super 24 of Schöler Pantera

MFahrer 20-10-2006 09:12

Wij rijden met Schölers zowel Tigers, Strikers, en andere modellen... maar andere merken zijn bij ons ook toegelaten!

Wij reglementeren meer op bandenmaten, grondspeling, motor,...

G.

Lester 05-04-2007 20:20

Ik was iets aan het zoeken en kwam op deze thread. Waarschijnlijk heb ik iets gemist maar ik wilde nu toch weten hoe het met deze wagen gesteld is Huudo?

Groeten , Johan

Gulfie 05-04-2007 22:12

Hoort deze thread trouwens niet thuis in een andere afdeling (slotracers)?:)

All times are GMT +2. The time now is 05:38.