![]() |
Kleine aanvulling: 12 of 15 paddockers uit de vaste bende hier natuurlijk!
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR... Sennake mag dan de "prize" (aka stekker) niet uittrekken hé! G. |
Quote:
|
Hehe... verrast waren we zeker hé! Zoals Dominique zei, met die mannen kan je maar overal 1 keer komen hé! Maar nu gaan we het tegendeel proberen bewijzen...
Nog eens nagedacht over het voorstel en ik zou het aantal deelnemers beperken tot maximum 9. Zo zijn er 3 x 3 die kunnen rijden, anders zou de wachttijd weer te lang zijn. Het zal toch al moeilijk genoeg zijn om aan 9 man te raken denk ik. De kosten voor zo'n autootje moeten geen éénmalig plezier betekenen natuurlijk, als het aanslaat, kan het meermaals gedaan worden hé! Op 1/32 wordt er ook maar op 12v gereden en de wagens wegen minder, waardoor de impact minder zwaar is. Sinds we op hout rijden zonder magneet hebben we op 1/32 bijna geen enkel schadegeval gehad! Een andere mooie volledige klasse op 1/32 zijn bijvoorbeeld ook de FIA GT's: Aston Martin DBR9, Ferrari 575, Porsche GT3R, BMW M3GTR, Corvette C6R, Maserati MC12, ... @Huudo: Al iets gevonden voor de foto-overdracht van afgelopen wedstrijd? G. |
mss was het geen goed idee om beginners (sorry da ik het zo moet noemen) direct voor de leeuwen te smijten; Maar eigenlijk moet ik de piloten die roepen op een marschal onder zijn voeten geven. Hij is meestal diegene die zorgt dat de wagen naast de baan staat dus eigenlijk eigen schuld dikke......
Ik rijdt nu al 10 jaar competitie en ik denk dat ik makkelijk kan zeggen dat ik niet veel op marschals roep. Ok als het lang duurt en je ziet dat hij niet aant opletten is maar je kan niet altijd vlak voor je kijken als marschal ook . Indien jullie zin hebben eens te komen kijken ergens anders is er op Zaterdag A.S. in Hamme (guillaumestraat) een groep 5 wedstrijd met 1/24 wagens |
Quote:
Toch eens aan "Bowie" vragen met wie hij samen reed dan! :cool: G. |
Whatever, zand erover. Ik wil gerust nog wel eens rijden, maar dan buiten competitie. Dat voorstel over die 1/32 lijkt me nog zo zot niet. Stof om eens over na te denken en bij een volgende meeting nog eens op te rakelen.
|
24u
zou ik met mijn telefoon gesmeten hebben?? maar zou kunnen maar ik zal dan zeker niet naar de marchal geroepen hebben. mijn materiaal heeft het soms zwaar te verduren :-) op die momenten
en ja ik was de trotse eigenaar van die porsche (in wederopbouw nu) groetjes D |
All times are GMT +2. The time now is 10:35. |