De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

Raceboy 13-10-2004 17:02

Quote:

Originally posted by Integra
Wat is de pret van rijden in semi-pro mode met assists? :rolleyes: ;)

iedereen mag toch rijden zoals hij wilt? I Jou manier de enige echte? Oppassen met dat sorrt gedrag, er zijn al genoeg oorlogen in de wereld, alleen maar omdat er mensne zijn die denken dat hun mening de enige mening is.

Ottooke 13-10-2004 17:33

Ondertussen heb ik de pers demo gewist en de nieuwe demo werkt! Eerste race zit er op, en niet over de lijn geraakt :) Ik had een kleine crash op de raidillon, ik zat zowaar op de betonnen baan langs het circuit :) Overigens loopt de groene draad dwars door mijn auto en kan ik dwars door de bomen rijden :D Nu ja, normaal gezien kom je daar toch nog als je een wedstrijd rijdt. Gele vlaggen alom, maar geen enkele andere vlag gezien, wel de lampjes in de cockpit. Spijtig dat enkel de gele vlag zichtbaar is, maar dat is al meer dan in sommige andere games.

Integra 13-10-2004 20:42

Quote:

Originally posted by raceboy
iedereen mag toch rijden zoals hij wilt? I Jou manier de enige echte? Oppassen met dat sorrt gedrag, er zijn al genoeg oorlogen in de wereld, alleen maar omdat er mensne zijn die denken dat hun mening de enige mening is.
Ik ben nog altijd vrij om mijn mening te verkondigen.
Nu terug on topic. Welke tijden rijden jullie in semi-pro zonder assists met de Lister Storm?
Ik heb met de standaard set-up een 2:15.0 gereden.
Aanvullen maar ... :)

S. Claeys 13-10-2004 20:45

2:19.7 als beste en in een 100% AI race.

Wel met eigen setup, beetje met de swaybars gedraaid.
Heb graag een wagen die zelf instuurt. ;)

Boetzie 14-10-2004 13:28

2:13.6 in training
2:17.0 in een 100% AI race

Zowel anti lock brakes en traction control zijn geactiveerd

Setup is de standaard setup met veranderingen aan de banden,
duct, radiator opnenig, Toe-in Voor, ophanging achter en Wing.

Wat me vooral verbaast aan dit spel is van tijd tot tijd de rijlijn en agressiviteit of durf van de tegenstander. Met een Lister een Morgan uitremmen in de chicane en dan plots merken dat die Morgan je op de eerste curbstone rechts terug inhaalt..... :D
LEKKER!

Wat mij persoonlijk wel wat stoort (maar het is dan ook realistisch) is het spiegel probleem. Je moet in feite op je stuurtje 2 knoppen al reserven om links en rechts in de spiegels te kunnen kijken. Maar dat maakt het alleen maar echter natuurlijk.

S. Claeys 14-10-2004 15:33

Ik zie de rechtse spiegel maar niet de links, maar heb wel de achterruit spiegel dus is dat niet z'n probleem.
In N2003 gebruik ik ook knopjes om vlug effe links of recht te piepen, NP hiermee.

Frits 14-10-2004 20:43

Ook eens die demo gedownload en de eerste ronde een tijd van 2:08.000.

krikke 14-10-2004 20:46

:rolleyes: kan je dat hier eens komen demonstreren aub? ;)

Frits 14-10-2004 23:36

Nog eens gereden 2:03.9, één keer 2 seconde sneller maar toen perongeluk uitgevlogen :frusty:.

krikke 14-10-2004 23:47

Wanneer maak je je vrij? Kom het hier eens doen? Wat drink jij graag? :D :D :D Ben ik benieuwd...
Welke hulpen gebruik je? Snij je het circuit af? :confused:

S. Claeys 15-10-2004 09:31

Replay aub

:no:

Boetzie 15-10-2004 10:21

Volgens heeft er hier iemand een geheim BOOST knopje gevonden. :D

En inderdaad die replay wil k ook wel eens zien! :rolleyes:

Stefan 15-10-2004 10:34

zal wel arcade mode zijn, er zijn mensen die in die mode onder de 2 minuten rijden.

rallytje 15-10-2004 13:52

Ziet er wel tof uit moet ik zeker hebben

Integra 15-10-2004 17:27

Quote:

Originally posted by alarma
zal wel arcade mode zijn, er zijn mensen die in die mode onder de 2 minuten rijden.
Inderdaad. Naar mijn goesting is GTR te commercieel geworden, mja, ze hebben het nodig om sequels te maken he. :) ;)

R@ce@holiC 15-10-2004 18:07

Ik rij in koers 2 17 ers , semi pro zonder aids , maar dit is met de standaard setup. Voor mij heeft die setup veel teveel onderstuur...

S. Claeys 16-10-2004 00:46

Quote:

Inderdaad. Naar mijn goesting is GTR te commercieel geworden, mja, ze hebben het nodig om sequels te maken he. :) ;)
LOL, zeg ze doen het niet voor hun plezier he. Het is een commercieel produkt. Wie doet er nu bussiness voor het plezier enkel? GTR bied voor elke racer wat wils. NASCAR 2003 heeft ook een ARCADE mode, geen kat die daar over zit te zeuren. Ik heb nog nooit in die MODE geweest, nooit. GTR voorziet iedereen en probeert zoveel mogelijk munt eruit te slaan, logisch volgens mij.

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
Voor mij heeft die setup veel teveel onderstuur...
Probeer eens je trackbar of hoe het ook heet, vooraan lager te zetten en achteraan hoger, telkens een paar klikjes.

Dit effect moet je zeker goed voelen, hij zal veel beter insturen en meegaan in de bocht.

Integra 16-10-2004 09:39

Quote:

Originally posted by S. Claeys
LOL, zeg ze doen het niet voor hun plezier he. Het is een commercieel produkt. Wie doet er nu bussiness voor het plezier enkel? GTR bied voor elke racer wat wils. NASCAR 2003 heeft ook een ARCADE mode, geen kat die daar over zit te zeuren. Ik heb nog nooit in die MODE geweest, nooit. GTR voorziet iedereen en probeert zoveel mogelijk munt eruit te slaan, logisch volgens mij.

Jaja, dat weet ik wel, maar gewoon omdat er track ir ondersteund wordt, moet er een hele press release van geschreven worden terwijl LFS S1 ook track ir ondersteunt zonder een hele press release. Ach ja, veel maakt het niet uit. Spijtig vind ik wel de release date, namelijk 4 maart 2005 !!

S. Claeys 16-10-2004 09:58

Ik denk dat dit met de soort "support" te maken zal hebben van Track IR.

krikke 16-10-2004 10:11

Komt er mij eens iemand efkens reanimeren? 4 maart?? Welke bronnen zeggen dit... :eek:

S. Claeys 16-10-2004 10:27

We "world wide release" zou wel eens zo laat kunnen zijn ja, maar ik koop wel een zweeds pakje via RSC zenne.

Ik heb die release date nergens gezien maar zou wel kunnen.

Integra 16-10-2004 13:21

Quote:

Originally posted by S. Claeys
We "world wide release" zou wel eens zo laat kunnen zijn ja, maar ik koop wel een zweeds pakje via RSC zenne.

Ik heb die release date nergens gezien maar zou wel kunnen.

Dus u spreekt vloeiend Zweeds? Dit zijn geen van beide multilanguage versies, met andere woorden, ofwel alleen Duits, ofwel alleen Zweeds. :)
Die 4 maart heb ik uit goede bronnen vernomen. Meer zeg ik hier niet over.

S. Claeys 16-10-2004 14:16

Ik denk niet dat die zweedse "gedubt" is zoals de duitse.
Wel, dat heb ik vernomen althans.

Ik zou zelf nooit een nederlandstalige kopen, hoe onnozel is da zeg.

Bramzel 16-10-2004 17:55

Quote:

Dus u spreekt vloeiend Zweeds? Dit zijn geen van beide multilanguage versies, met andere woorden, ofwel alleen Duits, ofwel alleen Zweeds. :)
Die 4 maart heb ik uit goede bronnen vernomen. Meer zeg ik hier niet over.

Je moet toch eens andere bronnen gaan zoeken want die "goede" bronnen van jou hebben er blijkbaar de ballen verstand van.
Duitse release = duitstalig
Scandinavische release = engels / doosje+boekjes eigen taal (zweeds/fins/etc.)

Verder is die datum 4 maart ook volledig uit de lucht gegrepen, het enige wat tot nu toe bekend is is dat GTR in de overige landen gereleased wordt aan het begin van 2005.

Integra 16-10-2004 18:33

Quote:

Originally posted by Bramzel
Je moet toch eens andere bronnen gaan zoeken want die "goede" bronnen van jou hebben er blijkbaar de ballen verstand van.
Duitse release = duitstalig
Scandinavische release = engels / doosje+boekjes eigen taal (zweeds/fins/etc.)

Verder is die datum 4 maart ook volledig uit de lucht gegrepen, het enige wat tot nu toe bekend is is dat GTR in de overige landen gereleased wordt aan het begin van 2005.

ok, maar over de release, iemand had een mail gesuurd en als antwoord 4 maart 2005 teruggekregen dus ... :frusty:

Integra 19-10-2004 16:13

Geweldig :frusty:

Official statement delay GTR

--------------------------------------------------------------------------------

So, finally I can give you some information about the delay:

Yes - there is going to be a delay of the Scandinavian release. Official press release expected within the next few days. No new release date set at this point but it will be during the first Q of 2005. Hopefully a specific date will b e announced soon as well.

German release still right on time - 4th of November.

That's all for now - cheers!

Buzzbomb 19-10-2004 23:08

Tja :(

Tis niet anders.

marcel 21-10-2004 18:50

dan koopt ge maar de duitse versie he...

krikke 28-10-2004 13:54

Welke ongeduldige simmer gaat er op 4 november naar Duitsland rijden om GTR te kopen???? :D :D :D

S. Claeys 28-10-2004 15:19

Ooit van online shopping gehoord? :D

krikke 28-10-2004 15:48

Da's te traag... :D
Waar ergens, net over de grens zou er een mediamart of zoiets zijn??? :confused:

Raceboy 28-10-2004 15:52

www.mediamarkt.de

S. Claeys 28-10-2004 15:53

Quote:

Originally posted by krikke
Da's te traag... :D
Waar ergens, net over de grens zou er een mediamart of zoiets zijn??? :confused:

Pre order en je krijg het de 4de in de bus, alée, ongeveer he.
Op nen dag komt het niet

krikke 28-10-2004 17:49

Waar heb jij ge-preordered? Ergens een linkske of zo...? :D

S. Claeys 28-10-2004 23:26

www.okaysoft.de

krikke 29-10-2004 06:30

Thanks, nu nog een beetje Duits leren :eek: , straks de gebuur er maar eens bijhalen... ;)

sledge 29-10-2004 11:46

'k Versta er ook geen bal van :D
Mischien een stap-voor-stap tutorial over hoe GTR te bestellen op een Duitse site :D

krikke 04-11-2004 20:23

En???? Iemand al GTR aan het spelen???????? :confused: :eek:

PorscheGT 04-11-2004 20:54

Raceaholic heeft het sinds vanmiddag , en is al non-stop aan het rijden .. dus ik vermoed dat het een goed spelleke is :P de sound van de porsche RS en de corvette vind ik persoonlijk een beetje tegenvallen ... maar kom het realisme van het spel maakt alles weer goed :D

krikke 05-11-2004 07:11

:eek: Waar gekocht? :p

All times are GMT +2. The time now is 08:27.