![]() |
dit kan soms automatisch gebeuren met een 'sniper' programma: iemand geeft het hoogste bod in via zo een programma, maar in plaats van dit direkt te bieden, wat de prijs omhoog jaagt, wacht dit sniperprogramma tot de laatste seconde om hoger te bieden, zodat een andere niet meer de tijd heeft om weer hoger te bieden. en zo heeft degene die met een programmaatje werkt natuurlijk de veiling gewonnen aan een relatief lage bieding.
dus : prijs laag houden door niet direkt te bieden en zo laat mogelijk bieden ;) |
Dat doe ik altijd hoor. Ik bied nooit als een object nog een aantal dagen op ebay zal staan. Ik probeer altijd zo laat mogelijk, tenzij het niet anders kan als ik weg ben of zo. Maar toch ben je verscheidene keren genaaid. Zo'n programmatje is natuurlijk wel handig :)
|
Had ook nog zin in een Corolla WRC uit Duitsland die daarnet afliep, maar ben weer gejost :D HF_Integrale zal ook balen, hij was hoogste bieder tot enkele minuten voor dat de veiling afliep en ik wou hem es "pakken", maar een Duitser bood net nog hoger en veel hoger ging ik dan niet meer anders met de verzendingskosten erbij kon ik hem hier goedkoper kopen... :) Nuja, its a game :D
|
Quote:
En dat maakt het net zo leuk! It's a game!!! Maar verdikke een kostbaar beest want gevolg is dat ik extra zuinig met de auto rij en geen enkele uitwedstrijd in het voetbal ga kijken... Hoe lang hou ik dat nog vol... Nu ja, ik las nu effe een koopstop in. Heb er nu 25 staan die gebouwd moeten worden... Bovendien is mijn budget voor december al op en in januari hebben we andere hoge kosten... Pech he... |
Quote:
|
Quote:
Tussen die 22 zijn er 2 die proberen de bal te pakken met de handen,dat noemen ze doelmannen,die als ze de bal al kunnen vangen,hem uiteindelijk ook zover mogelijk wegshotten. Grtzzzzzzz Nismo (doelman van de plaatselijke veteranenploeg) :crazy: |
HAHAHAHAHAHA Loooolllllll
Ik HAAT voetbal! BTW, ik zie net... Hoe kan dit nu?? Bij die Corolla was 15 euro mijn maximum bod en ik zie dat hij verkocht is aan een andere voor 15 euro?? :S Dan moet ik hem toch normaal gehad hebben :S Als die andere nu 15,01 geboden had ja :S |
Mss dat de ander zijn bod van 15€ eerder werd ingebracht?? dan is het dat die telt bij gelijke biedingen
|
Quote:
|
Maar ik was toch eerste? Want ik was winnende bieder en het was mijn maximumbod... Versta et niet hoor maja, next :D
|
Inzet loont, derde keer goede keer. Andere 206 kit gewonnen daarjust :)
Verslavend... |
Quote:
Ge kunt d'r de straat mee leggen !!! 'k Vind het wel jammer (maar ook niet meer dan dat) wanneer ik een oud décalsetje of transkit aan m'n neus zie voorbijgaan. Meestal zijn het setjes die niet langer in de handel te vinden zijn. Of modellekes die niet zo gemakkelijk te vinden zijn ... Renault A310, Oude Celica's van Tamiya, oude Subaru's Legacy van Hasegawa, Landcruisers van Esci, ... Vraagje : Heeft er soms iemand weet van een Renault 16 (op 1/20) die te koop is op eBay (the Memorial Collection), laat het me gerust weten. Regards, 555 |
Ben ik d*m of wat? :D
In mijn opbouwende verzameling van 206 WRC's in Die Cast 1/43 won ik daarnet de rode 206 van Burns Monte Carlo 2003, redelijk goedkoop maar wel in Frankrijk. Ik blij :) Kijk dan eens verder dan m'n neus lang is, zie net dat ik onlangs dezelfde wagen kocht die nu ongeveer onderweg moet zijn naar hier... :S :S Waar zat ik met mijn gedachten :S Haha, nuja, no problem, ik verkoop hem weer hé dan ;) Of ruilen voor een ander 206'ke in 1/43... Liefhebbers?? :D |
of decals halen en aanpassen .
|
Quote:
Is het een altaya? Die zijn altijd spotgoedkoop. ;) |
Quote:
|
@ HF Integrale: Toyota celica's zijn er genoeg hoor. Ik heb hier thuis in een maand tijd drie stuks bijgekocht... Ik kan er je altijd eentje doorverkopen. Het zijn trouwens celica's van Monte Carlo 1993...
|
Quote:
|
Idd, decals genoeg, kijk maar eens bij domino...
Ik heb gisterenavond een prachtige auto binnengehaald, al zeg ik het dan zelf. Ben nogal een historic-fan in de rallywereld. Dus moest ik echt wel deze hebben::worship: http://img236.imageshack.us/img236/4816/f41b7gr.th.jpg Wanneer ik hem ga maken, kan ik nog niet zeggen. Er zijn nog 30 wachtenden voor hem... Maar misschien neem ik hem voor in de wintervakantie... |
a real classic loeten , zal een mooie zijn voor uw collectie .
|
Quote:
|
Quote:
Of liever nog een Toyota Celica Group B. (die bestaat in Resin, maar deze kost wellicht een fortuin) Proficiat met de Merc. (had ik geweten dat je er een zocht, dan had ik de mijne wel willen wisselen met de Fortuna Decals ;)) Regards, 555 |
1 Attachment(s)
@ HF INTEGRALE:
Ik heb hier nog een setje "Fortuna" decals dat weg mag, maar ben niet zekers of het deze decals zijn die ge zoekt. Daarom deze foto. |
De eerste 2 modellen zijn binnen :) De 905 '93 voor €19.35 en de Jordan J197 voor €11. Beiden inclusief verzending :)
|
Quote:
De ST165 is dat dan de versie waarmee Sainz ooit wereldkampioen werd? Maw de witte met rode decals?? Ik zoek er effe een foto bij... Die Mercedes, ja, ik zoek alle classics en historics... Maar die fortuna-decals, hm, die hou ik toch liever zelf, ook al vroeg die smerige waal (oeps sorry) € 6,5 aan verzendingskosten en verpakking... Een celica group B wil ik ook wel maja, zoals je zegt: expensive... Er is wel een nieuwe Toyota-reeks uit bij aoshima hoor. Ook oudere Toyota's uit de jaren 80 als ik het goed heb... Domino heeft die begin januari binnen... Groetjes . |
http://static.flickr.com/21/27560638_86f1498bfd.jpg
Deze dus?? Best wel te vinden, maar dan niet in rally-versie... Maar euhm, ik zoek hem ook, dus watch out !! Maar zal pas na nieuwjaar zijn van mij... |
Quote:
En inderdaad de Celica's ST165 van Tamiya zijn road-modellen, waar er transkits voor bestaan, o.a. voor die van Carlos Sainz in de Safari Rally. Ook Snijers heeft er nog mee gereden in een Bastos-livery. Regards, 555 |
Quote:
|
Quote:
|
Ah merci om het te laten weten. Zal zien wat ik zal doen ermee. Is dat rood van Vouilloz's z'n 206 eigenlijk wel exact hetzelfde als de gewone 206? Zal wel zeker...
|
Quote:
|
is hetzelfde rood , is een bozian wagen .
dus ex fabriek . |
Bellen? wrm, als je er op een sch**t vanaf woont :D :D
Wil niet zeggen omdat het een Bozian-wagen en ex-fabrieks is dat het daarom hetzelfde rood is he. Die Bozian 206-kes hebben al meerdere kleuren gezien... Nuja, zal wel hetzelfde zijn. Heb daarnet trouwens weer een misser gedaan op ebay, maar zal het niet vertellen ander denken jullie dat ik een ezel ben.... :S :D |
weer ene dubbel ???
ezels zitten hier nie op het forum .:applaus: |
goe bezig mannen, goe bezig. :applaus:
|
Ik denk dat het zelvde kleur is
http://img180.imageshack.us/img180/9514/pre0777wh.jpg http://img180.imageshack.us/img180/8121/pre1031nw.jpg |
Hahaha idd... De 2003 van Gronholm in Argentinië... Heb nu al m'n aankopen netjes in een Exel-bestandje gegoten zodat ik een mooi overzicht heb dat dit me niet meer overkomt... Zo erg is het nu ook niet want ik kan er nog altijd een andere van maken of verkopen eh dusja. :) Shit happens :)
|
Vandaag m'n eerste 206'ke in 1/43 ontvangen. Ben intussen verslaafd... Daarstrax de Peugeot van Campos op de kop kunnen tikken. Ebay is toch raar. De ene keer moet je 1000x bieden de laatste minuten, en nu voor Campos z'n wagen had ik gisteren geboden en niemand is er nog boven gegaan... Ben blij dak die heb :)
|
Quote:
Proficiat !! Toch oppassen met die verslaving, want het kost verdikke geld!! Best een beetje een budget of zo opstellen. Ikzelf had ook last van kopen, kopen en kopen... Tot het vrouwke hier in huis het verdacht vond dat er zoveel pakjes toe kwamen... Kan me nu voorlopig goed beheersen, ook al omdat ik fors geschrokken was van de VISA-factuur !! Toch zijn vandaag 2 pakketten toegekomen. De Toyota Levin en een Trabantje van Revell. Die laatste is een ramp qua inhoud en stevigheid. Dat zal extra werken worden vrees ik en de reputatie van Revell was al niet denderend... Maar de kit is ook uit 1990 dus jah... More to come, soon... |
Idd, erg verslavend... Heb er in een grote week tijd toch ook een mooi bedragje aan gespendeerd dat ik mijzelf nu verplicht heb van een tijdje niet meer de "zoek"-functie op ebay te gebruiken en enkel nog naar de dingen te kijken die ik volg in mijn ebay :) Daar zitten nog een 2-tal objectjes tussen die ik graag zou willen en dan las ik een stop in anders..... :D
Vandaag weer pakje gekregen met de 206 van Burns in Monte Carlo. Er moet nog ergens ene onderweg zijn, en nog een 6-tal klaar om op te sturen. Haalde vandaag ook Gronholm's in Australie met podium en figuurtjes binnen... :) |
All times are GMT +2. The time now is 00:11. |