![]() |
Quote:
|
foutje van mij, blond zekers....
k zal het aanpassen in de lijst tim! t komt allemaal in orde! |
ok
|
Quote:
|
ziet maar dat ge r allemaal klaar voor zijt he!?
|
Wij zien t helemaal zitten! En gij Kellyke?
|
Quote:
|
we zullen dat straks al weten want we gaan het circuit nog es ne keer 'verkennen' :)
mor eigl karten zien we altijd zitten, zolang het maar 4 wielen en ne motor heeft dat je niet zelf moet trappen ofzo :d see you all tomorow |
hallo mensen van paddock.dit is mijn eerste post.
zeg boosterke om hoe laat ben jij vanavond in jpr. ik heb gisteren 2 keer gereden in hele trage sessies.44.75 was mijn beste. |
welkom op het forum nikki :)
beupz zal wel belle als ik vertrek :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Hoi Paddockers mijn eerste bezoekje hier op het Forum.
Ik lees hier dat mijn ploegmaats Booster, en Nikki al neig aan't oefenen zijn voor zondag. Ik peins dat ze der een lap willen op geven. 'k Zal op mijn tippen moeten staan denk ik. Maar we gaan proberen er een toffe en ....snelle race van te maken. see you on sunday Testarossa |
Jouw ploegmaat Boosterke was alvast zonet nog in Action Kart aan het oefenen... oefening in het drinken van cola's :D
Voor jouw eerste aantreden in het Mistery Racing Team heb je natuurlijk wel de "pech" dat beide coaches (Andy en ikzelf) morgen zelf aan de slag zijn in de Wintercup te Zolder, waar we onze leidersplaats met hand en tand zullen verdedigen. Maar ik heb deze avond met Jan één en ander besproken, en drie ervaren karters zoals jullie kennen het klappen van de zweep, daar twijfel ik niet aan! Ook onze jongens van het andere team zijn ervaren karters en kunnen tactisch aardig uit de hoek komen. Bart is daar trouwens ook op de hoogte van het "hoe of wat", ik twijfel er niet aan dat hij het hele gebeuren in goede banen zal leiden. Mannen van Mistery Racing 1 (Bart, Chris, Dieter, Philip en Dirk) en Mistery Racing 2 (Jan, Nikki en Steven) : GEEF ER EEN LAP OP ! VEEL SUCCES !!! (en laat regelmatig via SMS maar iets weten...) Dries De Smet Misteryracing.com |
hallo testarossa. ook welkom op het forum.oefenen ben ik al gaan doen ja. heb gisteren een 43.3 gereden in J.P.R
maar jij past je snel aan de circuits aan dus zal dat geen probleem zijn he. |
Quote:
|
Iemand een timing ? Ga eens komen kijken.
|
Quote:
|
ge kunt ondertss mss ook antwoorden op zen vraag :d
|
Ik heb er weeral veel zin in we gaan er een lap op geven met de mistery teams :D
|
Ik zal proberen komen Flugel, eerst nog effe met de kleine gaan wandelen. :) Mentale rust om er dan in te vliegen. Met mijn 43.6 van vorige week zal ik wel meekunnen zeker !
Zet kartje 31-32 of 34 maar al klaar :) |
euhh goeie morge ne 43.6 :s ik hoop dat ik ook in de 43 ga duike vandaag anders ga ik precies hier serieus moete onderdoen :(
trouwens ik ga ne keer vertrekken see you all there en voor de mensen die nog een eind moete rijden... het is niet de bedoeling van u onderweg al op te warmen :+ |
Veel succes iedereen !! :)
|
Onze Mistery jongens hebben het vandaag weer schitterend gedaan : zelf ondanks enkele dubieuze zwatre vlag-situaties, behaalden we zowel met team 1 als met team 2 een podiumplaats. MRT 2 (Jan, Steven en Nikki) won de wedstrijd, MRT 1 (Bart, Dieter, Chris en Dries) werd verdiend derde. En ik hoorde zopas dat zij in feite de tweede plaats verdienden, maar dat een marshal daar via het zwaaien van een zwarte vlag anders over oordeelde... Ik was er zelf helaas niet bij, dus laat het verder relaas aan de deelnemers over...
|
:applaus:
Proficiat MRT'ers :D |
Proficiat Mistery Racing Teams 1 en 2 !
|
:fight: :no: :fight: :no: :fight: :confused:
|
Van mij ook een grote proficiat voor beide Mistery Racing teams
:applaus: |
Vandaag meerdere dubieuze beslissingen gezien wat het vlaggen betreft... Wat Mistery Racing betreft een onverhoopt resultaat... niet evident met 3 zieke mensen in de teams... maw zo'n koers zeker geen 2de keer voor mij...
|
Nie vergeten bellen voor JPR he. Als dienen Hollander de volgende keer nog in de weg komt rijden :frusty:
Man, man, man, en zeggen dat de mensen nog vonden dat ik kalm bleef. 10 jaar geleden hing hij in de muur, daar ben ik vrij zeker van, nu de kalmte bewaren, het was tenslotte de dag van Kelly ! Knappe organisatie trouwens ! |
Andermaal een knappe prestatie!
|
Quote:
|
Proficiat met de podiumplaatsen gasten :applaus:
|
Ik vond het een zeer fijne dag, goede sfeer en ontvangst. Zeer geslaagde onderneming ;) . Voor herhaling vatbaar als je het mij vraagt enkel zeer jammer van het vlaggen werk wat niet ceth volgens de regeltjes was maarja. Heb zelf 1x Zwarte vlag gekregen voor de rest nog een 11 plaats kunnen halen met ons DEVIL TEAM.
Kelly ne dikke proficiat voor je knappe organisatie, er komt heel wat bij kijken maar je hebt het zeer goed aangepakt. :cool: |
Ik vond het ook een leuke dag en ben blij da k zelf ook heb kunnen meerijden.
Wij hebben ook 3 zwarte vlaggen gehad, 2 in de kwalificatie en 1 in de eerste ronde van de wedstrijd al.... We gaven blijkbaar het goede voorbeeld. Tot vanavond, hoop ik, want ik vertrek nu met heel veel tegenzin richting ziekenhuis....................... |
Dikke proficiat hé mannekes van mistery. :) :applaus:
|
inderdaad een dikke proficiat aan de 2 mrt's
|
T was een zeer goei raceke. Zowel tijdens als na. :D Enkel een opmerking dat de marshalls soms hun werk nie deden of te goed deden en dat ze de laatste tijd in JPR de zwarte vlag goed gebruiken. Ik wist zelfs nie eens da wij er een gekregen hadden. :confused:
Na enkele minuten kregen we al blauwe vlag, om gerrit door te laten hoewel de eerste twee nog nie eens in onze buurt waren om te dubbelen. Iets té ijverig of ist omdat ze hem een onterechte zwarte vlag hadden gegeven in de quali en da zo wilden goemaken? En sommige piloten bleven maar blauwe vlaggen negeren, zoals ene van de 36. :( Maar d'er waren ook positieve kanten, in mn stint twee plekken goe kunnen maken en een schoon duel met zn drieën gehad, de 8, 15 en 22. Bumper aan bumper, spijtig was wel dat ik soms een klein tikkeltje sneller was, maar just nie snel genoeg om ook maar iets te kunnen proberen. Maar als ge sneller zijt dan sommige yarispiloten, dat doet toch goed. :D Maar er waren er wel meer sneller dan mij, dan trager. |
Effe de volledige uitslag van gister:
01. Mistery Racing 2 317 ronden 02. Kartgrid.be 314 03. Mistery Racing 1 314 04. Fighters 313 05. Mountainbikers 311 06. Yaris Cup 311 07. LVV Racing 311 08. Foxx Racing 311 09. Dream Team 308 10. Scuderia 306 11. Devil Racing 306 12. WS Lettering 2 305 13. WS Lettering 1 303 14. Minnekes Racing 303 15. Rush Racing 302 16. Elipsia Racing 302 17. Fast Karting 302 18. GFB 301 19. Team Open 411 294 20. Kitchen Team 264 |
All times are GMT +2. The time now is 20:16. |