De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

marcel 20-01-2005 00:01

Quote:

Originally posted by krikke
Het strafste is toch ook dat Simbin ook moeilijk doet tegen mensen die één of ander modden, terwijl zij eerder niets anders deden... :rolleyes:
het verschil is dat zij, door de aard van hun licenties, daartoe zowat verplicht zijn...

krikke 20-01-2005 00:05

Kunnen ze géén patchke uitbrengen om aan die licenties een mouw te passen??? Patchke 1.2.3.4 misschien??? :D

marcel 20-01-2005 01:31

een licentie is een overeenkomst tussen partijen, geen stukje code in een programma...

Bramzel 20-01-2005 15:39

Quote:

Originally posted by krikke
Het strafste is toch ook dat Simbin ook moeilijk doet tegen mensen die één of ander modden, terwijl zij eerder niets anders deden... :rolleyes:
Wij doen niet moeilijk tegen modden. We hebben verdraaid nog an toe uitgebreide templates van alle wagens online gezet, plus alle andere zooi benodigd. Er zijn al verscheidene nieuwe tracks gereleased. De skins komen ook lekker op gang. En waar doen wij dan precies moeilijk? Als zoals in dit geval wij doorkrijgen van hogere instanties dat ze die BMW niet er in willen hebben, hebben wij weinig keus is het niet? Of moeten we dat gaan negeren? Zou het zelf ook schitterend vinden om die wagen er in te hebben, maar het is nou eenmaal niet anders.

Jochie 20-01-2005 16:28

Quote:

Originally posted by Bramzel
Wij doen niet moeilijk tegen modden. We hebben verdraaid nog an toe uitgebreide templates van alle wagens online gezet, plus alle andere zooi benodigd. Er zijn al verscheidene nieuwe tracks gereleased. De skins komen ook lekker op gang. En waar doen wij dan precies moeilijk? Als zoals in dit geval wij doorkrijgen van hogere instanties dat ze die BMW niet er in willen hebben, hebben wij weinig keus is het niet? Of moeten we dat gaan negeren? Zou het zelf ook schitterend vinden om die wagen er in te hebben, maar het is nou eenmaal niet anders.
Ik ken de situatie niet maar wil gerust geloven dat er weinig keus is. Maar de weigering wordt gecommuniceerd door Simbin.
Dus is het toch normaal dat de mensen vinden dat Simbin moeilijk doet tegen de mod'ers?
Of dat uit eigen overtuiging is of gedwongen ...

En zoals ik het lees verbiedt Simbin opdracht van, dus wordt hij niet geweigerd omdat ze er zelf een klaar aan het stomen zijn, 2x spijtig ...

Groeten,

GTRfan Jochie

krikke 20-01-2005 19:02

Zeg Marcel, dat van dat patchke was een graptje hé... :rolleyes:
Trouwens, wat dat stotteren betreft, ik lees hier maar weinig van mensen met hetzelfde probleem, terwijl ik duidelijk niet alléén met dit probleem zit... http://www.bhmotorsports.com/board/v...042ec2ad55b19b

Aan een framerate van +/- 60-70 heb ik tijdens het bochten nemen de achtergrond die begint te "stotteren", en dit zodanig dat het op sommige momenten niet meer te spelen is. Ik probeerde al van alles (zie link)

Wat de BMW betreft... is het zo dat ze (heu, BMW of de FIA zeker...) Simbin iets kunnen maken als 1 of andere modder de BMW beschikbaar stelt? Iederéén die hem download en installeert beslist dan zelf om dit te doen... buiten de wil van Simbin om... Om met die BMW te rijden moet je een officiële GTR CD hebben, waaraan Simbin centjes aan over houdt... Is er hier een probleem dan? Waren er met GTR 2002 problemen als alle wagens zomaar op het net gegooid werden? :rolleyes: Ik denk er het mijne van... :p

Bon, genoeg geleuterd... Ik ga de Elise nog eens opstarten...

Brecht 11-02-2005 14:47

Er is een nieuwe demo. Je kunt s'avonds rijden en je kunt ook op simulation rijden zeggen ze. Je kunt rijden met de Saleen S7-R en de Ferrari 360 Modena. Te downloaden op de GTR site.

Greetzz.. Corvetteboy

Raceboy 04-03-2005 13:25

vanaf vandaag in BElgië te koop. en beter dan die duitse want mijn versie is al v1.3 :p wel spijtig we kunnen voorlopig nog niet online tegen elkaar dus.

JPMontoya 04-03-2005 13:38

Jep, heb em net gaan halen beestig 49 € @ game mania

sledge 04-03-2005 13:41

En welke extra tracks zitten erin?

Ottooke 04-03-2005 13:50

Ik was hem gisteren al gaan halen, 44 euro in de mediamarkt :) Extra is de 24u van Spa. Of er nog andere extras inzitten tov de Duitse versie weet ik niet.

sledge 04-03-2005 14:01

wij hebben:

Spa
Spa 24u
Monza
Estoril
Magny Cours
Anderstorp
Barcelona
Oschersleben
Pergusa
Brno
en Donington

Ik had gelezen dat er bij de internationale release 2 nieuwe tracks gingen bijzitten

Raceboy 04-03-2005 14:28

Quote:

Originally posted by Ottooke
Ik was hem gisteren al gaan halen, 44 euro in de mediamarkt :) Extra is de 24u van Spa. Of er nog andere extras inzitten tov de Duitse versie weet ik niet.
stabieler. de duitse versie wordt op 8 maart gepatcht naar 1.3

Ottooke 04-03-2005 19:39

Quote:

Originally posted by raceboy
stabieler. de duitse versie wordt op 8 maart gepatcht naar 1.3
Is ook waar. Ik was redelijk verbaasd toen de release in Duitsland plaatsvond. Ik heb een tijdje gewerkt bij het bedrijf dat de QA deed voor Simbin en daar waren ze niet te spreken over het aantal bugs. Daarom heb ik ook gewacht op de release in België.

Jochie 05-03-2005 01:46

Quote:

Originally posted by Ottooke
Is ook waar. Ik was redelijk verbaasd toen de release in Duitsland plaatsvond. Ik heb een tijdje gewerkt bij het bedrijf dat de QA deed voor Simbin en daar waren ze niet te spreken over het aantal bugs. Daarom heb ik ook gewacht op de release in België.
Zeg niet dat er geen inzitten maar heb er toch weinig of geen last van gehad en ondertussen wel al een paar maand gespeeld :)

Wat me nu wel begint tegen te steken is hoeveel vaster de andere wagens "hun rijrichting behouden" bij duels.
Bij een duel gaan ze soms in het gras en de lijn die bij u op de baan dan in een spin resulteert kunnen zij wel aan op het gras.

Heb eens getest door in de regen tegen hun achteras te rijden en AI reed gewoon rechtdoor, vreemde replay ...

Jochie

All times are GMT +2. The time now is 12:56.