![]() |
Kunne wij een volledige lijst bekijken van iedereen die meedoet? Ik bedoel de namen van de piloten?
|
filip verbert, yves verbert, luc tuyteleers, kristof heyrman, herman, jorgen, frans, daniel, robin, patrick, mistery s namen zijn geweten, kartgrid.be ook, david philipsen, sven van hezel, mike puplet, bart andries, laurent van leeuw, jurgen van hover, dominique oostland, tom derammelaere, thierry vandenberghe, charlie santens, bruno vermote, tom gielen, joris wouters, erik gay, ward sluys, joris sluys, olivier petroons, johnny vanzeebroek, ivan hopchet, nancy hopchet, didier sleeuwagen, bene favaron, tom minnekens, tom verhoeven, tom rodijns, gunther ongena, franky seynhave, bruno lammertijn, robbie piessens, peter ohms, benoit swennen, jan van reeth, philip jacobs, vic herman, jc liard, mark goossens, francoise, claudia, rudi, steve de cuyper, raf van goolen, benny de pestel, beutels 1, beutels 2, volker schmid, bernard dugailly, daghan unludogan.
Voila, al de namen. |
en ik sta er weer niet bij :(
|
ja ma da komt omdat ge u niet hebt ingeschreven...
|
jwel Kelly'ke. Eric Gay wordt vervangen door Tim Martens. K heb u da toch doorgemaild?
filip verbert, yves verbert, luc tuyteleers, kristof heyrman, herman, jorgen, frans, daniel, robin, patrick, mistery s namen zijn geweten, kartgrid.be ook, david philipsen, sven van hezel, mike puplet, bart andries, laurent van leeuw, jurgen van hover, dominique oostland, tom derammelaere, thierry vandenberghe, charlie santens, bruno vermote, tom gielen, joris wouters, Tim Martens vervangt erik gay, ward sluys, joris sluys, olivier petroons, johnny vanzeebroek, ivan hopchet, nancy hopchet, didier sleeuwagen, bene favaron, tom minnekens, tom verhoeven, tom rodijns, gunther ongena, franky seynhave, bruno lammertijn, robbie piessens, peter ohms, benoit swennen, jan van reeth, philip jacobs, vic herman, jc liard, mark goossens, francoise, claudia, rudi, steve de cuyper, raf van goolen, benny de pestel, beutels 1, beutels 2, volker schmid, bernard dugailly, daghan unludogan. Voila, al de namen. |
Quote:
|
foutje van mij, blond zekers....
k zal het aanpassen in de lijst tim! t komt allemaal in orde! |
ok
|
Quote:
|
ziet maar dat ge r allemaal klaar voor zijt he!?
|
Wij zien t helemaal zitten! En gij Kellyke?
|
Quote:
|
we zullen dat straks al weten want we gaan het circuit nog es ne keer 'verkennen' :)
mor eigl karten zien we altijd zitten, zolang het maar 4 wielen en ne motor heeft dat je niet zelf moet trappen ofzo :d see you all tomorow |
hallo mensen van paddock.dit is mijn eerste post.
zeg boosterke om hoe laat ben jij vanavond in jpr. ik heb gisteren 2 keer gereden in hele trage sessies.44.75 was mijn beste. |
welkom op het forum nikki :)
beupz zal wel belle als ik vertrek :D |
All times are GMT +2. The time now is 15:05. |