![]() |
Ah Nikki, die rijdt daar iedereen op een hoopje. Ik probeer daar altijd sneller te gaan, maar die volgen, is out of the question.
|
Kdenk dat er weinigen zijn die niet door Nikki gepasseerd zijn vandaag. Ik had de eer om 2 , bijna 3x door hem voorbijgestoken te zijn. Gewoonweg niet te volgen. Dan denkte van kprobeer hem ff te volgen , lukt gewoon niet...
|
Laat ons hopen dat Nikki een beetje geluk heeft bij de RACB academy selectie eind november in Zolder, want dan kunnen we hem in de toekomst in Zolder en Spa bewonderen.
|
Kunnen we zeggen tegen onze eventuele kinderen/kleinkinderen "tege dien heb ik ooit nog een koers gereden" :)
|
Proficiat aan iedereen voor een puike en sportieve wedstrijd!
In het bijzonder ook aan Nikki die echt niet te stoppen was. Toen ik voor de tweede maal buitenreed was mijn opdracht onze 8ste plaats verdedigen, nadat Nikki er onder Gikke zijn relais drie ronden achterstand af gereden had. Onze stille hoop was dat 24.be nog eens zou pitten en dat ik nog een kanske zou krijgen. Niet echt dus. Proficiat uiteraard ook aan de winnaars. Ik denk dat het verschil met de rest van het veld wel duidelijk was. Toch ook een pluimpje aan beide dametjes van MisteryI. Karo: houden zo, en zeker in Machelen voor de 24U!!! Annelies: niet alleen mooie verschijning maar ook verdorie snel. In jouw/haar spoor heb ik m'n eigen rondetijden weer wat scherper gezet. Hoewel, 't was met Stijn Coninckx voor m'n wielen dat ik een persoonlijke besttijd van 31.24s (volgens mijn boordchrono 31.23) kon klokken. Daarmee was mijn dagje goed! |
Ook net terug se, we ( Bart en ik) waren precies weer de laatste :D
Tof koerske, spijtig dat we net naast het podium vallen maar met dit veld is dat niet echt een schande... Een uur aan een stuk gereden, dat zal ik morgen wel mogen voelen denk :) Zeer tevreden over de prestaties van mijn teamgenoten en persoonlijk ben ik best tevreden met mijn besttijd van 31.06. Het was een zeer sportieve race en het geheel was vlekkeloos georganiseerd! |
Quote:
|
Ten eerste wil ik Dries bedanken voor deze goed georganiseerde en prachtige kartnamiddag.
We waren getipt voor podium wat ik eigenlijk liever niet had want was al blij met top 5. Maar wat we bijna niet durfden dromen kwam toch uit. Gewoonweg als eerste gefinisht. Nie te doen. Na 3de plaats bij qualificatie gereden te hebben nam Frederic als eerste het stuur en met zo een hectische start toch in deze eerste ronden hield hij toch het hoofd koel. Het was soms echt close allesinds in het laatste van zijn stint met de tweede en vierde plaats maar door ietsje langer te rijden kon hij zich al vestigen op een eerste plaats . Dan was het Jeroen die het stuur overnam waarna we weer derde werden Maar ook hij reed voor wat hij waard was en klom zo na enkele ronden terug naar de eerste plaats.Dan nam ik voor het laatste uur het stuur over. Maar natuurlijk had ik mijn porsie weer van de pech. Gaskabel kapot. Ik kon gelukkig nog eigenhandig tot aan de pits geraken en kon heel vlug van kart verwisselen. Daarvoor ook een pluim voor de organisatie daar. Terug uit pits hadden we nog enkele sec voorsprong op de tweede en hebben we die voorsprong terug beetje kunnen uitbouwen na mijn grote opluchting om dan uiteindelijk op die mooie eerste plaats te eindigen. Ik dank mijn teamgenoten voor hun inzet en bijdrage in dit en het was een mooie faire wedstrijd en hoop dat er nog veel mogen volgen. (Liefst met eerste plaats :D ) Allé nog een prettige avond aan iedereen hé. C U |
Tof dat jullie zulke initiatieven op touw zetten.
Ik zou ook wel eens willen meedoen, maar met m'n enkelvoudige kartervaring zou ik niet echt een constructieve bijdrage leveren vrees ik... t'Is misschien een idee voor volgend jaar: een categorie "de slowmotions". Dan kan ik ook deelnemen zonder dat m'n zelfvertrouwen onherstelbare schade oploopt. ;) |
Eerst en vooral een pluim voor de organisatie, was zoals verwacht weer goed in orde!
Zoals Guy al gezegd heeft, een onverwachte 2de plaats gehaald, en dat dankzij het sterke werk van zowel Karo, die elke koers sneller om sneller wordt, Guy die zichzelf zeker overtrof vandaag en bewees zeker niet den traagste (eigen woorden eh Guy ;) ) van het pak te zijn, en dan uiteraard Annelies, die op voorhand schrik had voor 55 minuten te moeten rijden (omdat ze dit nog nooit gedaan had) en achteraf bekeken op geen enkel moment verzwakte en zeer goeie tijden draaide... wat dan uiteindelijk resulteerde in dit resultaat. In de chrono's was Annelies er in geslaagd een 2de startpositie te versieren, die ik dan maar moest zien te behouden, achteraf bekeken een huzarerstuk waar ik liever niet direkt terug aan begin, niet omdat Alain mij voorbijging (had de beste start denk ik van het hele veld) maar omdat er een losgeslagen bulldog op het circuit rondreed, die zich dringend eens mag gaan bezinnen over met wat hij bezig was, ik zou namelijk graag zonder lichamelijk letsel mijn kart doorgeven... op sommige momenten was het echt op het randje van het sportieve... soit uiteindelijk na veel angst daar eindelijk voorbijgeraakt en me dan toch supergeamuseerd, vooral het minitreintje dat zich vormde na verloop van tijd was plezant, 'k weet niet wie achter me hing, maar daarachter hing driesco... plezant dus :) Toch nog ff melden dat iedereen weer veel te vroeg naar huis was, dat ik met Stijn weeral den boel moeten afsluiten hebben, dat stijn 3/100 trager was dan ik vandaag en mss het beste hij is voorbijgestoken (en gedubbeld) door een vrouw!!! stijn Stijn Stijn, waar gaat da naartoe jong :D:D |
Quote:
|
Net niet voor de tweede keer gedubbeld, wil je waarschijnlijk zeggen ;)
|
Quote:
|
Bwah, ze reed niet zo ver achter mij toen ik de baan op kwam dus dat is niet mij dubbelen eh. ;) Na ongeveer een kwartier denk is ze mij voorbijgegaan en drie kwartier later plakte ze terug aan mijn bumper om daar dan achter te blijven tot de finish :D
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:15. |