![]() |
Joost maakt eens een signature van Dailysportscar zodat de 2 mensen die de site nog niet kennen ze ook leren kennen :D
|
Quote:
|
Quote:
Ik gok op Mike Hezemans... |
sennake, vincent ik kan je uit zeer goede betrouwbare bron melden dat ik weet wie de tweede piloot is op de viper.
Alsook longin met een Porsche rijd ja of neen |
Zeg het dan :D !
|
Quote:
|
Dat zou ons te ver off-topic brengen :D
|
Nou volgens mij is dat toch een belcar nieuws-itempje
|
Quote:
|
Check www.misteryracing.com ( onder het item Belcar - Nieuws ) en ontdek wie er in 2003 de GLPK Viper zal bemannen...
|
Da haddek niet verwacht , dat duo ziet er wel sterk uit
|
Aha. Ik vermoed dat ik hierbij dus ontslagen ben van mijn zwijgplicht ;)
Dit nieuws was door insiders al enige tijd gekend, maar ik heb gewacht tot het officiëel gemaakt werd om te onthullen : Freddy Van Roey is dus de "geheimzinnige teammaat" van Anthony Kumpen. Ik wens beide teammaats dan ook alle succes toe. |
Euh, mannen, volgens insiders, alle een van de piloten, is het contract nog niet getekend, maar t zou normaal wel moeten gebeuren. Dus officieel zijn ze nog geen teammaats.
|
Zoals jullie waarschijndelijk al weten, zijn silhouettes vanaf 2003 toegelaten in Belcar, met het Belgisch merken kampioenschap.
Maar gaan we er ook zien? Ik denk niet dat mensen zoals M. Dubois & Co het graag zouden hebben dat hun silhouettes trager zouden zijn dan de zware tourisme & gt wagens. Wat denken jullie hiervan? Bestaat de kans om vanaf april 2003 silhouettes in Belcar te zien? Ik denk dat de kans redelijk klein is... Dit zou ik aan Dubois Racing voorstelen : bouw een Audi A4 "à la Ford Mondeo Belcar" :) . Vincent |
De sillhouettes light zoals die van Dubois gaan rijden in het nieuw procar kampioenschap (BTC), (mss 4)
De andere zijn nog erg twijfelachtig, volgens mij zullen er niet veel sillhouettes aantreden in het belcar kampioenschap 2 hooguit 3 |
All times are GMT +2. The time now is 04:29. |