De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Dunlop & De Paddock op reis naar Le Mans, 13 t/m 15 oktober ‘06 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12949)

Viper GTS-R*** 09-09-2006 18:16

Hey Mark, zet mij maar op de lijst als er nog een plaats open is!
Ik zal het geld morgen storten op jullie rekening.

Moest het toch al vol zitten gelieven mij dan een PM te sturen of hier te posten.

Greetz!
Thomas

Mark 09-09-2006 20:41

OK, je staat op de lijst. Mail of pm even je gegevens naar me door. Naam, woonplaats, geb.datum en geboorteplaats. Alvast bedankt.

Viper GTS-R*** 10-09-2006 02:36

Quote:

Originally Posted by Mark
OK, je staat op de lijst. Mail of pm even je gegevens naar me door. Naam, woonplaats, geb.datum en geboorteplaats. Alvast bedankt.

Zizo is verstuurd die PM, en geld word binnen enkele uren overgemaakt!
Yahooooo LM here we come:D
Eindelijk die Viper GTS-R Armada eens kunnen zien;)

GRTZ en tot binnekort iedereen!
THomas.

The Interceptor 10-09-2006 23:43

Ok, de kogel is door de kerk, ik ga ook mee naar Le Mans (tenminste als er nog een plaatske is)
Mark, ik pm je alvast de nodige gegevens.
De betaling regel ik morgen wel.

Viper GTS-R*** 18-09-2006 21:47

Ik begin nu toch ook stilaan af te tellen naar ons week'endje:+
Waarschijnlijk zullen nu alle plaatsen bezet zijn, dus ook een lijstje...

Het zal iets zijn daar in LM, voorprogramma van DTM & FFSA GT is ook niet niets zo te zien:)

Brecht 19-09-2006 12:07

Mark, al enig idee of er alcoholische dranken zullen worden geconsumeerd in de bus :+

A.J. 19-09-2006 12:09

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
Mark, al enig idee of er alcoholische dranken zullen worden geconsumeerd in de bus :+

heb gehoord dat je daarvoor 21 jaar moet zijn :D

Yvonne 19-09-2006 12:37

Hi,

De bus gaat toch wel terug ná de laatste FFSA GT race??? Want die zit achter de DTM - Race...

Provisional Timing:

http://www.lemans.org/dtm/live/resso...f/horaires.pdf .

En hopelijk is de bus er op zaterdagochtend, zo tegen 9.30! Dan missen we alleen de vrije trainingen...op vrijdag!

Btw, wanneer wordt er wat meer bekend over de reis? Ik moet misschien wat vakantie - dagen regelen..en kijken hoe ik dit met de FFSA in Magny Cours combineer (weekje later).

Fonne 19-09-2006 21:23

Quote:

Originally Posted by A.J.
heb gehoord dat je daarvoor 21 jaar moet zijn :D

Dat lijkt mij de beste minimum leeftijd. Want anders zit je met een halve bus vol zatlappen die aleen maar zakjes nodig hebben voor hun .... Ge weet wel he ;) :p

Thomaske 19-09-2006 21:42

Quote:

Originally Posted by Fonne
Dat lijkt mij de beste minimum leeftijd. Want anders zit je met een halve bus vol zatlappen die aleen maar zakjes nodig hebben voor hun .... Ge weet wel he ;) :p

Ik weet het :)

Zakjes voor hun leeg blikjes :D

LOL

Mvg...

Brecht 19-09-2006 21:50

Quote:

Originally Posted by Fonne

Niet zeveren Fonne, drinkt gij nog lekker ne cola :rolleyes:

Mark 19-09-2006 23:54

Quote:

Originally Posted by De Paddock

Tijdschema onder voorbehoud:
Vrijdag 13 oktober:
- 20.00 uur vertrek opstapplaats regio Antwerpen
- 22.00 uur vertrek opstapplaats Circuit Zolder / Wheels

Zaterdag 14 oktober:
- Aankomst in Le Mans in de vroege ochtend
- Hele dag op het circuit
- Busreis naar Interhotel les Jardins de l'Anjou
- Overnachting

Zondag 15 oktober:
- Ontbijt naar Interhotel les Jardins de l'Anjou
- Busreis van het hotel naar het circuit
- Hele dag op het circuit
- Na afloop laatste race terug richting België

Bij deze het reisschema ;)

Wat betreft opstapschema, daar zullen wellicht nog enkele kleine veranderingen in optreden.............maar geen drastische ;)

Wellicht verstandig om voor de maandag enkele uurtjes verlof aan te vragen. We hebben nog 4 weken te gaan om alle details door te geven.

Chauffeur 19-09-2006 23:59

Quote:

Niet zeveren Fonne, drinkt gij nog lekker ne cola :rolleyes:

Gij ook Corvetteboy, want er worden geen alcoholische dranken gedronken op de bus. Wat je zaterdagnacht doet is jouw probleem, de bus het mijne.'S nachts op de bus ga je braaf dodo doen. :)

Brecht 20-09-2006 00:13

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Gij ook Corvetteboy, want er worden geen alcoholische dranken gedronken op de bus. Wat je zaterdagnacht doet is jouw probleem, de bus het mijne.'S nachts op de bus ga je braaf dodo doen. :)

lol, geen alcohol op de bus, ok begrijp ik, maar braafkes dodo doen daarintegen :p . Hoop alleen maar dat het in die bus geen saaie bedoening gaat zijn ;)

Yvonne 20-09-2006 08:18

Quote:

Hoop alleen maar dat het in die bus geen saaie bedoening gaat zijn ;)

Dat hoop ik ook niet. Maar ik hoop ook dat de mensen in / op de bus wel zo sociaal zijn...dat de mensen die een poging tot slapen willen doen óók daar de gelegenheid voor krijgen. De bus rijdt immers 2x 's nachts...en er zijn mensen die na hun werk én voor hun werk in die bus zitten...

All times are GMT +2. The time now is 12:18.