![]() |
Special 50' dark race @ 45 EUR all-in/team - JPR Karting
Special 50' dark race @ 45 EUR all-in/team
Op vrijdag 16 december hebben we dan volgende raceformule: - teams 1-2 pers. - 10' chrono's - Grand Prix start - 50' race - trofee eerste 3 teams - 2 drankjes/team - gratis klantenkaart 1 jaar (of verlenging ervan) - nu met speciale verlichting op karts en piste Verzamelen om 21u te JPR Karting. Dus 60' karten, 2 drankjes en een speciaal concept voor 45 EUR all-in/team. Ik ben dit concept vorige week nog gaan testen op JPR en het zal wel fun worden. Inschrijvingen voor deze special dark race kunnen nu reeds binnenkomen. Met de december- en kerstperiode leek het me ideaal om deze speciale en voordelige raceformule te lanceren. Groeten & graag tot binnenkort, Frederik |
Wij willen ons inschrijven onder de naam IM Racing.
De piloten van Dienst zijn Maarten De Weerdt en Ive Van der Aa. Zoals in de goeien oude tijd. Sommige onder jullie weten dit nog wel zeker. |
Ok, Kartboyke, ik heb jullie inschrijving en mailtje goed ontvangen.
Infomailing met laatste praktische info en teamoverzicht volgt een week vóór de race. Groeten, Frederik :gas: |
Quote:
|
Quote:
|
Merci. Ik blijf m'n best doen!
Grtz, Frederik :gas: |
Quote:
Ja, eigenlijk te verwachten. Twas door de positieve commentaar op de organisatie van Breezz, da we nu eens meedoen.:worship: Tot dan! :D |
succes,zal je nodig hebben.de concurrentie is zwaar:eek: .
ik ben zelf ook aanwezig en zal mee rijden met een helm van senna;) . grtz mario |
Ik zal er ook zijn, maar in tegenstelling tot jou rij ik spijtig genoeg met mijn eigen helm op mijn hoofd.:D
|
hehe,kom dan maar een goeie dag zeggen;)
|
Ja, Mario, we gaan er een tof en sportief raceken van maken, hé.
Grtz! Frederik |
op nadruk sportief he:D
|
Ja, da's zeker dadde :gas:
|
Er zijn nog enkele teamplaatsen open en inschrijvingen kunnen nog steeds binnenkomen. Intussen staan reeds een 20-tal teams klaar voor de start.
Greetz, Frederik |
Deze speciale 50' dark race kent veel respons en daarom zijn er 2 races ingelegd voor vrijdag 16 december.
Er wordt dan verzameld om 21u voor de 1e race (reeds volboekt) en voor de volgende race is het afspreekuur dan 22u. Hierbij staan er nog verschillende teamplaatsen open. Omdat we ook het einde van het jaar naderen en er zeker iets kan gevierd worden, heeft 4ever Karting met de mensen van Push It en Gibon's een toffe formule uitgewerkt. Er zullen promo girls van Red Bull aanwezig zijn in het trendy, leuke café Gibon's op de Markt van Sint-Niklaas. Daarnaast zal DJ Const van Café d'Anvers zorgen voor een toffe, muzikale noot. Na deze plezante dark races zakken we dus met z'n allen af naar Gibon's, Grote Markt 11 te Sint-Niklaas. Dit is links naast het stadhuis als u de Grote Markt oprijdt. Alle karters en publiek krijgen daar alvast een gratis Red Bull en de sfeer zal er zeker zijn. Laatste race van het jaar en daar kunnen we zeker iets plezant van maken! Schrijf nu ook nog mee in op kartingrace@yahoo.com! Vele groeten, Frederik http://img529.imageshack.us/img529/56/flyer16dec6vi.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 18:52. |