De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Autosport eindwerk (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15113)

Neo-242 25-04-2007 20:54

Mooi en verzorgd werkje!:applaus:

guntha 25-04-2007 21:06

Quote:

Originally Posted by Juha (Post 208745)
Er staan een paar foutjes op de derde pagina:
- compition-coupé, moet dat niet competition zijn?
- die zin wordt plots afgebroken, dat leest niet handig
- 100.00 moet 100.000 zijn

In het rally-hoofdstuk (wat ik overigens wel héél kort vind, er is nog leven naast de circuits ook):
- KP's zijn nooit 60km lang, het is zelfs verboden zo'n lange KP's te hebben. De langsten zijn ongeveer 40 km

Bij de veiligheid zeg je dat de rolkooi gemaakt is uit carbon vezel. Wel, ik heb nog nooit een auto gezien met een carbonrolkooi. De monocoque van een F1 of prototype bestaat wel uit carbon, maar een rolkooi is gewoon staal (aluminium is verboden).

Pagina 9, onderaan bij de circuits:
- "als eerste heft men", een E tekort

Wat volgde ziet er zeer goed uit, maar omdat F1 me weinig intereseert ben ik daar maar gestopt met lezen. :+ In het algemeen is het zeker niet slecht. :)

Wat je over rally zegt klopt. Het is zo kort omdat je een selectie moet maken. Ik mag maar 20 pagina's hebben, dus moet ik selecteren wat ik erin zet. Als ik mocht had ik wel 100 pagina's met echt alles erin. Van zowel motor als rijder tot alle soorten heel uitgebreid. Maar dit mocht ik niet dus ja vallen er slachtoffers:o Toch fijn dat jullie het al mooi vinden.

Bart.Vandecavey 26-04-2007 15:15

Ik vind het een heel proper werk en mooi geschreven maar volgens mij is de kern van de zaak iets te weinig belicht.

guntha 26-04-2007 19:38

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 208750)
Mooi en verzorgd werkje!:applaus:

Je ziet heb mij aan mijn woord gehouden. Het eindwerk staat online;) nu die brief naar zolder eens bedenken.

guntha 28-04-2007 12:51

Als de professoren nog katastrofale fouten zien meld ze dan;) . Ik ga mijn werk woensdag afgeven. Ik hoop dat ze het in school verstaan wat er in staat en het goed vinden. Heb er veel werk in gestoken.

guntha 22-05-2007 20:23

Alles is af en zeer verzorgd volgens de leraren in school. Deels dankzij jullie vakkundige hulp. Nu heb ik gehoord dat er bij de presentatie een kenner gaat bijzitten. Hopen dat hij mij niet de grondinboord met zijn vragen:fight:
1 leerkracht had het al gezien en vond het uiterst intressant.

Belle 22-05-2007 20:25

Dat is al goed om horen, Guntha.

Ik denk niet dat het de bedoeling is van die kenner om u de grond in te boren met z'n vragen. Sta gewoon sterk in je schoenen en laat je niet van je stuk brengen. Het loopt wel los. :)

ICEMAN 22-05-2007 20:32

Zeker weten. Komt allemaal wel dik in orde. :)

guntha 22-05-2007 20:41

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 210732)
Zeker weten. Komt allemaal wel dik in orde. :)

Ik heb van de beste marchal ( iceman) :worship: in zolder een stuk wrs 3.5 gehad:D Probleem is dat ik niet weet welke stoffen ik zie op het stukje: Ik zie beige draadjes, honingraad structuur, groenschuim. en dan de zwarte achtergrond. Weet iemand wat deze stoffen zijn? Kwestie dat ik het weet voor het geval ze het vragen.

ICEMAN 22-05-2007 20:54

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 210734)
Ik heb van de beste marchal ( iceman) :worship: in zolder een stuk wrs 3.5 gehad:D

Kuch kuch hoest hoest kuch kuch

guntha 22-05-2007 21:07

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 210742)
Kuch kuch hoest hoest kuch kuch

Mag soms toch wel gezegt worden he. Als teken van dank.:D
toch niet ziek zeker?:champagne:

guntha 06-06-2007 15:02

Mijn materiaal heb ik nu ondertussen allemaal. Dank aan Bugalfa!!
Weet nu niemand uit wat een f3.5 bestaat? Ik vind het zelf niet op internet en zou het toch graag weten voor bij de presentatie!

@ Bugalfa
sheu das warm da pak. Heb de muts en de helm eens opgezet voor te zien hoe da is. Mijn bril was ongedampt ( condens). Wat moet dat zijn met da heel pak.:D

smiley 06-06-2007 15:11

hoe bedoel je met "uit wat een f3.5 bestaat' motor ?
een WSR 3.5 ??

deze zaken kan je allemaal op www.renault-sport.com vinden

guntha 06-06-2007 15:14

Quote:

Originally Posted by smiley (Post 211947)
hoe bedoel je met "uit wat een f3.5 bestaat' motor ?
een WSR 3.5 ??

deze zaken kan je allemaal op www.renault-sport.com vinden

oei sorry beetje onduidelijk. Nee ik heb hier een stukje liggen van de wrs 3.5 maar weet niet waaruit het stukje bestaat. Het is een stuk barge-board ( srry als ik het verkeerd spel ofzo)

ICEMAN 06-06-2007 15:20

Side-Pod ;)

All times are GMT +2. The time now is 14:19.