![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Reeds negen teams zijn compleet. Graag hadden wij van deze teams dan ook het ingevulde inschrijvingsformulier ontvangen, zodat we alles netjes kunnen bijhouden...
Bedankt voor jullie medewerking ! |
Ik ga dat zo snel mogelijk in orde proberen te brengen Dries. Het is gewoon een beetje druk momenteel ;)
|
Beste Karters,
Dit evenement komt aardig dichtbij, en om alles met Extreme Kart in goede banen te leiden, verzoeken we jullie om DRINGEND jullie inschrijvingsformulieren per team te bezorgen aan descom@pandora.be. (Alle inschrijvingsformulieren dienen binnen te zijn tegen 31 augustus. Stuur gerust jullie formulier nu reeds binnen, je kan nog steeds een piloot toevoegen tot 1 dag voor aanvang van de wedstrijd.) Ook diegenen die reeds een inschrijvingsformulier invulden, vragen we om dit ook nog eens op bovenvermeld adres door te sturen, zodat we alles kunnen centraliseren. Wij herinneren de teamverantwoordelijken ook aan de betaling van het inschrijvingsgeld, wat tegen UITERLIJK 31 augustus dient te gebeuren. De inschrijvingen voor het mediterraan buffet dienen vermeld te worden via het inschrijvingsformulier. Voor dit buffet kan je nog steeds personen bijboeken tot 7 september. Wie alles nog eens rustig wil nalezen of het inschrijvingsformilier wil downloaden, kan dat via http://www.misteryracing.com/site/new/3uren |
Betalingen ...
Voor de wedstrijd zijn volgende teams in orde met hun betaling : Misteryracing I Speedlover.com / BRI Misteryracing II 24u.be Just4Fun Racing Xplosiv racing Team SKF De betaling van DSC, De paddock, Autosport.be en G& A werd nog niet ontvangen, gelieve dit DRINGEND te doen a.u.b. ... Wat betreft het buffet zijn er momenteel 21 inschrijvingen. Ook hiervoor verzoeken wij iedereen die wil deelnemen aan het buffet alles dringend in orde te brengen. Van volgende teams wordt ook nog het definitieve inschrijvingsformulier verwacht : DSC, De Paddock, G&A, Autosport.be, SKF en Xplosiv racing team Mogen we jullie hierbij verzoeken deze zaken DRINGEND te regelen, aangezien de wedstrijd aardig dichtbij komt... Alvast bedankt voor een spoedige reactie ! |
voila, 12 teams compleet
|
is er nog ergens plaats?
Ik ben wel geinteresseerd. maar ik kan pas maandag bevestigen. Miss moet ik zondag werken. Maarten |
Maarten,
Neem eens contact op met Joost Custers. Zijn team zoekt nog één persoon. Joost kan je bereiken via mail of pm hier op het forum... |
Quote:
|
Voor hen die nog willen deelnemen aan het buffet, medt dit dan aub met grote spoed.
Volgende personen zijn ingeschreven voor dit Mediterraan Buffet (naam van de inschrijver met tussen haakjes het aantal personen): - De Beule Bart (1) - Golsteyn Guy (4) - Vandaele Alain (3) - Hendrickx Patrick (2) - Vandecavey Bart (1) - Custers Joost (2) - Claessens Stijn (3) - Pessendorffer Werner (4) - Vandaele Benedikt (6) - Jaenen Andy (1) - De Smet Dries (1) - Suffeleers Davy (1) Een toffe bende van reeds 29 personen... Beter congé pakken op maandag, vrees ik :+ :+ :+ |
We moeten nog recht naar huis kunnen rijden ook :gas: :D
|
euh, joost
ik kan ni mee rijden. Ik moet de zondag voor de laatste keer naar de chiro. Ik krijg mijn afscheidsaandenken. En na 13 jaar chiro,wil ik da wel gaan afhalen. Tzal voor ne volgende zijn. Maarten |
Maarten toch ;)
Ge moet wel uw prioriteiten stellen he :p |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 10:34. |