De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar 2010, nieuwtjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19151)

Pascal 16-10-2009 01:11

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 252673)
Met andere woorden: De RACB eist een monopolie op. Niet gezond voor de autosport in België :no:

Zowel Ottooke als Dries DS als Raceboy hebben een punt.

Maar mij gaat het er over WAAROM dat alles zo loopt. En daarop vind ik nergens een antwoord. Het antwoord is bij sommigen bekend maar ze maken of durven het niet bekend te maken, mijn gedacht.

C U

BSOT 16-10-2009 08:40

Quote:

Originally Posted by Pascal (Post 252708)
Het antwoord is bij sommigen bekend maar ze maken of durven het niet bekend te maken, mijn gedacht. C U

Tja, is niet echt ver te zoeken hoor Pascal.

Pascal 17-10-2009 09:46

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 252710)
Tja, is niet echt ver te zoeken hoor Pascal.

Dat weet ik ook wel... Ik zoek ook (niet meer)... Ik stel ook de vraag niet meer...

Ik stel gewoon vast.

C U

Drivejay 17-10-2009 18:28

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 252697)
Dat klopt voor een gedeelte maar ook hiervoor moet je eerst de "nationale zooi" in huis halen. Dat lijkt me voor veel mensen toch een grote drempel.

Ik heb de overstap gemaakt dit seizoen (met de BHC) en eerlijk gezegd heb ik weinig of geen veranderingen vastgesteld. We rijden nog altijd met dezelfde autos en dezelfde reglementen.
Ik blijf erbij, als je graag rijdt en een klein buget hebt is de BHC klasse 3 een goed begin.

klopklop1 18-10-2009 23:06

Moest Skylimit Events nu met een opstapklasse op de proppen komen zou dit misschien wel een mooie oplossing zijn.

joost 19-10-2009 10:47

Quote:

Originally Posted by Pascal (Post 252708)
Maar mij gaat het er over WAAROM dat alles zo loopt. En daarop vind ik nergens een antwoord. Het antwoord is bij sommigen bekend maar ze maken of durven het niet bekend te maken, mijn gedacht.
C U

Of ze worden door een bepaalde promotor monddood gemaakt?

BSOT 19-10-2009 19:23

Quote:

Originally Posted by joost (Post 252787)
Of ze worden door een bepaalde promotor monddood gemaakt?

Denk het niet Joost. Volgens mij zijn we gewoon slim genoeg om de vuile was van anderen niet buiten te hangen om in het belang van de sport volgend jaar nog iets te hebben in Zolder en Francorchamps. Met het verspreiden van onjuiste informatie of het naar buiten willen brengen van belangrijk info, juist om uw eigen gelijk te kunnen halen t.o.v. sommige mensen bereik je niets.

Of toch... jawel, een hoop zever en mensen die zich in hun gat gebeten voelen en de autosport nog meer schade kunnen aanrichten als wat ze nu al gedaan hebben.

EN Joost, jij bent toch ook perfect geplaatst om op Pascal zijn vraag te antwoorden. Ipv dan af te geven op anderen, wees man en vertel je ding. Ik echter zou graag volgend jaar nog eens op circcuit komen dus... ik laat de eer aan jou.

joost 20-10-2009 00:44

Beste Dries Heyman

ik heb geen onjuiste info naar buiten gebracht, gewoon de zaken geschreven zoals ze zijn en dat mag niet, punt. Maar gelukkig zijn er heel wat mensen met gezond verstand die wat er nu gebeurt wel goed inschatten. Dat stemt me positief.

groeten

BSOT 20-10-2009 01:00

Hey Joost,

Wees er maar zeker van dat ook ik het ganse verhaal verre van leuk vind. Maar soms moet een mens al eens op zijn tanden bijten om de dingen die hij eigenlijk zou willen zeggen, door te slikken en rustig voor hem/haar te houden. Wat er de laatste maanden gebeurd is, is gewoon spijtig voor de sport. De door jou aangehaalde promotor steeds met de vinger wijzen is niet fair. Hij heeft alles gedaan wat binnen de mogelijkheden lag om de boel te houden zoals het is. Is voor een deel gelukt, maar geloof me, niet echt zoals het in ons draaiboek stond voor 2010.

Niemand hoeft zich persoonlijk gepakt te voelen. Jij hebt je job gedaan, wij de onze, en ik denk dat dit het best haalbare scenario (was)is voor iedereen. Is iedereen daar gelukkig mee? Ik denk het niet, maar tja, wat doen we er aan? Blijven bleiten en zeggen dat het vroeger beter was, of hard werken en gaas geven om nu te beginnen knokken voor 2010?

Begraaf je strijdbijl en voorgevoelens t.o.v. bepaalde personen Joost. Werk constructief mee aan de toekomst en je zal zien dat iedereen er beter kan van worden, ja, ook jij.

Nu Damiaan n'een heiligen is weet ik wat me doen staat de komende 150 jaar :)

RKG 28-10-2009 19:52

Volgend jaar een nieuw team in de Belcar: Level Racing, met 2 Porsche 997 cup. Oprichters zijn Olivier Muytjens en Ralph Fraipont

www.autosport.be

fenixracing 28-10-2009 21:49

Maar er verdwijnt eentje. JD comp ze hebben alles te koop aangeboden.
2x lambo en 1x porsche rs.

http://www.racecarsdirect.com/listin...l#SlideFrame_1

RKG 28-10-2009 22:39

Het was al in het persbericht te lezen dat Joost Vollebergh zijn lambo te koop zou zetten.
Quote:

Ik zou graag terug racen in een omgeving waar je als amateurrijder ook een kans maakt op een zege en had gehoopt op een koerswijziging voor volgend seizoen. Maar ook de nieuwe promotoren hebben het blijkbaar niet begrepen en hun project voor volgend seizoen zegt me niets.
Wat ik mij hierbij af vraag, is waarom hij dan al 2jaar met die lambo rondrijd, en dan niet een volledig seizoen DSMEC reed, want dit was toch goedkoper en er rijden meer amateur-rijders.

Eygmar 28-10-2009 23:42

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 253048)
Het was al in het persbericht te lezen dat Joost Vollebergh zijn lambo te koop zou zetten.

Wat ik mij hierbij af vraag, is waarom hij dan al 2jaar met die lambo rondrijd, en dan niet een volledig seizoen DSMEC reed, want dit was toch goedkoper en er rijden meer amateur-rijders.

ik denk een seizoen touringcup rijden met lambo nie goedkoper zal zijn,

RKG 29-10-2009 09:18

Ik heb ook niks gezegd van de lambo te gebruiken in de DSMEC. Er zijn een paar wedstrijden gereden met de Porsche, en daar draaide ze wel voorin mee...

fenixracing 29-10-2009 09:54

Ik hoop alleen dat iemand ze overneemt en volgende jaar er mee aan de start staat.

All times are GMT +2. The time now is 20:07.