![]() |
Dit is nog maar een voorbeeld van hoe het er zou kunnen uitzien :-)
http://www.depaddock.eu/sennake/motorkap.jpg |
amaai gullie hebt geld teveel zeker ;)
|
ik mis de marshals-site............ of is dit een eerste zeer premature versie?
Voor de rest..........i love it |
Idd Marshal, slaat nog nergens op hoor, is gewoon voor het zicht.
|
Toch al een mooi zicht Sennake.
|
Idd mooie foto.
ff een idee. Ik weet dat de auto wit moet blijven of zal blijven, dat heb ik niet zo goed begrepen. Kan je de URL's niet in een andere kleur (dan zwart) zetten om ze NOG beter te laten uitkomen. Ik denk bvb aan hetzelfde oranje als de spiegels. 't is maar een ideetje, maar ik denk een poging waard, niet waar ????? Misschien is ook de toestemming van Drisco nodig ????? C U |
mja toestemming van driesco zal zowieso noodzakelijk zijn. Bovendien vrees ik dat die rode letters moeilijk leesbaar zullen zijn (in combinatie met een witte achtergrond en een felle zon geeft dat volgens mij een onleesbare combinatie.)
|
De kleuren van de letters spelen voor mij geen rol. Indien jullie met een gekleurde achtergrond willen werken ook ok, maar da kost wel wa he. Ge moet eens proberen om die url's schuin te zetten, da gaat er al een pak beter uitzien.
Maar kleurtjes geen probleem. |
URL's schuin zetten geprobeerd, en in de kleur van de spiegels ook geprobeerd. Kwam niet zo goed uit. Maar ik geef natuurlijk niet op en ineens kwam ik met dit voor de proppen: beter?
http://www.depaddock.eu/sennake/motorkap2.jpg |
Mooi mooi mooi, maar is dat haalbaar ?? ale met die schaduw enzo
|
Alles is haalbaar, 't is gewoon een kwestie van centen...
|
Gouden letters kan ook he, maar die centen he. Nie slecht zou ik zeggen. Is al beter dan da zwart. Zou ze wel een ietsie pietsie kleiner zetten. Kwestie van nog anderen de kans te geven he later in de nabije toekomst.
|
Dat begrijp ik niet hoor Driesco. Anderen in de toekomst? Wanneer? Na 19 mei? Dan staat de sticker er op en wordt de beschikbare oppervlakte verdeeld onder de URL-eigenaars toch?
Of bedoel je dat er tussen nu en 19 mei nog anderen bij moeten kunnen? Dan heb je 100% gelijk, maar het is ook daarom dat ik geschreven heb dat het maar een voorbeeld is eh. Trouwens, van al die URL's die er op staan is er nog maar 1 zeker van deelname en dat is Mistery. En ik veronderstel Belkarting ook. Maar dan ben ik al aan het veronderstellen eh. De rest heb ik er zomaar opgezet om iets te laten zien eh. Hoe gaan we trouwens uiteindelijk tewerk? Prijs vragen voor de grote sticker met alle URL's op en de prijs delen door het aantal deelnemers? Lijkt me het eerlijkst? Verder nog maals een oproep aan iedereen die interesse heeft om zijn URL op de motorkap te laten zetten. Please gasten, ik moet het juiste aantal en de exacte URL's hebben, want we moeten alles nog bestellen, laten maken en erop zetten! Dus je hebt niet de tijd tot 19 mei om te beslissen hoor. Laat ons zeggen ten laatste tegen 1 mei! Indien je interesse hebt, post dan, HIER jouw eigen naam + de naam van de URL die eop moet komen. Dan kan ik beginnen te ontwerpen met de juiste namen... |
Met de namen van de reeds ingeschreven leden, en ervan uit gaand dat iedereen zijn nick zou gebruiken (weer als VOORBEELD) zou de flank van de Clio er uiteindelijk zo uitzien :
http://www.depaddock.eu/sennake/namen.jpg |
Ik denk ni da ik mijne nick zal gaan gebruiken ; tenslotte JPMontoya zegt niks é
|
All times are GMT +2. The time now is 16:04. |